bron niet bekeken
Na afloop van het luisteren naar jullie wekelijkse radio-uitzending heb ik daarop wat meer info, waar deels om werd gevraagd.
Hier een link tav militairy tribunals. Die zijn 'behind the scenes' al volop gaande. De meeste gouverneurs etc zijn nu wel zo'n beetje opgepakt en/of opgeruimd. Nu is men bezig met James Comey van de FBI. Een beroepsleugenaar. Dit komt van mijn contactpersoon uit Minnesota.
Zij bracht ook het nieuws dat de heel staat Tennessee is getest met EBS. Al het internet voor bepaalde tijd down gegaan.
https://realrawnews.com/2021/06/jam..._uy5o01F-bImIBRv48wHBCI-L4XI3R5MjGs0PrxvtDUuY
Voorts vroeg Mike? om wat meer info tav Buckham Palace, Vaticaan en het Witte Huis.
Ik volg meerdere kanalen vanuit het buitenland die druppelsgewijs wat extra info mogen geven. Mel K o.a. een voormalige medewerkster van Trump die vaak verrassende dingen heeft. Wat men onder meer wil (white heads) is straks tijdens EBS en daarmee het nieuws via alle tv-stations, is het live bombarderen of laten afbranden van de drie machtcentra in Londen, Vaticaan en Washington D.C. Daarmee krijgt een ieder meteen het juiste beeld dat het hiermee over en uit is! Buckingham Palace was vorig jaar al geheel leeg, er liep geen wachtparade meer rond aldaar.
Wat Mike ook meldde was dat het geregeld zwarte Chinooks zag. Die zien wij hier ook, al is het de laatste week rustig. Op een gegeven moment zag ik tijdens het wandelen drie van zulke Chinooks over vliegen. Mijn duimen hoog in de lucht ten teken voor hen van herkenning waarmee ze bezig zijn!
Groeten Rogé