Kom eens met ECHTE WEERLEGGINGEN, DAT DE KORAN WETENSCHAPPELIJKE FOUTEN BEVAT, OF TEGENSTRIJDIGHEDEN HEEFT!
Dit is ronduit een giller en kan ik niet serieus nemen. Het grote conflict tussen wetenschap en religie - elke religie - bestaat er juist in dat wetenschap zich baseert op aantoonbare feiten en religie op simpelweg geloof. Ik kan niet aantonen dat de koran wetenschappelijke fouten of tegenstrijdigheden bevat, net zo min als ik dat kan bij de bijbel of torah, omdat dit GEEN WETENSCHAPPELIJKE BOEKEN zijn. Die koran is voor jou zo 'waar' dat je jezelf kenneljk hebt wijsgemaakt dat er ook wetenschappelijk geen speld tussen te krijgen is. Hier is een woord voor: dogma. Komt ook voor in de wetenschap, maar toch echt veel vaker bij starre geloofsovertuigingen op religieuze basis. Het is erg lastig discussieren met mensen die deze overtuigingen aanhangen, zo blijkt maar weer uit jouw absurde stelling.
Beetje simpel om telkens alle moslims weer weg te zetten als gewelddadige barbaren. Ok, helaas zijn er inderdaad moslims, die Erdogan aanhangers zijn, of het koningshuis van Saudie Arbie oke vinden.
Tja, best vervelend voor het beeld van een 'religie van vrede', die salafisten en Erdoturken. Evenals asociale mocro's, ISIS, Al Nusra, Al Qaeda, Boko Haram, Hamas... Allemaal 'rotte appels' en die heb je overal, nietwaar? Maar rotte appels verpesten wel de complete fruitmand en ik zie toch wel heel veel rotte appels onder die 1,6 miljoen moslims wereldwijd. Ruim 1500 doden wereldwijd tijdens Ramadan 2017, gepleegd door 'rotte appels'. Straat- en zwembadterreur gepleegd door 'rotte appels', evenals verkrachtingen, berovingen, moordpartijen en andere vormen van geweldpleging, ook bij moslims onder elkaar, zoals laatst nog in Calais. Allemaal 'rotte appels'. ELKE dag weer bericht ik over wandaden gepleegd door 'rotte appels', die fruitmand is nou toch echt wel door en door verrot!
Maar er zijn ook een heleboel aanhangers van Rutte; Trump, Wilders, Nethanyahu. Die zijn net zo psychopathisch, of nog erger! Dat mensen slechte dingen doen, heeft niet specifiek met een ras of het moslim zijn te maken. Dit heeft te maken met het karakter van ieder individu. En die is bij iedereen verschillend.
Wat zou jou dat toch goed uitkomen, zeg, als er zich ook terroristen bevonden onder rechtse westerlingen of onder joden. Of onder christenen, Surinamers, hindoestanen, boeddisten, Sikhs, etc. Maar die zijn er niet of nauwelijks, wel DUIZENDEN moslimterroristen, ELKE DAG WEER! Dit is precies waarom er nooit enige hervorming zal plaatsvinden in de islam. Dit voortdurende wegkijken van de eigen rotte plekken en alleen maar in een slachtofferrol zitten maakt dat er nooit enige verantwoordelijkheid van binnenuit zal worden genomen voor wat er niet deugt aan de religie of aan de beoefenaars ervan. Maar gewoon 'racisme', 'xenofobie' of 'islamofobie' blijven roepen als je het niet aanstaat, dat is het antwoord!
Richt je maar wat meer op je eigen westerse blanke beschaving – beschaving wil ik het niet noemen – in plaats van telkens de islamitische belachelijke te maken. Deze heeft toch echt de meest gewelddadige geschiedenis.
Schrijft een blanke westerling die zich nu ineens niet meer als zodanig identificeert. 100.000 koranverzen maken jou nog steeds geen bruine mohammedaan, zizou. Ga je nu aankomen met de kruistochten, slavernij en de Inquisitie? Allereerst, die kruistochten waren om jouw slag volk buiten de deur te houden nadat ze het Europese vasteland waren binnengevallen en ons al 400 jaar aan moslimterreur hadden onderworpen.
Dit is nl. niets nieuws en jij wilde toch wetenschappelijk aantoonbare feiten? Dus ik moet kritisch zijn naar de geschiedenis van Europa en jij negeert tegelijkertijd de islamitische geschiedenis van oorlog, terreur en slavernij? Ik ben kritisch op de geschiedenis van het blanke westen en heb hier veelvuldig over geschreven. Tegelijkertijd constateer ik dat het christenen zijn geweest die de slavernij hebben afgeschaft, terwijl deze tot op de dag van vandaag nog bestaat in de islam en zelfs wordt goedgekeurd. Het meest recente voorbeeld zijn slaven in Libie!
Verder moet ik constateren dat het westen een humanistische verlichtingsperiode heeft gekend die definitief heeft afgerekend met vreselijke religieuze dwang als bijv. de Inquisitie en waardoor jij vandaag de dag de vrijheid hebt om de blanke moslim uit te hangen en ik hier iets van mag vinden. Zolang jullie het hier nog niet helemaal voor het zeggen hebben, kunnen deze zorgvuldig opgebouwde en zwaar bevochten vrijheden nog bestaan. Nemen jullie eenmaal de boel over, dan is er maar 1 waarheid en deze geldt: bekeer of sterf. Dat zie je in alle moslimlanden. Bovendien hebben jullie de zeldzame gave om een hoogstaande beschaving te reduceren tot een vuilnisbelt van de geschiedenis, waar barbaarsheid, geweld, armoe en leed de norm worden. Vind je het erg als ik hier een licht probleem mee heb?
Mij hoor je niet zeggen, dat elke seculiere blanke westerling een barbaar is. Dit doe jij wel naar moslims.
Nee, dat zeg ik niet. Ik heb letterlijk geschreven: niet elke moslim is een terrorist, maar de meeste terroristen zijn wel moslims. Het probleem is dat jouw religieuze dogma je blik vertroebelt en het eerste slachtoffer hiervan is je vermogen tot begrijpend lezen. Ik heb ook voorbeelden gegeven van zowel positieve als negatieve persoonlijke ervaringen met moslims. Maar jij houdt je liever vast aan de 'rotte appels'-mythe. Liever dat dan moeten toegeven dat er iets STRUCTUREEL MIS IS met jouw geloof en je geloofgenoten.
Onzin schrijven voor je drie volgers? Wat je schrijft, vinden je drie volgers misschien wel interessant, maar ik kan er helemaal niks mee.
Is Aart soms moslim geworden? Ik wist wel dat het allemaal stiekem homo's waren! Je ziet hier precies hetzelfde gebeuren als in de 'discussie' over homoseksualiteit. Aart kon inhoudelijk de discussie niet winnen en toen kwam, net als nu, het verwijt dat ik iedereen hier schoffeer en nog maar een handjevol volgers heb overgehouden vanwege mijn 'extreme gedrag en meningen'.
Ik moet je teleurstellen, zizou, dat handjevol actieve forumleden was er altijd al, daarnaast zijn er letterlijk DUIZENDEN meelezers die jouw en mijn teksten lezen en hun eigen mening en conclusies kunnen vormen. En dat is OK in een vrij land, iets wat jij als onzekere blanke westerling de rug toekeert, ten faveure van een psychopatische oorlogscultus. Maar ook dat mag in een vrij land.
Waarom maak je niet van je vrijheid gebruik en zet je een islamitisch internetplatform op, waarin jullie met z'n allen huilie-huilie gaan doen over hoezeer je negatief wordt weggezet door de blanke medemens (die stiekem niet meer waard is dan een hond)? Waarom probeer je nog door te dringen tot mij en mijn 'drie volgers'?
Verder beticht je mij van een blinde dogmatische volger te zijn. Dit kan ik ook over jou zeggen. Want je kraamt alleen maar rechts populistische onzin uit.
Ik roep niet op tot terreur, geweld, verkrachtingen, mishandeling of ander onnodig en overmatig geweld. Baudet doet dat ook niet. En ook Wilders niet. Bovendien onderbouw ik alles, maar het is jouw dogmatische instelling die verhindert dat je dat bewijs daadwerkelijk op zijn waarde beoordeelt, omdat het je tot de conclusie zou kunnen brengen dat er iets niet helemaal deugt aan de woorden van een pedofiele krijgsheer die beweert de enige boodschapper te zijn van de 'ware god'. Ik heb nog nooit een rechtse populist dit soort dingen horen zeggen. Ik zou zeggen: poets die lamp op, kijk er eens goed in en misschien krijg je dan alsnog de geest!
Mike