Dotcom Radio

Ik kan me herinneren dat zizou tijdens een discussie over de Islam de sharia wet verdedigde en dat hij dus niet voor een scheiding tussen kerk en staat is. Stel je voor dat er veel meer moslims in Nederland zijn/komen die zo denken als zizou en zij mogen gaan stemmen in de toekomst op een partij die pro-sharia is. Dit is het ideaalbeeld wat sommigen voor ogen hebben. En dan heb ik het niet alleen over moslims, zoals ik al eerder schreef.

Mark

Zizou bevestigt met zijn commentaar dat de islam boven alles staat (denkt te staan). Dat is mijn ervaring er ook mee. Het is ook een hypocriet geloof. Alcohol drinkt men niet. Nee niet in openbaar maar achter de voordeur wordt door menigeen gezopen van heb ik jou daar.

Waarom komen de islamitische vluchtelingen dan hier naartoe voor de menselievende opvang? Zendingsdrang?

Huizen, geld, vrijwilligers, echt alles wordt ze aangereikt. Maar het is nooit genoeg.
Pas als wij allemaal een hoofddoek dragen zeker.

Nee Zizou je hebt oogkleppen op. Jouw geloof is heel eng, omdat de gelovigen zich ermee vereenzelvigen en zich beter voelen dan niet-moslims. Het is zeker géén ras!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

je hebt het over verschilende onderwerpen, ik zal er een paar uithalen. Ik wil niet alles bespreken, want we hebben het hier al vaker over gehad. Wat je misschien vergeten bent, is dat ik een bekeerde moslim ben. Ik ben nu 33, ik was een jaar of 22 toen ik mij bekeerd heb. Ik kom dus uit een nederlands gezin, en ben 100% nederlands. Ik heb mij dus ongeveer 10 jaar geleden bekeerd. Ik verdedig de islam omdat ik het persoonlijk een heel redelijk geloof vind. Natuurlijk zijn er onderwerpen die mij minder aanspreken. Maar wat je terecht zei:, islam betekend onderwerping, dat klopt. In de islam is er dus geen ruimte voor eigen visies. Je moet het volledige accepteren zoals het is. Verder wordt ik niet gedreven door cultuur; trots, of nationalisme, of whatever. Dus wat dat betreft ben ik NIET bevooroordeeld. Ik sta er neutraal in. Het is voor mij ook geen wedstrijd, wie gelijk heeft. Het is alleen wel zo, dat ik van jou iets meer niveau verwacht had. Je beweert namelijk dat al die aanslagen van tegenwoordig voornamelijk gepleegd worden door moslims. Waar is je bewijs hiervoor? Ook zou het in de moslims zitten om dit soort terroristische aanslagen te plegen.
Over suggestief zijn gesproken….?! Hoeveel moslims ken jij? Je beweringen zijn allemaal gebaseerd op vage vermoedens, en afkomstig van vage bronnen. Als je niet precies weet hoe het werkelijk zit, is het verstandiger om ook geen bewering over te doen. Op deze manier werk je mee aan heimelijke polarisatie-agenda. Dit vind ik gevaarlijk. Waar je misschien wel gelijk in zou kunnen hebben, is dat de islam, een gevaarlijke uitwerking kan hebben op verwarde moslims met een minderwaardigheidscomplex. Een verwarde moslim die met haatgevoelens rondloopt jegens het westen kan inderdaad gevaarlijk zijn. Als zo’n persoon inderdaad een verkeerde interpretatie van de islam volgt, kan zo'n iemand een terroristische aanslag plegen. Alleen ben ik dit soort jongens nog niet tegen gekomen in die 10 jaar dat ik moslim ben. De jongens waar ik contact mee heb, zijn redelijk stabiel; daar is niks mis mee.
En ik kan je zeggen, dat ik veel moslims ken uit verschillende culturen – Somalië; Marokko; Afghanistan, Pakistan, Turkije - Maar ben er nog geen 1 ben tegen gekomen die een plan hadden om ergens een aanslag te plegen. Desalniettemin ben ik niet naïef, en bestaan ze wel degelijk; de verwarde moslim! Maar dan zeg ik jou: daar zijn de westerse regeringen zelf schuldig aan. Ze hebben die verwarde moslims namelijk zelf gemaakt. Dat hoef ik jou niet uit te leggen, dat voornamelijk de moslimlanden tegenwoordig al decennia lang geterroriseerd, en financieel uitgebuit worden door westerse regeringen. Dat er dat er dan eens eentje tussen zit, die verward en boos is, kan ik met wel voorstellen, jij niet?
Dus Mike, als BOOS BENT OP DE MOSLIMS, dan zeg ik je: wees als eerste maar “lekker boos” op je EIGEN regering. Die faciliteren dit namelijk allemaal.
Wat ik al eerder schreef, 1.5 miljard moslims geloven in de islam. Dat is best veel, vind je niet……? De reden is, omdat deze gebaseerd is op DUIDELIJK BEWIJS, dat de islam de waarheid is; niet omdat wij ons zo graag willen profileren t.o.v. ongelovigen; Hou op met die onzin! Dat de islam niet helemaal in jou visie past, en jij je niet kan onderwerpen, dat is jou probleem. Je zou je eens wat minder moeten verdiepen in de randzaken van de islam, en meer moeten verdiepen in bv. De koran en wetenschap; de nauwkeurige overleveringen betreffende de eindfase; De islam en medische wetenschap; islamitische jurisprudentie; islam, en voeding. etc.
Laat die clichés nu eens. Die onderwerpen die jij nu steeds weer aanhaalt, beginnen SAAI te worden!
Jij baseert je op vage beweringen, en je gebruikt vervolgens zwakke overleveringen over de islam, en gebruikt tevens westers amerikaanse bronnen. Over geloofwaardigheid gesproken…?! Je moet weten dat er meer dan 60 000 overlevering zijn, en dat er een heleboel verzonnen crap bij zit, die op de markt gebracht zijn door crypto joden. Jij als leek kan het onderscheid niet maken tussen sahih en daeef overlevering. Verder is het belangrijk om de Koran goed te begrijpen, dat je arabisch kan. Ik kan dat ook niet, maar ik laat mij inspireren, door mensen die daar jaren en jaren voor gestudeerd hebben, en daar kennis van zaken over hebben.
Verder beweer jij dat islam een expansie drift heeft. Dit is niet waar; ook aanslagen op onschuldigen mensen, is NIET islamitisch.
Dus de mensen die die aanslagen plegen in naam van de islam, of de islam opleggen d.m.v. dwang zijn geen moslims. punt.
Dus jij hoeft de islam helemaal niet als een bedreiging te zien. Veder wil ik je nog wel zeggen mike, dat ik je wel respecteer dat je als een van de weinigen over alles direct durft uitspreken en jou visies deelt. Ook al ben ik het niet altijd met je eens, en kan ik me ook wel eens ergeren aan je onbeschofte benadering. Verder denk ik overigens dat jij misschien nog wel eens dichter bij moslims zou staan, dan je zelf zou denken. Als wij bijvoorbeeld buren zouden zijn, dan denk ik dat we het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden. Een heleboel visie die je ook hebt, deel ik zeer zeker met je namelijk.

zizou

Maar wat je terecht zei:, islam betekend onderwerping, dat klopt. In de islam is er dus geen ruimte voor eigen visies. Je moet het volledige accepteren zoals het is.
Dat is middeleeuws, dat blijkt ok wel dat moslims elkaar en anderen eerder naar het leven staan met bloedwraak. En besnijdenis is ook een barbaarse middeleeuwse activiteit. Tel daar ritueel slachten, uithuwelijken en een laag srbeodsetos bij en dat noemn jij een redelijk geloof. Dan hoef ik jouw omschrijving van extreem niet eens te weten. Ik ken ook heel wat moslims en heb ze zelfs in de familie.

De reden is, omdat deze gebaseerd is op DUIDELIJK BEWIJS, dat de islam de waarheid is

Jij durft jezelf onbevooroordeeld te noemen?
Islam is de waarheid, als je dat gelooft is de onderwerping al flink bij je toegeslagen, het klinkt sektarisch. Jehova's vinden dat ook.

Wat je misschien vergeten bent, is dat ik een bekeerde moslim ben. Ik ben nu 33, ik was een jaar of 22 toen ik mij bekeerd heb. Ik kom dus uit een nederlands gezin, en ben 100% nederlands. Ik heb mij dus ongeveer 10 jaar geleden bekeerd.

Nee hoor, dat was ik niet vergeten. Maar wat heeft dat met deze discussie te maken?

Maar wat je terecht zei:, islam betekend onderwerping, dat klopt. In de islam is er dus geen ruimte voor eigen visies. Je moet het volledige accepteren zoals het is.

Dat is dus een dictaat. Ieder maakt zijn/haar eigen keuzes, maar ik zou nooit kunnen leven onder een dergelijk juk. Ik geloof in de vrije wil van de mens en wijs elke dag weer op de vrijheid van persoonlijke keuzes enerzijds en de daarmee gepaard gaande verantwoordelijkheden anderzijds. Deze vrijheid is m.i. zeker niet absoluut en we moeten dan ook hogere wetten dienen in de vorm van een spiritualiteit aanhangen, anders zijn we stuurloos ('wie nergens voor staat, valt overal voor'). Deze spiritualiteit kan en mag echter niet ons complete doen en laten bepalen - en al helemaal niet als de dictaten boordevol geweld en terreur zitten.

Verder wordt ik niet gedreven door cultuur; trots, of nationalisme, of whatever. Dus wat dat betreft ben ik NIET bevooroordeeld. Ik sta er neutraal in.

Ik niet. Ik word wel gedreven door cultuur en nationalisme en moet constateren dat moslims hier lang niet altijd een positieve bijdrage aan leveren. Het gaat veel verder dan een wekelijkse of maandelijkse terreuraanslag, maar over DAGELIJKSE terreur door 'jongeren' op straat of in een wijk. Durf jij hier te beweren dat je als moslim niet door een cultuur wordt gedreven? Natuurlijk wel, de MOSLIM'cultuur', een zevende-eeuwse 'cultuur' van regelrechte barbaren! Snap je nu waarom de Romeinen al de bevolking uit het Rif-gebied in Marokko 'berbers' noemden (barbaren)?

Het is alleen wel zo, dat ik van jou iets meer niveau verwacht had. Je beweert namelijk dat al die aanslagen van tegenwoordig voornamelijk gepleegd worden door moslims. Waar is je bewijs hiervoor? Ook zou het in de moslims zitten om dit soort terroristische aanslagen te plegen.

Daar ben ik al eerder op ingegaan. Het is zeer zeker verdacht dat de veiligheidsdiensten de dader(s) altijd al op de korrel hadden en er vaak oefeningen gaande waren kort voor of ten tijde van de aanslagen. Er is absoluut een NWO-agenda om deze aanslagen in scene te zetten of door te laten gaan als gepland. Forumleden als 100%leven e.a. posten hier regelmatig over en het is goed om hier kritisch op te zijn en te blijven.

Ikzelf houd me hier niet meer zoveel mee bezig. Waar het mij om gaat is dat er vrijwel altijd in ieder geval moslims bij betrokken zijn. Deze zullen evengoed slachtoffer zijn, omdat ze worden gemanipuleerd. Wat mij echter bezighoudt is: hoe kan het toch dat er een oneindige voorraad is aan moslims die zich voor dat karretje laten spannen? Antwoord: omdat de islam per definitie een terroristische filosofie is, dus het is niet heel erg moeilijk om dit aan te wakkeren bij dergelijke 'jongeren'. Ik verwijs naar de Turkenrellen in maart als recent voorbeeld, die idioot van een Erdogan hoeft maar met zijn vingers te knippen of ze staan al klaar om zijn naam en zijn 'eer' met lijf en leden te verdedigen!

Vissen uit een dergelijke poel van verderf is een koud kunstje voor kwaadwillende elementen binnen westerse overheden, net zo goed als dat ze altijd wel weer een links-progressieve idioot kunnen vinden als een Volkert van der Graaf. Er zijn dan ook maar twee groepen terroristen: moslims (met stip op nr. 1!) en marxisten. En die twee hebben vanuit een gezamenlijke mssie om de westerse samenleving en het christendom te vernietigen een verbond gesloten. Het zijn de marxisten zijn die de grenzen wagenwijd open zetten voor allerlei moslimtuig, jonge mannen van militaire leeftijd die hier in het westen een vijfde kolonne vormen en DAGELIJKS geweld en verkrachtingen plegen en onze staatsruif leegplunderen. Dus ja, mag ik hier soms een beetje boos over zijn?!

Over suggestief zijn gesproken….?! Hoeveel moslims ken jij? Je beweringen zijn allemaal gebaseerd op vage vermoedens, en afkomstig van vage bronnen. Als je niet precies weet hoe het werkelijk zit, is het verstandiger om ook geen bewering over te doen. Op deze manier werk je mee aan heimelijke polarisatie-agenda. Dit vind ik gevaarlijk.

Weet je wat gevaarlijk is? Om het er NIET over te hebben en voortdurend maar onder het (Perzische) tapijt te vegen. Ik ken talloze moslims, het merendeel omdat ze winkeltjes of eettentjes hebben. Ook laat ik mijn autoreparaties doen door moslims. Dit zijn de werkelijke culturele verrijkers, hardwerkende mensen die goede producten voor een goede prijs leveren. Daar hoor je mij ook niet over, vaak zijn het zeer gematigde mensen die het ook niet zo nauw nemen met alcohol, sigaretten en zelfs de ramadan.

Ik heb in het verleden echter ook ervaringen gehad met de gewelddadige kant van moslim'jongeren' en heb deze ook al uitgebreid beschreven. Die ene aanvaring met die 'Murk' die een vechtpartij op straat uitlokte met mij en mijn broer, of het handgemeen dat ik had met 'jongeren' die een buurtpleintje terroriseerden en een buurtfeest voor kinderen probeerden te saboteren. Mijn vriendin werkt in de kinderopvang en heeft daar recentelijk te maken met een 3-jarig (!) Marokkaans jochie dat zich volkomen asociaal gedraagt en om zich heen slaat en schopt. Waarom zijn het telkens MOSLIMjongens die dit soort gedrag vertonen en niet bijv. Molukkers of Surinamers?

Dit zijn geen uitzonderingen, zizou, dit is helaas de regel. En dit is ook niet gebaseerd op 'vage bronnen'. Jij wil het liever vaag houden, omdat het je goed uitkomt. En als je het noodgedwongen wel onder ogen moet zien, dan zijn het ineens geen 'echte moslims', maar zijn ze volgens jou 'verward'. Lekker makkelijk!

Als je niet precies weet hoe het werkelijk zit, is het verstandiger om ook geen bewering over te doen. Op deze manier werk je mee aan heimelijke polarisatie-agenda. Dit vind ik gevaarlijk.

Het gevaar zit hem niet in mijn bijdrages aan polarisatie tussen moslims en niet-moslims, het gevaar zit hem erin dat het juist MOSLIMS ZELF zijn die deze polarisatie creeren. Onze westerse samenleving is eerder te tolerant dan niet tolerant en zij maken hier misbruik van, omdat ze uit een krijgerscultuur komen en onze tolerantie zien als zwakheid, waardoor ze ons alleen maar meer onder de voet willen lopen. En wij staan er bij en kijken ernaar.

Als je meeluistert op Dotcom-radio dan moet je toch de uitzending even terugluisteren waarin ik zeg dat het geweldsmonopolie bij de overheid dient te liggen, het leger en de politie, want dat zijn getrainde professionals - of behoren dat te zijn. Zolang de politie echter meent de iftar te moeten vieren en daarmee elke scheiding tussen kerk en staat overtreedt, terwijl er in Bos en Lommer in Amsterdam twee politie-auto's in de fik worden gestoken, zolang de politie meent dat vrouwelijke agenten hoofddoekjes moeten dragen en daarmee elke scheiding van kerk en staat overtreedt, is het wachten op burgermilities die het recht in eigen hand gaan nemen en dan hebben we een burgeroorlog. Ik beschouw dit als ongewenst, maar zolang de overheid zijn burgers niet kan en/of wil beschermen is dit slechts een kwestie van tijd.

En met wie was dit ook alweer begonnen? Met ons? No fucking way! Wij kunnen onszelf hooguit verwijten dat we te lang niets hebben gedaan!

Waar je misschien wel gelijk in zou kunnen hebben, is dat de islam, een gevaarlijke uitwerking kan hebben op verwarde moslims met een minderwaardigheidscomplex. Een verwarde moslim die met haatgevoelens rondloopt jegens het westen kan inderdaad gevaarlijk zijn. Als zo’n persoon inderdaad een verkeerde interpretatie van de islam volgt, kan zo’n iemand een terroristische aanslag plegen.

En ik kan je zeggen, dat ik veel moslims ken uit verschillende culturen – Somalië; Marokko; Afghanistan, Pakistan, Turkije – Maar ben er nog geen 1 ben tegen gekomen die een plan hadden om ergens een aanslag te plegen. Desalniettemin ben ik niet naïef, en bestaan ze wel degelijk; de verwarde moslim!

Aha, het 'verwarde man'-argument. Nou, dan heb je toch bovenmatig veel 'verwarde mensen' binnen de islam, die niet de 'juiste interpretatie' hanteren. En onder hen bevinden zich grote groepen 'jongeren', die bijv. zwembaden terroriseren. Zijn deze ook 'verward'? Jij had het over met 1 oog zien, jij knijpt beide ogen dicht!

Alleen ben ik dit soort jongens nog niet tegen gekomen in die 10 jaar dat ik moslim ben. De jongens waar ik contact mee heb, zijn redelijk stabiel; daar is niks mis mee.

Toch speelt bij jou en je vrienden ook het risico op 'instant jihad syndrome'. Er hoeft maar een of andere idioot op te roepen tot wereldwijde jihad en aan te zetten tot een wereldwijd kalifaat en jij, blinde volger die je bent, zal samen met je vrienden hier gehoor aan geven. Islam is immers onderwerping en je hoort geen eigen visie te hebben. Als je sharia al accepteert als wetgeving, dan loop ook jij het risico om je in te laten zetten als strijder in de krijgerscultus die de islam werkelijk is, maak je daar geen enkele ilusie over!

Maar stel dat je nog wel enige vorm van zelfdenkendheid hanteert, en je vrienden ook. Zoals gezegd, niet elke moslim is een terrorist, maar bijna elke terrorist wel een moslim. Daarnaast is er nog het kauwgomballen-argument: als je een schaal vol met kauwgomballen hebt en 10% daarvan is giftig, durf jij dan nog een handvol te eten?

Dus Mike, als BOOS BENT OP DE MOSLIMS, dan zeg ik je: wees als eerste maar “lekker boos” op je EIGEN regering. Die faciliteren dit namelijk allemaal.

Het kan natuurlijk niet op zich laten wachten: het 'blowback'-argument. Niemand ontkent dat het bombarderen (ook een vorm van terreur) van moslims door westerse strijdkrachten niet bijdraagt aan een vredig samenzijn tussen moslims en niet-moslims, maar hoe verklaar je vrijwel onhophoudelijke veroveringsoorlogen door moslims die NU AL 1400 JAAR aan de gang zijn? Als wij hier geen kruistochten hadden ondernomen, hadden we hier nu allemaal 'Allahu Akbar!' geroepen!

Laat die clichés nu eens. Die onderwerpen die jij nu steeds weer aanhaalt, beginnen SAAI te worden!

Dat ben ik ook, al jaren. En dat weet jij ook, want je leest en schrijft hier al jaren mee. Je deelde altijd mijn kritiek op westerse overheden en op de crypto-joden, alleen nu het over moslims gaat wordt het voor jou ineens 'saai' en 'cliche'. Selectieve waarneming is eigen aan de islam - en dat is nu precies het probleem, ze kunnen niet tegen kritiek!

Wat ik al eerder schreef, 1.5 miljard moslims geloven in de islam. Dat is best veel, vind je niet……?

Ruim 2 miljard mensen zijn christen. Dat is best veel, vind je niet? Maar niet als het aan jullie ligt, want jullie zijn voortdurend christenen aan het uitmoorden en het christendom aan het ondermijnen. Maar ach, die moslims zijn 'verward' en 'geen moslims', dat was ik even vergeten.

De reden is, omdat deze gebaseerd is op DUIDELIJK BEWIJS, dat de islam de waarheid is; niet omdat wij ons zo graag willen profileren t.o.v. ongelovigen; Hou op met die onzin! Dat de islam niet helemaal in jou visie past, en jij je niet kan onderwerpen, dat is jou probleem.

Ziehier de basis voor 'instant jihad syndrome'. Islam is de waarheid en daaraan dient de hele wereld zich te onderwerpen. WTF, dude?! Je spreekt over 'duidelijk bewijs' hiervoor, maar je hebt nog geen enkel bewijs laten zien. Maar bespaar me je koranteksten, dat gesmijt met citaten uit de koran en bijbel hebben we al gehad in de 'halal'-discussie.

Verder is het belangrijk om de Koran goed te begrijpen, dat je arabisch kan. Ik kan dat ook niet, maar ik laat mij inspireren, door mensen die daar jaren en jaren voor gestudeerd hebben, en daar kennis van zaken over hebben.

Dus al die 'briljante' arabische academici zijn nooit op het idee gekomen om de koran te vertalen vanuit het arabisch naar andere talen? Als jullie een globaal kalifaat willen, is het dan niet handig om de koran te verspreiden in zoveel mogelijk talen? Ooit was de bijbel exclusief in het latijn, maar dankzij de protestantse Reformatie is deze uiteindelijk toch mogelijk gemaakt in diverse vertalingen.

Waarom is de boodschap van de krijgsheer en pedofiel Mohammed uitsluitend in het arabisch? Ik weet het al: zodat mensen zoals jij zijn woorden niet eens letterlijk kunnen lezen, maar afhankelijk zijn van INTERPRETATIES gedaan door anderen. Je hoort al geen eigen visie te hebben onder de islam en nu laat je je ook nog de inhoud van jouw geliefde boek voorkauwen door anderen. En ik moet me meer in die teksten gaan verdiepen? Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd, zoals elke dag WANDADEN gepleegd door moslims (waarvan velen een IQ onder de 80 hebben door generaties van inteelt en niet of nauwelijks kunnen lezen) aan de kaak te stellen!

Verder beweer jij dat islam een expansie drift heeft. Dit is niet waar; ook aanslagen op onschuldigen mensen, is NIET islamitisch.
Dus de mensen die die aanslagen plegen in naam van de islam, of de islam opleggen d.m.v. dwang zijn geen moslims. punt.

You could have fooled me. De geschiedenis laat een heel ander beeld zien, daarom kun je de veroveringsdrang van islamieten ook niet exclusief toeschrijven aan westerse interventies in moslimlanden, dit is al 1400 jaar aan de gang. Tijd voor een nieuwe kruistocht!

Veder wil ik je nog wel zeggen mike, dat ik je wel respecteer dat je als een van de weinigen over alles direct durft uitspreken en jou visies deelt. Ook al ben ik het niet altijd met je eens, en kan ik me ook wel eens ergeren aan je onbeschofte benadering.

Dat respect is wederzijds. Jij durft ook een weerwoord te geven en daar heb ik geen enkele moeite mee, daarom hoef je ook niet te vrezen voor een 'ban'.

Verder denk ik overigens dat jij misschien nog wel eens dichter bij moslims zou staan, dan je zelf zou denken. Als wij bijvoorbeeld buren zouden zijn, dan denk ik dat we het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden. Een heleboel visie die je ook hebt, deel ik zeer zeker met je namelijk.

Daar twijfel ik geen seconde over. Wij zouden prima buren zijn. Als er echter een of andere gek oproept tot wereldwijde jihad vertrouw ik jou echter net zo ver als ik je zie. Het zal niet de eerste keer zijn dat ogenschijnlijk vreedzame moslimburen zich ineens ontpoppen tot fanatieke koppensnellers, dat hebben we in Bosnie wel gezien tijdens de jaren '90.

Mike

Een meerderheid van 'verwarde mensen' die niet de 'juiste interpretatie' aanhangen van de islam en daarmee geen 'echte moslims' zijn:

http://politiek.tpo.nl/2017/07/01/bonusquote-zesde-asielzoekers-sinds-einde-2014-verdacht-strafbare-feiten/

Mike

En ook de Suri's zijn dankzij de beroepsopruier Sylvana Simons volledig de weg kwijt:

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...acht-nederland-moet-excuses-maken-van-ninsee/

Om maar niet te spreken over de politieke tak van de Moslim Broederschap in NL:

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...esamstraat-voor-zn-anti-zwarte-piet-karretje/

Je kunt hét einde van dé #slavernij niet vieren want in de Islamitische wereld bestaat slavernij nog volop. In Afrika ook. #ketikoti @nos https://t.co/4UOg1xsPat
— Sjoerd van Hoorn (@SjoerdvanHoorn) June 30, 2017

Mike

Een derde Nederlandse jongens, één op zeven meisjes denken negatief over moslims
Schuld van te weinig met moslims omgaan, en natuurlijk van social media

http://nieuws.tpo.nl/2017/07/01/derde-nederlandse-jongens-op-zeven-meisjes-denken-negatief-moslims/

Het kan natuurlijk nooooooooooit liggen aan het gedrag van moslims zelf...

Mike

Geen echte moslim, deze vrouw, zizou? Ongelovigen worden immers dankzij die fijne sharia ter dood gebracht...

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/02/moorddreigingen-oprichtster-van-liberale-moskee-krijgt-meer-politiebescherming/

Mike

Ongelooflijke creepy uitspraak.
Dit is dus precies dezelfde visie die de IS moordenaars/psychopaten hebben.

Dus al die ‘briljante’ arabische academici zijn nooit op het idee gekomen om de koran te vertalen vanuit het arabisch naar andere talen? Als jullie een globaal kalifaat willen, is het dan niet handig om de koran te verspreiden in zoveel mogelijk talen?

De koran en de hadith zijn wel vertaald in verschillende talen maar als wij als niet gelovigen daar dan dingen in lezen die verschrikkelijk gewelddadig, intolerant en ronduit moorddadig zijn dan wordt er snel gezegd dat er wat anders mee bedoeld wordt. Je moet het dan in het Arabisch lezen.
Westerlingen die wel Arabisch kennen en daar dan dezelfde teksten in lezen wordt dan gezegd dat je een "islam geleerde" moet zijn om de juiste betekenis eruit te halen.
En zo proberen ze wanhopig deze extreem gewelddadige doctrine door te laten gaan als "een vredige religie"

Wat zeggen de vele honderden pagina’s met cijfers over criminaliteit door asielzoekers, die De Telegraaf na een beroep op de Wet Openbaarheid van Bestuur boven water haalde? Allereerst dat de politie haar werk serieus neemt, en in weerwil van haar eerdere opmerkingen over het ’niet registreren van nationaliteiten of verblijfsstatus’ precies in de smiezen houdt wie voor problemen zorgen. Binnen de muren van het politiebureau zit de kramp van politiek correct denken het handelen van de agenten gelukkig niet in de weg.

http://www.telegraaf.nl/reportage/2...apw_campaign=a17b5ce859fbc2f6bd3632eefc4838a9

Mike

Het is merkwaardig dat breed is vastgesteld dat de multiculturele samenleving en de integratie zijn mislukt, maar dat er geen visies worden ontwikkeld over hoe het dan verder moet met Nederland. Des te opmerkelijker, aangezien dit probleem niet enkel in Nederland speelt, maar in meerdere West-Europese landen.

In plaats van naar visies en scenario’s te kijken, kun je ook gewoon kijken naar wat er de facto gebeurt. Wat we zien is dit: links blijft ondanks alles krampachtig vasthouden aan zijn multiculti dromen en na elke aanslag zijn er weer de kaarsjes, teddyberen en correcte formuleringen dat het allemaal vooral niets met de islam van doen heeft. Aan de andere kant van het spectrum zijn er in heel Europa kritische geluiden tegen de massa-immigratie te horen, maar partijen die daar iets aan proberen te doen, worden door het establishment zoveel mogelijk buiten spel gezet, hetzij door fraude (Oostenrijk), manipulatie (Frankrijk) of een cordon sanitaire (België, Nederland). Het zou een leuk spelletje zijn als het niet zo tragisch was, want de toekomst van Nederland en andere West-Europese landen staat op het spel. Er moet snel gehandeld worden, anders worden we ingehaald door de demografische ontwikkelingen.

Om bij te dragen aan de discussie wil ik een begrip introduceren, namelijk: de goede Nederlander. Een goede Nederlander is iemand die bijdraagt aan het land, dat kan economisch zijn, maar ook sociaal of cultureel en zeker ethisch. Een goede Nederlander is trots op zijn land en draagt zijn steentje bij. Met goede Nederlanders kan Nederland internationaal voor de dag komen en is ons land een paradijsje aan de Noordzee. Gelukkig zijn er heel veel goede Nederlanders, maar er wonen helaas ook heel veel mensen in ons land die geen goede Nederlanders zijn.

Moslims die in ons land wonen en niet willen integreren, zijn geen goede Nederlanders. Ik zou zeggen dat de oplossing simpel is: integreren of (r)emigreren. Chinezen daarentegen die in ons land wonen, geen problemen veroorzaken en werken voor de kost, kan ik, hoewel het etnisch gesproken geen Nederlanders zijn, toch best als goede Nederlanders zien. Criminele Marokkanen daarentegen kan ik helemaal niet als goede Nederlander zien, ook niet als ze een Nederlands paspoort hebben. Dus ook daar denk ik: integreren of remigreren. Afhankelijk van de aard van de delicten en het aantal er van zou ik me een grens kunnen voorstellen waarboven de conclusie is dat de persoon in kwestie uitgezet wordt. Turken die voor Erdoğan stemmen, kan ik op geen enkele manier als goede Nederlander zien. Wat zijn dat voor gedachten; als je tegen de democratie bent en voor de sharia dan hoor je niet in Nederland: remigreren dus.

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/01/de-goede-nederlander/

Helemaal mee eens! De moslims kennen immers ook 'goede moslims' en 'slechte moslims'.

Mike

De reden is, omdat deze gebaseerd is op DUIDELIJK BEWIJS, dat de islam de waarheid is; niet omdat wij ons zo graag willen profileren t.o.v. ongelovigen; Hou op met die onzin!

Hou zelf eens op met die onzin zeg. Duidelijk bewijs?! Lachwekkend.

dotcom.radio week 26 aflevering 62 van 02-07-2017
In aflevering 62 Onderzoek laat relatie darmflora en emoties zien - Wetenschappers ontdekken enzym dat oplossing voor dementie kan zijn - In Engeland lopen 50.000 mensen rond met een giftige heupimplantaten - Omega 3 vetzuren kunnen je kans op overleven vergroten bij darmkanker - De pil (Yaz en Jasmin) heeft toch een link met borstkanker - Zwem niet met zonnebrandcreme, een stof wordt omgezet in toxine - Hoe borstvoeding je kans op hartziekte kan verkleinen - Dokters blijven ontkennen dat er studies zijn die veiligheid vaccins betwisten - Meeroken voor de geboorte heeft effect op de longen op latere leeftijd - Stof die werd gebruikt voor decaf koffie heeft de ozon laag beschadigd - Magnesium mogelijk geschikt bij behandeling tegen matige depressie - Directeur Milieuagentschap VS schrapt verbod pesticide - verdacht van hersenschade - na ontmoeting met Dow Chemical - BPA kan dus je insuline werking verstoren blijkt uit deze studie - Traditioneel Afrikaans medicijn bied nieuwe hoop bij de ziekte van alzheimer - Nachtwerk verstoort processen die DNA schade herstellen - Merkel wil onderhandelingen over TTIP nieuw leven inblazen - Monsanto sponsort Amerikaanse hartstichting - Uitgelekte handelsdocumenten onthullen gebrek aan transparantie en milieubescherming - Je brein functioneert minder goed als je smartphone naast je ligt - Marijn Poels' klimaatdocumentaire, 'The Uncertainty Has Settled', geboycot door media - Wetenschap journalist kijkt kritisch naar mammografie en PSA testen - Vaccins, niet voeding, veroorzaken een epidemie van obesitas en diabetes door overbelast immuunsysteem - Waarom zoetstoffen ons dik maken - Te weinig zout zet lichaam in overlevingsmode en kan insuline resistentie veroorzaken - Zwitserse farmaceut Novartis 'gebruikte daklozen als proefkonijn' - Medische fouten m.b.t. anafylaxie bij de spoedeisende hulp - Hoorzitting Toine Manders vs Renske Leijten (SP) "Belasting is diefstal" en meer ...
http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-062-02072017.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan