Dotcom Radio

De complotdenker als terroristische bedreiging – de vergeten bom

Onderstaande artikel gaat over de VS, maar ook in de EU is het zelfde gaande waar men speciale website heeft; “Security .nl – Omgang met Complotdenkers” en “EOS wetenschap – Hoe wordt iemand een complotdenker?” De complotdenker als terroristische bedreiging. De bedreiging die echter verdeeldheid zaait binnen familie en vriendenkring, met medewerking van de overheid !!

Vorige week zat ik in de podcast van Mark Devlin, morgen een artikel

Vorige week zat ik in de podcast van Mark Devlin, morgen een artikel

hier het artikel van een paar weken geleden

Onwetendheid, … is een virus !!

Dat de wereld heel anders in elkaar zit is nooit eerder voor zovelen duidelijker zichtbaar geweest dan in de afgelopen 2 jaar. De vele, ogenschijnlijk op zichzelf staande feitjes plegen al snel in de vergetelheid te verdwijnen en het overzicht gaat verloren. Dat is ook de bedoeling.

Net de podcast van Devlin beluisterd, wat gaaf Henk dat hij jouw artikel aanhaalt!!
Ik heb deel 3 gedownload en ga deze zeker lezen. 1 en 2 had ik al gelezen.

Bestaat HIV? (Als veroorzaker van AIDS?)
Als u de essentie van deze discussie begrijpt, zult u zien dat er alle reden is om te twijfelen aan het bestaan van HIV, omdat de methoden om het bestaan ervan te bewijzen niet zijn gevolgd.

En zo…zoals ik de afgelopen maanden heb gemeld, is er alle reden om te twijfelen aan het bestaan van het COVID-virus en het te verwerpen, omdat er nooit correcte grootschalige elektronenmicroscoopstudies zijn gedaan.

Bestaat HIV? (Als veroorzaker van AIDS?)
Als u de essentie van deze discussie begrijpt, zult u zien dat er alle reden is om te twijfelen aan het bestaan van HIV, omdat de methoden om het bestaan ervan te bewijzen niet zijn gevolgd.

En zo…zoals ik de afgelopen maanden heb gemeld, is er alle reden om te twijfelen aan het bestaan van het COVID-virus en het te verwerpen, omdat er nooit correcte grootschalige elektronenmicroscoopstudies zijn gedaan.

In dit artikel over Pasteur en "virussen"

dotcom.radio aflevering 300 van 20-02-2022

Deze week in aflevering 300: Organisch ontwaken – Konvooi nieuws – Noodwet Canada / totale dictatuur – Nationale vlag verboden – WOB verzoeken geven inzicht – de macht ligt in de EU dictatuur – Trump Nieuws – Clinton onthullingen en meer …

Zelfmoord: De dictators hebben al verloren, maar let op de medeburgers die dat nog niet weten !!

De overheid (dictatuur) laat de teugels varen en we mogen elkaar weer ontmoeten zonder de QR code. Is het “virus” minder gevaarlijk of geloofd niemand de “experts” meer gezien de cijfers die van gelijke hoogte zijn als de jaarlijkse griep? En, zijn de aandacht trekkers dezelfde mensen die gedijen bij de aandacht die ze graag krijgen? “Kijk eens hoe ziek ik ben”, de ‘ik ben zielig mensen’ die je het beste totaal kan negeren zoals altijd.

Bedankt voor alle positiviteit, het forum, dotcomradio etc. Ondanks zelf positief te denken zie ik in winkels, mijn omgeving en op het werk helaas weinig verandering. "Men gelooft helaas nog steeds in het covid circus". Hoe te voorkomen dat we straks toch in een digitale ID wereld komen? Verplichte EU injectie. Een WEF wereld regering. Ik zie helaas nog steeds extreem veel schapen.

Dank voor de complimenten. De nieuwe aflevering van X22 Report kan je wat dat betreft helpen met duiding. De normies die naar Fox News, CNN, NBC etc. in Amerika kijken (en in NL naar NOS, RTL etc.) weten nog compleet van niets en denken dat datgene wat ze voorgeschoteld krijgen alles is wat er gebeurt. Deze mensen zullen een 'rude awakening' krijgen en deze gebeurt pas als de Deep State zijn ware (dictatoriale) gezicht laat zien. Het begin is nu gemaakt in Canada en er zullen nog velen volgen, ook in ons land. Dingen gaan nu in een stroomversnelling - March madness!

Belangrijk is om je niet te laten afleiden door wat [ZIJ] allemaal van plan zijn. Had je iets anders verwacht dan? Zolang [ZE] nog in het zadel zitten is het meer van hetzelfde. Maar waarom worden er overal hekken rondom parlementsgebouwen gebouwd? Waarom treden er zoveel mensen af in de politiek en in het bedrijfsleven? Waarom zoeken [ZE] nu weer ruzie met Rusland (gaat ook niet lukken)? Trap niet in [HUN] zwarte magie, de illusie van macht en controle die [ZE] heel graag naar buiten willen brengen. [HUN] dagen zijn geteld, PANIC!!!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan