Medusa
Well-known member
Ja Henk, heb ik inmiddels ook gedaan, goeie tip.Ik heb zelf al een favorieten lijst gemaakt met mensen die ik wil volgen als ik niet veel tijd heb. Wellicht ook een idee?
Jij staat op nummer 1, met stip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja Henk, heb ik inmiddels ook gedaan, goeie tip.Ik heb zelf al een favorieten lijst gemaakt met mensen die ik wil volgen als ik niet veel tijd heb. Wellicht ook een idee?
Exact, dat wordt altijd met heel veel interesse en vreugde beluisterd.Ja Henk, heb ik inmiddels ook gedaan, goeie tip.
Jij staat op nummer 1, met stip
Ja henk de wereld redden kost veel vrije tijd, ik geloof direct dat het niet meevaltIk ben vrijwel heel de avond al in de weer met nieuws verzamelen voor dotcom ... pfff
beste wel veel, jullie krijgen allemaal verlof vrijdag en zaterdag, hoe is dat ??
Dit artikel van Frontnieuws sluit hier mooi bij aan.Wereldwijd melden bedrijven niet meer aan voldoende arbeidskrachten te kunnen komen, een raadsel? Where did all the people go?
Zoals Snyder opmerkt, kan het wereldwijde tekort aan arbeidskrachten ā dat nu over de hele wereld wordt gemeld ā alleen echt worden verklaard als een groot aantal volwassenen in de werkende leeftijd niet meer onder ons is.
Al die complottheorieƫn is niet bij te houden,Uit artikel van Henk:
Dit artikel van Frontnieuws sluit hier mooi bij aan.
Geheime Holocaust: Verdwijnen miljoenen vaccinatieslachtoffers in massagraven? - Frontnieuws
Er duikt nu een verontrustende nieuwe theorie op die een grondig onderzoek verdient. Ik schrijf dit toe aan Michael Snyder van The Economic Collapse Blog, die in een recent artikel vroeg: āWaar zijn al die mensen heen?ā, schrijft Mike Adams. Zoals Snyder opmerkt, kan het wereldwijde tekort aan...www.frontnieuws.com
Nou ja complottheorieen: man vriendin vriendin: ik had hem eens gesproken/ontmoet op een feestje bij vriendin, die belandde in het ziekenhuis met een hersenbloeding een half jaar geleden. Geen vaccinatie gehad, wel positief getest op de coronatest in het ziekenhuis. Op een gegeven moment was hij echt weer opgeknapt. Toen ineens werd hij overgeplaatst en de vrouw mocht er niet meer bij. Wat een ellende zeg. Volgende dag was hij ineens overleden. Had op zijn kin gelegen, zwarte kin. Echt een scary verhaal. Het klinkt echt als een nachtmerrieverhaal. Dit verhaal stinkt.Al die complottheorieƫn is niet bij te houden,
Ik wacht wel op de factcheck die zal de komende week wel ergens verschijnen met een debunk, weten ee gelijk weer dat het klopt.
Wanneer gaan we beginnen met de tribunalen....
Het is idioot, het stinkt inderdaad en niet een beetje ook.Nou ja complottheorieen: man vriendin vriendin: ik had hem eens gesproken/ontmoet op een feestje bij vriendin, die belandde in het ziekenhuis met een hersenbloeding een half jaar geleden. Geen vaccinatie gehad, wel positief getest op de coronatest in het ziekenhuis. Op een gegeven moment was hij echt weer opgeknapt. Toen ineens werd hij overgeplaatst en de vrouw mocht er niet meer bij. Wat een ellende zeg. Volgende dag was hij ineens overleden. Had op zijn kin gelegen, zwarte kin. Echt een scary verhaal. Het klinkt echt als een nachtmerrieverhaal. Dit verhaal stinkt.
Ja dat is waar wat je zegt. De verhalen duikelen over elkaar heen. En wij moeten er maar chocola van zien te maken.Het is idioot, het stinkt inderdaad en niet een beetje ook.
Met complottheorieƫn zeg ik niet dat het onzin is, er gebeurt zo idioot veel er is zoveel informatie dat het niet meer bij te houden is, en bijna niet te filteren wat klopt en wat niet.
Bijna niemand loopt nog op klompen. Of misschien zijn ze te ver versleten.Wij nuchtere Hollanders voelen toch alles met onze klompen aan?
Dat oud Hollandse spreekwoord verteld mij; āDat had je toch kunnen wetenā, maar met de klompen schijnt ook de nuchtere gave van logisch nadenken verhuist te zijn naar de donkere spelonken van de grijze massa ergens in het achterhoofd, dat stukje verborgen hersencapaciteit waarvan men zegt; āIk ben niet op het achterhoofd gevallenā. Ook al zoān mooie metafoor voor iemand die āhet wel weetā maar niet gelijk het achterste van zijn tong laat zien.