Dotcom Radio

Deze reactie kreeg ik net binnen op de uitzending

Hoi Henk en Mike
Bedankt voor jullie mooie uitzending van gisteren . Al lange tijd luister ik naar jullie uitzendingen , hoewel ik denk ik niet meer tot jullie doelgroep behoor. Onder familiale druk hebben mijn vrouw en ik ons laten inenten ( wij vinden een goede verstandhouding binnen de familie erg belangrijk ) en krijgen al weken de wind van voren tijdens jullie uitzending . Ook andere kanalen sparen de gevaccineerden niet. Jullie hebben de gevaccineerden zelfs afgeschreven, maar goed ik blijf toch maar luisteren en mijn kennis vergroten . Maar ik hoop dat jullie ook blijven denken aan mensen die onder druk van familie en gezondheid tot een andere afweging zijn gekomen . En daar komt nog bij dat mijn geliefde president altijd vaccinatie heeft gepromoot en in de q_berichten heb ik ook nooit een afwijzing gezien. Verder ben ik er van overtuigd dat de overwinning aanstaande is en daar kijk ik naar uit.

Met vriendelijke groet
Dirk

Ongevaccineerd op vakantie zonder een recente “C” test naar bijvoorbeeld Frankrijk?

Via, via hoorde ik van iemand; “Ik doe een test die een aantal dagen geldig is, maar ik verblijf langer in het land vanwege vakantie en ik wordt aangehouden dan is de test daarna dus toch ongeldig ?”.

Meestal ga ik in de zomer met vakantie naar Frankrijk. Dit jaar sla ik over. Dat lijkt me op dit moment verstandiger.

Deze reactie kreeg ik net binnen op de uitzending

Hoi Henk en Mike
Bedankt voor jullie mooie uitzending van gisteren . Al lange tijd luister ik naar jullie uitzendingen , hoewel ik denk ik niet meer tot jullie doelgroep behoor. Onder familiale druk hebben mijn vrouw en ik ons laten inenten ( wij vinden een goede verstandhouding binnen de familie erg belangrijk ) en krijgen al weken de wind van voren tijdens jullie uitzending . Ook andere kanalen sparen de gevaccineerden niet. Jullie hebben de gevaccineerden zelfs afgeschreven, maar goed ik blijf toch maar luisteren en mijn kennis vergroten . Maar ik hoop dat jullie ook blijven denken aan mensen die onder druk van familie en gezondheid tot een andere afweging zijn gekomen . En daar komt nog bij dat mijn geliefde president altijd vaccinatie heeft gepromoot en in de q_berichten heb ik ook nooit een afwijzing gezien. Verder ben ik er van overtuigd dat de overwinning aanstaande is en daar kijk ik naar uit.

Met vriendelijke groet
Dirk
Error o_O

Meestal ga ik in de zomer met vakantie naar Frankrijk. Dit jaar sla ik over. Dat lijkt me op dit moment verstandiger.
Je gaat toch gewoon zonder PCR test of wat dan ook. Zolang je met de auto gaat...wie gaat je controleren? Ik heb ook gewoon voor eind augustus Frankrijk geboekt het moet wel erg gek lopen wil ik niet gaan.

Je gaat toch gewoon zonder PCR test of wat dan ook. Zolang je met de auto gaat...wie gaat je controleren? Ik heb ook gewoon voor eind augustus Frankrijk geboekt het moet wel erg gek lopen wil ik niet gaan.

Ja dat doe ik al 1,5 jaar maar velen durven dit niet vandaar dat ik het artikel geschreven heb. Maar mensen die niet weten wat wij weten kunnen niet eens voor hun eigen rechten opkomen. In februari was de weg bij Covin (Charleroi) afgesloten en werd je via de oude route national grensovergang geleid. Dus het kan wel wanneer men dat nodig acht. Alles is daar nog steeds intact en inzetbaar

Waarom de onthullingen deze zomer gaan plaatsvinden, …

Ik heb het vraagteken achter die zin bewust weggelaten! We kunnen niet wachten met nog langer verstoppertje te spelen en wachten tot de tere zieltjes bij de les zijn. Meer en meer zien we de media en de politiek de burgers tegen elkaar uitspelen. Te verdelen in het gevaccineerde en ongevaccineerde kamp.

Ja dat doe ik al 1,5 jaar maar velen durven dit niet vandaar dat ik het artikel geschreven heb. Maar mensen die niet weten wat wij weten kunnen niet eens voor hun eigen rechten opkomen. In februari was de weg bij Covin (Charleroi) afgesloten en werd je via de oude route national grensovergang geleid. Dus het kan wel wanneer men dat nodig acht. Alles is daar nog steeds intact en inzetbaar

Hoe is het in Frankrijk met muilkorven in winkels?

Hoe is het in Frankrijk met muilkorven in winkels?
overal verplicht, grotere bedrijven controle aan de deur of je wordt aangesproken, geen medische uitzondering kunnen vinden.

Bij de bakker kom ik nooit meer sinds een jaar
Bij de supermarkt blijf ik buiten staan, mijn vrouw doet de boodschappen
Bouwmarkt, is online orienteren wat je nodig hebt en zo snel mogelijk weer naar buiten

Vorige week nog op een jaarmarkt buiten 70 % draagt een kapje

Dat laatste is buiten niet meer nodig en (bijna) overal afgeschaft sinds 20/06

De hersenspoel machine heeft hier nog in een hogere versnelling gestaan dan in NL

Tolwegen mijden!
Ben meerdere keren dit jaar in Frankrijk geweest zonder pcr en nergens controle gehad of ook maar iets gezien van controles.

Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan