Johnny
Well-known member
Mooi voor op een demonstratiebord. Letterlijk voor de ME.Val elkaar niet aan. Probeer een goed voorbeeld te geven, zodat anderen jouw slechte gedrag niet overnemen (Romeinen 14:13).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi voor op een demonstratiebord. Letterlijk voor de ME.Val elkaar niet aan. Probeer een goed voorbeeld te geven, zodat anderen jouw slechte gedrag niet overnemen (Romeinen 14:13).
Duidelijk wederom een 'bewijs' dat ieder zijn eigen pad volgt, ieder zijn eigen wil heeft en een ander niet door de mentale staat van de ander heen dringt.gestrand bij ons 4 weken geleden met een kapotte auto.
2 weken lang mijn anti vax propaganda gehoord
net op FB, "we hebben de prik" (booster)
Ik 'hoop' dat ze "geluk" hebben
Als er geen macht is, moet verandering met geweld worden bewerkstelligd zoals -nu-!
Terwijl macht op zichzelf staat, zonder de noodzaak om ergens tegen in te gaan, beweegt kracht zich altijd ergens tegen. Kracht is versnipperd en moet daarom constant van energie worden voorzien. Kracht verbruikt energie terwijl macht energie creëert. Terwijl kracht aanhoudende input vereist, werkt macht zonder inspanning. Conclusie de Macht moet hersteld worden door -wij het volk- !!
We zijn al aan de winnende hand !! – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
Ik lees tegenwoordig weer eelke dag dotcom.2,5 uur geleden dit artikel gepost, nu al buiten de top 10. Wetende dat op zoekmachines mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en pagina [2] veel minder wordt bekeken, ....
Maar even opnieuw onder de aandacht, zondag hoor je erover op dotcom en vraag jij je af, hoe komt het dat je dit gemist heb .... (?)
Ik lees tegenwoordig weer eelke dag dotcom.
https://www.congress.gov/bill/114th-congress/senate-bill/2778/text (section 3c)dotcom.radio aflevering 295 van 16-01-2022
Deze week in aflevering 295 Het grote ontwaken gaat verder nu mensen afhaken voor de booster. Project Veritas – De betovering doorbreken – De maatregelen extremer – de ontwaking versneld – Protesten nu dagelijks – Wij zijn al aan het winnen – en veel meer ...
dotcom.radio aflevering 295 van 16-01-2022 – Create a Better World
gedachtenvoer.nl