Dotcom Radio

Hoi Helly, dank voor je complimenten! Mocht je willen doneren, dan kun je gebruik maken van de donatieknoppen op de homepage of je kunt mij mailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN.

Mike
Ja, ga ik doen. Je IBAN heb ik al.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ik politiek en muziek entertainment nog wel gescheiden houden ?

Maandagmorgen heb ik een protestliedje opgenomen in de Nederlandse taal en ik heb aangegeven bij de radio hier in Frankrijk dat ik dat ga draaien. Net zoals ik Eric Clapton met “This has gotte stop” (vaccinatie spijt) en Van Morison met “No more lockdowns” ook draaide. De melodie die ik gebruikte was het populaire nummer van ‘HK’ “On Lâche Rien”, de eerste reactie was bij de radio dat ik politiek en amusement gescheiden diende te houden. (Noot: Er wonen veel Nederland in de Morvan) De Franstalige versie, ook een protestlied wordt regelmatig gedraaid op de radio en is niet weg te denken bij de manifestaties in het geheel land sinds 2010.

Kan ik politiek en muziek entertainment nog wel gescheiden houden ?

Maandagmorgen heb ik een protestliedje opgenomen in de Nederlandse taal en ik heb aangegeven bij de radio hier in Frankrijk dat ik dat ga draaien. Net zoals ik Eric Clapton met “This has gotte stop” (vaccinatie spijt) en Van Morison met “No more lockdowns” ook draaide. De melodie die ik gebruikte was het populaire nummer van ‘HK’ “On Lâche Rien”, de eerste reactie was bij de radio dat ik politiek en amusement gescheiden diende te houden. (Noot: Er wonen veel Nederland in de Morvan) De Franstalige versie, ook een protestlied wordt regelmatig gedraaid op de radio en is niet weg te denken bij de manifestaties in het geheel land sinds 2010.

Nee, dat kan niet. Dat geldt overigens voor het grootste deel van sensatiegerichte, korte termijnvisie gedomineerde massawereld waar we in leven.

En Henk post het ook allemaal op LinkedIn!

Volg die man!

Er komen ook daar steeds meer anti geluiden naar boven

Ga er maar gewoon vanuit dat niet iedereen mijn berichten op zijn of haar tijdlijn krijgt te zien. Dat kan je merken aan de weinige bezoekers op de berichten, likes en deelacties in vergelijk met anderen die ook 500 volgers hebben

dotcom.radio aflevering 282 van 24-10-2021

Deze week in aflevering 282: Spiritueel dieet – Wat is een mandaat” – Komt er een cyberaanval? – Gewapende robots zijn een feit – Ongevaccineerden doodgeschoten op nationale TV video animatie – Psychologie hoe werkt het om mensen te brainwashen? – COVID het belangrijkste woord in verantwoording – en meer

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan