Medusa
Well-known member
Je kunt de lezersweergave inschakelen dat leest vaak wat rustiger/prettiger.Beste Henkie,
Ik vindt de inhoudt van je berichten ok maar de opmaak van je site wat onoverzichtelijk en misschien hebben meer lezers hier last van. Zou dat naast de verwende karakters van de lezers ook mee kunnen spelen in je bezoekers aantallen?
Zelf werk ik met firefox en dan hoef ik alleen maar op F9 te klikken.
Leesmodus
Apple Safari, Microsoft Edge en Mozilla Firefox hebben een fijne leesmodus, waarbij een artikel in een speciale vorm wordt gegoten, vrij van advertenties en allerlei afleidingen. Voor Safari activeer je de leesmodus door in de adresbalk links op het icoon te klikken, als je een artikel leest. Voor Edge klik je rechts van de adresbalk op het boekje of je activeert de leesmodus met de toetscombinatie Ctrl+Shift+R. Ook Firefox heeft een leesmodus, waarbij je eveneens rechts in de adresbalk op het boekicoon klikt om deze te activeren. Gebruik je een andere browser, dan kun je kiezen voor een dienst of extensie. Je hebt onder andere de keuze uit Pocket, Read Mode en Readability, die allemaal voor Google Chrome en andere browsers beschikbaar zijn. Readability is het eenvoudigste om snel mee aan de slag te gaan. Overigens werken niet alle extensies helemaal vlekkeloos, de echte leesmodi van eerdergenoemde browsers werken meestal beter.
Beter lezen in je browser met de leesmodus
Er kan veel verbeterd worden aan de leeservaring online, maar dat kun je zelf met de leesmodus.
computertotaal.nl