Ik denk dat alles valt of staat met de mate van belasting, Henk. 1 gram zout eten bij een maaltijd is geen probleem. Vermenigvuldig je dit met een factor 1000, dan eet je ineens een kilo zout... Tja, dat vindt je lichaam niet zo leuk. Zo ook met straling. Ik ga even mee in je redenatie dat 'ze' niet iets doen waar 'ze' zichzelf mee hebben. De zelfbenoemde elite woont in landelijke, stralingsarme gebieden maar hebben - als daar behoefte aan is - ongetwijfeld een oplossing om de schadelijke frequenties te neutraliseren, danwel te overstemmen* met opbouwende frequenties (ironisch, voor types die bij een ander liever dood en verderf zien).
Nu zoomen we in op straling... Hierdoor dreigt mijn belangrijkste punt uit het oog te worden verloren. De essentie is dat het lichaam gedrag vertoont (in dit geval bloedklontering) als reactie op externe stressoren**. Dáár gaat het mij om.
* Dit overstemmen kun je het beste vergelijken met geluidsoverlast van de radio van je buurman. Je kunt je buurman vragen de radio zachter te zetten of weg te halen. Alleen zijn sommige stijfkoppen niet te beïnvloeden. In plaats daarvan zet je je eigen radio gewoon op standje 11. Nu heb je geen last meer van de buurman. Terug naar straling: niet alle EMF is slecht, als je de opbouwende golven kunt laten overheersen t.o.v. destructieve is er geen probleem.
** Uiteraard onder voorwaarde van o.a. leefstijl (GMO junkfood, roken, drinken, slapen, stress etc.), genetische aanleg, toxische belasting, staat van het immuunsysteem en de mate van blootstelling aan stressoren. Een gezond lichaam kan hier prima mee omgaan. Een gezond persoon wordt niet eens verkouden, laat staan geveld door de levensgevaarlijke Delta-variant. Gaat gewoon niet gebeuren!