Dotcom Radio

Omdat ik gisteren je moralistische boodschap gemist heb en ik deze titel wel toepasselijk vind nu je weer even met je neus op je sterfelijkheid gedrukt bent.

Heftig verhaal! Mike, heb mijn wonderbalsem met smeerwortel voor je klaarstaan, prima pijnstillende vervanging van die paracetamol en herstelt ook kneuzingen/breuken sneller. Neem het mee naar onze volgende meeting, als je het eerder wilt, let me know!

Nieuwstip aan NU.nl

Gisteren 14-06-2021 deze tip gestuurd aan NU.nl vanwege deze nieuwstip oproep die men plaatste. Voordat er bange mensen gaan reageren met allerlei onzin verhalen over anti vaxxers die een gevaar vormen en mensen die klagen over mede burgers die rondlopen zonder mondkapje maar even zelf het voortouw genomen, …

Heftig verhaal! Mike, heb mijn wonderbalsem met smeerwortel voor je klaarstaan, prima pijnstillende vervanging van die paracetamol en herstelt ook kneuzingen/breuken sneller. Neem het mee naar onze volgende meeting, als je het eerder wilt, let me know!
Niet nodig voor woensdag, ik zie je dan!

Mike

• Leuk
Waarderingen: Luz
Hij is weer thuis. Ook hij heeft kneuzingen in zijn borst. Hij is vooral heel erg aangedaan door wat er is gebeurd.

Mike

Gelukkig dat hij weer thuis is. Ik hoop dat hij er goed over heen zal komen. Natuurlijk hoop ik dat het met jou ook beter gaat.

Dorothé

Hij is weer thuis. Ook hij heeft kneuzingen in zijn borst. Hij is vooral heel erg aangedaan door wat er is gebeurd.

Mike
En als geen ander weet jij hoe hij zich op beiden vlakken voelt. Jij helpt hem er vast wel goed doorheen ;) Jouw vader is echt een dapper man, op zijn leeftijd meelopen met zo een mars voor vrijheid, respect hoor!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan