Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De politie heeft de opdracht gele kledingstukken en voorwerpen te verbieden, alles wat verwijst naar de Gilets Jaunes
De politie heeft de opdracht gele kledingstukken en voorwerpen te verbieden, alles wat verwijst naar de Gilets Jaunes
Bidons gele verf uitdelen onder de demonstranten. Gevuld met waterverf natuurlijk en dan elkaar bespuiten. (uiteraard per ongeluk en vooral de gendarmes meenemen. )Ik heb nog wel een gele paraplu.
De censuur is inderdaad belachelijk, ik hoop dat ze Macron (het koekoeks jong van Rothschild) Uit het Elysée slepen samen met de rest van de elite revolutie 2.0Gaat het verzet exploderen vandaag 17 juli 2021, …. wereldwijd maar speciaal in Frankrijk?
Overal ter wereld verwacht ik toenemende onrust. Gedurende november 2018 tot aan het einde van de Gilets Jaunes protesten in maart 2020 vanwege de lockdown / confidement waren er elke week protest manifestaties. Elke week weer ondanks de doden en de meer dan 4.000 duizend gewonden waarvan vele voor het leven getekend. Dat betekend dat het onrecht dat de bevolking ondervindt niet meer onder het tapijt geveegd kan worden.
Jullie hadden het kort over soldaat17 die beweert dat hij marinier is...dotcom.radio aflevering 268 van 18-07-09-2021
Deze week in aflevering 268 – Vrijheid – Medische dictatuur – Tweederangsburgers – Plan: het internet op slot – Cyberaanval – Gideon zet Rutte voor het blok – #TousAntiPass – Poolse wet boven de Eu wet – Uitvaart branch: gevaccineerden overlijden – Quatorze juillet opwarming Gilets Jaunes Frankrijk … – en nog veel COVID nieuws,