Binc, dat van die digital twins is zeker zorgwekkend. Het past in de transhumanistische agenda. Jij hebt echter de neiging om het glas als half leeg of zelfs helemaal opgedronken te zien en het is dat sentiment waar ik niet in mee ga. Het licht gaat de duisternis overwinnen, de hoogste frequentie wint. Daarvoor zul je echter eerat de duisternis in jezelf moeten overwinnen, datgene waar je zelf het meest mee resoneert zit nog het diepst in je. Je bent hier talloze keren op gewezen maar je wil het niet aan, je ego fungeert als een poortwachter naar je eigen zwartgalligheid. Hoe vaak jij niet gezegd hebt dat je reeds lang geleden dat betonnen ego van jou hebt aangepakt, terwijl overduidelijk is dat het alleen maar in kracht is gegroeid. Wie denk je voor de gek te houden? Mij in ieder geval.niet.
Tip: laat dit nu eens binnenkomen, tel tot 10 (in jouw geval is 100 misschien beter) en schiet nu eens niet meteen vanaf de heup. Ik zit niet te wachten op het zoveelste warrige stuk proza waarin je jezelf neerzet als een slachtoffer van aanvallen waar je helemaal niets van begrijpt - en mijn forumleden al helemaal.niet. Ik heb je ooit hulp aangeboden met de 12 stappen, maar inmiddels heb ik ook ervaring met een (gefeminiseerde) man die al gaat stuiteren bij de eerste stap (een lijst maken van hardnekkige en onverbeterlijke negatieve gewoontes en gedragingen), dus ik moet constateren dat sommige mensen zo'n dik ego hebben dat ze niet te helpen zijn.
Mike
Tip: laat dit nu eens binnenkomen, tel tot 10 (in jouw geval is 100 misschien beter) en schiet nu eens niet meteen vanaf de heup. Ik zit niet te wachten op het zoveelste warrige stuk proza waarin je jezelf neerzet als een slachtoffer van aanvallen waar je helemaal niets van begrijpt - en mijn forumleden al helemaal.niet. Ik heb je ooit hulp aangeboden met de 12 stappen, maar inmiddels heb ik ook ervaring met een (gefeminiseerde) man die al gaat stuiteren bij de eerste stap (een lijst maken van hardnekkige en onverbeterlijke negatieve gewoontes en gedragingen), dus ik moet constateren dat sommige mensen zo'n dik ego hebben dat ze niet te helpen zijn.
Mike