Dotcom Radio

Nog even weer komplimenten aan Mike en Henk, die toch steeds maar elke zondag weer hun praatje doen op DOTcom. Ik luister er altijd naar. Heel fijn, vooral omdat ik momenteel veel mantelzorgtaken heb en mijn tijd zeer beperkt is. Probeer af en toe even mee te lezen maar blijft beperkt en nogmaals dus superblij met het radioprogramma wat ik meestal in de auto luister. Dank,dank,dank 🙂🙏💪
Hier dito. En op een of andere manier ben ik tch altijd wat positiever na de uitzending. Ook names mij dank jullie wel.🙃💪

Doe de kinderen niet, vaccineer niet. Don’t do the kids !!

Alweer een klokkeluider, opnieuw uit de begrafenis wereld, Australië zo te horen. Het is nu al onbeschrijfelijk hoeveel baby’s we binnen krijgen en jongemannen. Hartfalen, hersenbloeding, de papieren tonen geen doodsoorzaak en vaak worden ze gecremeerd zonder daarbij de familie aanwezigheid. Ze krijgen de urn toegezonden, … De hartekreet, … “Don’t do the kids !!” Vaccineer geen kinderen.

Vanaf 21 februari gaat de wereld veranderen, De Grote Reset !!

Die slogan kennen we inmiddels uit de mond van onze World Economic Forum WEF tegenstander Klaus “S”, zoals men een crimineel pleegt te benoemen!! De Great Reset gaat echter gekaapt worden door “We the People”, door het volk dus!! Ook dat Building Back Better is een uitstekende slagzin om gekaapt te worden door ‘ons’ !! En het startschot valt 21 februari 2022 als TruthSocial van start gaat!! Ongecensureerde Media zullen vanaf die datum snel de overhand krijgen zoals CNN nu al overgenomen is door de eigenaar van het Discovery Channel netwerk door CEO David Zaslav !! Als daarna echte journalisten weer een podium krijgen, en die zijn er genoeg, dan staan vele grote media binnenkort voor een prikje in de uitverkoop!!

Wäar staat filmpje van Janet Ossebaard uit dotcom ?

Stond bij dotcom van zondag

Vanaf 21 februari gaat de wereld veranderen, De Grote Reset !!

Die slogan kennen we inmiddels uit de mond van onze World Economic Forum WEF tegenstander Klaus “S”, zoals men een crimineel pleegt te benoemen!! De Great Reset gaat echter gekaapt worden door “We the People”, door het volk dus!! Ook dat Building Back Better is een uitstekende slagzin om gekaapt te worden door ‘ons’ !! En het startschot valt 21 februari 2022 als TruthSocial van start gaat!! Ongecensureerde Media zullen vanaf die datum snel de overhand krijgen zoals CNN nu al overgenomen is door de eigenaar van het Discovery Channel netwerk door CEO David Zaslav !! Als daarna echte journalisten weer een podium krijgen, en die zijn er genoeg, dan staan vele grote media binnenkort voor een prikje in de uitverkoop!!

Gelezen, songs bekeken en gedeeld. Bedankt ! Op naar zondag dotcomradio 🥳

Stond bij dotcom van zondag
ah, ok. Ik zat in auto te luisteren en dacht moet ik niet vergeten, wil dat filmpje zien.

Ik weet wel hoe de wereld allemaal in elkaar zit !!

Dat zij mijn zwager altijd als we weer eens een meningsverschil hadden over wat ik ontdekt had; “Ik weet wel wat er allemaal te koop is in de wereld, ik draai al lang genoeg mee zwager”. Ik hoor het hem nog zeggen, maar verder als de krant, de vakbladen het TV journaal en wat actualiteiten rubrieken kwam hij niet. In mijn wereldje weet je dan helemaal niets en ben je heel je leven dom gehouden.

De wereld begint te koken, dat merk ik ook hier op het forum

Deze week al een paar keer gehad dat ik de ene na de andere post zat te lezen en af en toe een onderwerp eruit pikte voor dotcom.radio

Vele reageren ook op die onderwerpen. Logisch want velen willen hun hart luchten

Maar dan blijkt ineens dat ik, hoe goed ik ook mijn best doe, het niet eens bij te houden is.

Bij sommige oude berichten waar je toevallig voorbij komt, staat dan iets wat ik niet wist en eigenlijk indertijd wel in dotcom had willen hebben, had, ... want het is dan al oud nieuws

En dan heb je nog de andere media die je graag bij wilt houden, een artikel schrijven, meerdere mensen die je appen.

Ik verwacht dat dit alleen maar gaat toenemen de komenden weken.

Maar ik ben ook nog aan het verbouwen en de tuin gaat ook mijn aandacht opeisen

Mijn verzoek is dan ook, is er nieuws waarvan je denkt dat het beslist in de uitzending moet, ...

Post het als persoonlijk bericht naar mij, dan krijg ik er een mailbericht van

Selecteer dan je bericht voordat je op "post reply drukt en copy, post het daarna en vervolgens naar het envelopje bovenaan voor een bericht aan mij. Thanks

dotcom.radio aflevering 299 van 13-02-2022

Deze week in aflevering 299: Kartel in paniek – het vervolg van de GGD vaccinatie openbaring, nog niets ! – Trump tactische mogelijkheden – WOB verzoek toont hoogverraad kabinet – Trudeau de biological zoon van Fidel Castro? – GoFundMe – vs – cashless samenleving – bekende pedofielen (lijst) – COVID fraude, het kabinet hoort te vallen – Man vlucht uit ziekenhuis – en meer, …

Dat is niet wat Alexander hier zegt. Egicentrisme is volgens hem jezelf centraal stellen ten koste van anderen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan