Dotcom Radio

Het onderwerp vond TFM belangrijk genoeg om nog een aparte video aan te besteden. Opnieuw pleit hij niet voor het linkse argument in Europa van het ondermijnen van de vrijheid van meningsuiting of het rechtse Europese argument van het verbieden van islam, omdat deze vrijheden fundamenteel zijn voor een vrije samenleving.

TFM haalt de Mongoolse krijgsheer Djengis Khan aan als historisch voorbeeld van hoe hij het ziet. Khan stond onbeperkte vrijheid van religie toe, maar was een stuk minder tolerant als een of andere groep joden of moslims het in hun hoofd haalde om zich te misdragen en droomde van wereldheerschappij. Zo heeft hij een Shiitische sekte uit Perzie, de Assassinen, compleet in de pan gehakt. Hier komt het Engelse woord 'assassin' (moordenaar) vandaan. Dus een Engels woord voor 'moordenaar' is gebaseerd op een ISLAMITISCHE sekte, maar islam is een 'religie van vrede'. :roll:

Het punt dat TFM maakt in deze video is dat een multiculti-samenleving bestaande uit diverse religies OK is, maar dat zodra een van hen ondermijnend wordt voor de samenleving er keihard en nietsontziend tegen moet worden opgetreden, waarbij mensenrechten er even niet toe doen. Ik moest denken aan Rusland, dat naast Mongolie ligt en er een soortgelijke mentaliteit op nahoudt. Omdat de Russen niets pikken gedragen joden en moslims zich daar en voelen ze zich allereerst Rus. De acties van de Russen in Tsjetjenie en Syrie laten wel zien dat ze niets pikken van allerlei moslimtuig en je dan met de grond gelijk maken.

Mike

Feitelijk is de discussie over de Koran (en ook de Bijbel) heel eenvoudig : ALS Allah (of God) oneindig goed en almachtig is, moet zijn woord dat ook zijn. Maar zowel de Koran als de Bijbel zijn gevuld met moord, geweld, oorlog, verkrachting, plundering, pedofilie en weet ik wat allemaal nog meer. Een beetje cherry picking en er wat wonderen en wijsheden uitpeuteren verandert daar niets aan. Hitler heeft ook vast wel eens iets goeds gezegd. Maar nog belangrijker : Nogmaals, ALS Allah (of God) oneindig goed en almachtig is, zou zijn woord ONMOGELIJK voor meerdere interpretaties uitlegbaar kunnen zijn. Met andere woorden, deze boeken zijn prutswerk door mensen opgesteld. De goden die er in staan, daar wil ik niets mee te maken hebben. Mijn moraal is hoger dan die van elk van die 2. En ieder zinnig mens die er even over nadenkt komt tot dezelfde conclusie. Partijen als ISIS passen exact toe wat gewoon in de Koran staat, doen gewoon wat hun profeet deed. En de Christenen waren geen haar beter.

Iedereen kent wel het verhaal van firaun en Moesa wel denk ik.

Nee, nooit van gehoord. En ik weet zeker met mij vele andere westerlingen ook niet. Het is kennelijk heel bekend in moslimkringen, daarom veronderstel jij dat dit daarbuiten ook zo is. Niet dus.

Dan zou ik nog maar eens goed de islamitische geschiedenis besturen, dat is eeuwen lang een florerende beschaving geweest.

Haha! Geintje zeker? Wat ze nu neerzetten qua 'beschaving' is EXACT HETZELFDE als pakweg 1000 jaar geleden, er is NIETS veranderd. Wat ze aan beschaving hebben meegekregen is via de oorspronkelijke zwarte beschaving in Noord-Afrika en via de oorspronkelijke christelijke beschaving in het midden-oosten. Hier is echter bitter weinig van blijven hangen, omdat ze bijna elke herinnering aan de oorspronkelijke beschaving die ze met geweld overnemen uitwissen.

Die komen denk ik niet om jou geopolitieke bullshit standpunten te lezen. Die komen voor de gezondheidskwesties en de weston price gedachte.

Dat weet jij helemaal niet. Sommigen wel, sommigen niet. Anderen vinden beide subforums wel interessant. Waarom ben jij daar zo zeker van? Het zijn stille lezers, die niet motiveren waarom ze hier langskomen, dus: your guess is as good as mine.

Het is mijn plicht om als moslim de islam te verdedigen. Ook al is het misschien voor weinig mensen. Jij en deze mensen die op dit forum komen, acht ik als verstandige mensen, waarmee je een discussie kunt voeren.

Ben je dan vergeten dat je met verstandige mensen alleen maar kunt discussieren op basis van ARGUMENTEN?

Mike

Eindelijk eens een goede actie van de Duitse geheime dienst:

http://nieuws.tpo.nl/2017/07/04/duitse-geheime-dienst-publiceert-650-namen-links-extremisten-g20-top-activisten-woest/

Nu nog hetzelfde doen met moslimextremisten.

Mike

Hamburg maakt zich op voor duizenden moslimbondgenoten:

http://nieuws.tpo.nl/2017/07/04/warzone-hamburg-polizei-vreest-maarliefst-8000-gewelddadige-linkse-militanten-tijdens-g20/

Mike

Mike, het verhaal van Musa en Firaun ken je wel denk ik, wij kennen dat namelijk als Mozes en de farao. En dat is echt, echt, echt gebeurd, want Mozes had namelijk..... een toverstaf! Tja, en dan weet je natuurlijk dat het geen fantasie is. Kijk maar naar Harry Potter, ook echt gebeurd.

O, gelukkig maar, ik was even bang dat het allemaal een verzinsel was! ;-)

Dus waarom niet gewoon praten over Mozes en de farao? Waarom dat koeterwaals uit de koran? Ze zijn trouwens traag van begrip in die kringen:

De ironie is dat Firaun rond 1900 gevonden werd bij de rode zee; de tijd dat het zionisme zijn intrede deed.

Die Rode Zee staat gewoon vermeld in de 2000 jaar oude bijbel. Maar ja, na 50 generaties inteelt daalt je IQ naar onder de 80!

Mike

Op grond van de gevreesde gewelddadigheden door linkse extremisten heeft het Duitse leger volgens informatie van de pers voor de dagen van de G20-top een uniformverbod en aan alle locaties van het leger strenge veiligheidsmaatregelen opgelegd. Dat geldt ook voor soldaten die uit de kazerne naar huis gaan. In een interne veiligheidsaanwijzing van het ministerie van Defensie staat dat leden van het Duitse leger er volgens informatie van de militaire contraspionage rekening mee zouden moeten houden “dat soldaten in uniform, die zich tijdens de aangekondigde protesten in het stadsgebied bewegen, het doelwit van spontane aanvallen van links-extremistische demonstranten zouden kunnen worden die bereid zijn geweld te gebruiken.”

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/05/uit-angst-voor-linkse-radicalen-duitse-leger-geeft-opdracht-tot-uniformverbod-in-hamburg/

Mike

Opnieuw een geval van 'instant jihad syndrome':

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/05/australische-leger-imam-ontpopt-zich-als-extremist-moet-aftreden-maar-zit-nog-steeds-in-de-regionale-imamraad/

Mike

Met dank aan het ingrijpen van de VN destijds en de schuld geven aan Servie:

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/05/vn-kosovo-heeft-een-plaats-veroverd-als-broeinest-van-islamitisch-extremisten/

Mike

Interessant inzicht n.a.v. het filmpje van TFM over Djengis Khan:

Moslims in een multiculturele samenleving zonder uitkeringsstelsel en met een sterke nationale identiteit gedragen zich en zo niet, dan worden ze in de pan gehakt.

Moslims in een multiculturele samenleving met uitkeringsstelsel en zonder sterke nationale identiteit gedragen zich niet en hakken iedereen in de pan.

Mike

Forum voor Democratie:
gaat de Thierry Baudet illusie als een kaars uit ?

Voor de verkiezingen hebben we op deze site en via dotcom.radio enthousiast campagne gevoerd voor Thierry Baudet (FvD) alleen al het idee van stemmen per Referendum sprak ons enorm aan. Ook zijn optredens in de tweede kamer, wellicht, wat onwennig, deden onze harten spreken. Nu we echter zijn ware actiepunten bekijken zakt ons de moet in de schoenen, vervaagt onze hoop weer net als bij al die andere partijen.

http://www.gedachtenvoer.nl/page/FvD-een-illusie-armer.html

Hoewel waar wat mij beteft iets te zwaar aangezet. De voordelen wegen nog steeds op tegen de nadelen. Perfectie bestaat nu eenmaal niet in de politiek en aan cynisme hebben we niets.

Mike

De SP haalt maar weer eens het achterhaalde 'blowback'-argument van stal:

rzEDzcB.png

Mike

Forum voor Democratie:
gaat de Thierry Baudet illusie als een kaars uit ?

Ben het wel met Henk eens. Ze verwijten anderen dat die niet openlijk willen stemmen en wat er nu gebeurt vind ik schandalig. Ik heb het op twiter gegooid en ben benieuwd of ze reageren. Gevpbrrk aan tijd kan het niet zijn wabpnhpt Hiddema vond dat hij het nog nooit zo rustig had als nu in de Tweede kamer.
Ook de reactie vam Hiddema op de vraag of ze Demmink wilden aanpakken (voor zijn schijnproces) is verontrustend. Als ze het alleen maar over partijkartel en beperken vluchtelingenstroom kunnen, hebben weet ik even niet of ik lid blijf.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan