Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ter overdenking, een aardbeving, op deze plaats als het waar is, dan kan elke seconde tellen. hoezo wachten, geen wel doordachte opmerking met alle respect maar bedankt voor het meedenken.Nog een berichtje van Paul hierover:
Tsja, zo leer je elke dag weer wat. Het blijft natuurlijk vreemd dat een website waarop aardbevingen worden weergegeven op een gegeven moment maar een raster over de aardbevingszwerm trekt waarbij alles mooi op verticale en horizontale lijnen wordt gezet. Net zoiets als de files en wegwerkzaamheden op de wegen weergeven, maar omdat het er zoveel zijn plaats je ze op een raster.
Als je nooit berichten plaatst kun je ook nooit op je bek gaan, maar als je dat wel doet dan kun je er een keer naast zitten en daar leer je weer van, dus toegeven dat je fout zat, in het vervolg beter opletten en onderzoeken en wellicht een dag of wat wachten of er meerdere oplossingen voor iets dergelijks worden gevonden.
Ik draag bij aan de lage groenten consumptie, ik eet ze helemaal nietGroenten consumptie EU, Nederland scoort laag,
Maar de meeste volwassenen beseffen al snel dat ze heel gezond zijn en dat er een aantal geweldige manieren zijn om heerlijke groenten te koken. De hoeveelheid groenten die iemand nodig heeft, hangt af van de leeftijd en het geslacht. Maar gemiddeld is dit ongeveer 240 gram per volwassene per dag of 87,6 kg per jaar.
Succes henk. Hier in Portugal ook druk aan t planten. De spruitjes en vele koolsoorten, spinazie zijn deze week grotendeels de grond in gegaan. Aankomende week gaan we de tunnelkas in gebruik nemen voor de kwetsbaardere gewassen. Benieuwd.Deze week is Sander weer op bezoek en deze keer een 'werk' vakantie. Bamboe zagen voor een nieuw bonen klimrek en de bladeren als compost op de grond. Vanochtend bladeren en humus in het bos verzameld voor de tuin. Over een paar weken weer want er liggen nog onvoldoende bladeren.
Vanmiddag collega permacultuur tuin bezocht, wat planten en veel zaden mee gekregen en weer verschillende zaken geleerd, Morgen gaat de planten in de grond voor het komende voorjaar.
Niet veel tijd gehad voor dotcom.radio, maar heb al wel een idee voor zondag.
Als er nog iets speciaals is gebeurd laat het me weten want niet veel tijd (lees prioriteit).
Als je op dit moment de kennis in huis hebt als gast dan moet je daar gebruik van maken
Ik moet helaas nog meegaan met het seizoen, jullie kunnen heel het jaar door van alles kwekenSucces henk. Hier in Portugal ook druk aan t planten. De spruitjes en vele koolsoorten, spinazie zijn deze week grotendeels de grond in gegaan. Aankomende week gaan we de tunnelkas in gebruik nemen voor de kwetsbaardere gewassen. Benieuwd.
Happy planting
Nu we elke week aan het staken zijn voor de vrijheid, hoe moet er dat dan gaan uitzien, wat wil ik en wat niet? Hoofd onderwerp komende zondag op dotcom.radio dan ook de vraag;
"Hoe zie ik de ideale wereld?"
Ik open zojuist deze topic en zie jou vraag met nog geen reacties, laat ik dan maar de eerste zijn.Nu we elke week aan het staken zijn voor de vrijheid, hoe moet er dat dan gaan uitzien, wat wil ik en wat niet? Hoofd onderwerp komende zondag op dotcom.radio dan ook de vraag;
"Hoe zie ik de ideale wereld?"
Wat mij betreft heel simpel:De Zorg mag ook iemand nog aanvullen.
Dat is niet het punt dat ik probeerde te maken in de uitzending, sprout. Mij maakt het niet uit of die aardbevingen nu wel.of niet in een roosterpatroon voorkomen. Je gaat mij echter niet vertellen dat dit een natuurlijk fenomeen is. Hoe is het mogelijk dat slapende vulkanen ineens overal ter wereld actief worden? Hoe ze het doen weet ik niet precies, dat mag jij uitvogelen.
Mike