Daar heb je het de hele tijd over. Wat bedoel.je daar precies mee?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De generatie die denkt aan kinderen worden dat geen mRNA tweederangsburgers voor niet mRNA geïnjecteerde
Als dat zo is hebben we niets geleerd en krijgen we nooit een betere wereld. Daarom kon ik je ook niet volgen, want zo denk ik niet en wil ik ook niet denken.
Maar iedereen kan ook wel bedenken dat je met kinderen verwekken wel iets meer door kan geven, dat wordt de uitslaande brand.
Een team van meer dan 1.000 advocaten en meer dan 10.000 medische experts onder leiding van Dr. Reiner Fuellmich zijn een gerechtelijke procedure begonnen tegen de CDC, de WHO en de Davos Group voor misdaden tegen de menselijkheid. Fuellmich en zijn team presenteren de defecte PCR-test en de opdracht voor artsen om elke comorbiditeitssterfte als een Covid-sterfte als fraude te bestempelen. De PCR-test is nooit ontworpen om ziekteverwekkers te detecteren en is 100% defect na 35 cycli. Alle PCR-tests die door de CDC worden gecontroleerd, zijn ingesteld op 37 tot 45 cycli. De CDC geeft toe dat tests van meer dan 28 cycli niet toelaatbaar zijn voor een positief betrouwbaar resultaat. Dit alleen al maakt meer dan 90% van de vermeende covid-gevallen / “infecties” ongeldig die worden opgespoord door het gebruik van deze foutieve test.
Dat is transhumanisme, vermenging van mens en machine, al heel lang een wensdroom van de 'elite'.En wat moeten we o.a van deze stelling denken?
AI and Me
Reimagine the business through human and AI collaboration
Take a new approach
that uses artificial intelligence
to bring out the full power of people. Move beyond deploying AI for automation alone and push into the new frontier of co-creation between people and machines.
In onderstaande link terug te vinden. Hadden we niet al eerder gelezen dat ze meer met AL bezig willen zijn?
Rare dingen zijn erover te lezen met wat ze van plan zijn.