Dotcom Radio

Weet jij al wie de vijand is?

Voordat je iemand ergens van beschuldigd zal je moeten weten hoe de vork in de steel zit. Als je dan te gemakzuchtig bent om met kritische gedachten de achtergronden te onderzoeken dan is slechts een klein beetje propaganda voldoende om je in slaap te houden en zie je Ruslands Poetin als de agressor, de boosdoener. Ik schreef daar deze week al over.

Ben nog even op zoek geweest om te kijken of Zelensky echt bij WEF aangesloten is of dat er sprake is van fotoshop.

Maar ook Putin:

En van Orban wisten we het al.
Keep your enemies close? Of worden misschien gewoon alle wereldleiders vermeld op de website van het WEF? :unsure:

Gisteren hadden we in dotcom.radio over het aantal mensen die gedachtenvoer bezoeken inclusief dotcom.radio luisteraars

Ik zit sinds 1,5 week weer op google analystics. Ik ben er lang afgeweest vanwege de spionage. De andere tellers gaven nooit het inzicht dat ik wilde hebben. Ik denk echter het nog maar van korte duur is dat iedereen gedrag moet gaan verbeteren om te overlven dus hier een inzicht van Google waar mijn bezoekers vandaan komen

Schermafbeelding 2022-02-28 om 09.31.14.png

Gisteren hadden we in dotcom.radio over het aantal mensen die gedachtenvoer bezoeken inclusief dotcom.radio luisteraars

Ik zit sinds 1,5 week weer op google analystics. Ik ben er lang afgeweest vanwege de spionage. De andere tellers gaven nooit het inzicht dat ik wilde hebben. Ik denk echter het nog maar van korte duur is dat iedereen gedrag moet gaan verbeteren om te overlven dus hier een inzicht van Google waar mijn bezoekers vandaan komen

Bekijk bijlage 8331

Wat meeweegt hier op het forum is dat het aantal berichten het laatste jaar geëxplodeerd is, soms verdwijnt een post al na een half uur naar de tweede pagina. De meelezers die even tijd hebben en verzeilt raken in allerlei discussies hebben geen tijd genoeg om alles bij te houden. Ik heb niet voor niets de oproep gedaan om echt belangrijke bijdragen even te mailen via het envelopje bovenaan elke pagina.

Mijn schermtijd was vorige week 8 uur en 6 minuten gemiddeld per dag. Wordt mijn computer even niet gebruikt dan klap ik het scherm dicht op standby. Dus het is zuivere tijd en nog kan ik alles niet bijhouden wat ik zou willen. Laat staan mensen die werken, een gezin hebben etc. Daarom snap ik niet dat dotcom.radio niet meer beluisterd wordt want wij hier op het forum doen met velen het voorwerk voor al de anderen die deze tijd niet hebben. Ik zal er eens een artikeltje over schrijven

Wat meeweegt hier op het forum is dat het aantal berichten het laatste jaar geëxplodeerd is, soms verdwijnt een post al na een half uur naar de tweede pagina. De meelezers die even tijd hebben en verzeilt raken in allerlei discussies hebben geen tijd genoeg om alles bij te houden. Ik heb niet voor niets de oproep gedaan om echt belangrijke bijdragen even te mailen via het envelopje bovenaan elke pagina.

Mijn schermtijd was vorige week 8 uur en 6 minuten gemiddeld per dag. Wordt mijn computer even niet gebruikt dan klap ik het scherm dicht op standby. Dus het is zuivere tijd en nog kan ik alles niet bijhouden wat ik zou willen. Laat staan mensen die werken, een gezin hebben etc. Daarom snap ik niet dat dotcom.radio niet meer beluisterd wordt want wij hier op het forum doen met velen het voorwerk voor al de anderen die deze tijd niet hebben. Ik zal er eens een artikeltje over schrijven
Ik luister altijd

Maartse Waanzin – March Madness

Afgelopen week had ik 8.06 uur schermtijd op mijn computer, exclusief telefoon gebruik, en nog bekruipt mij het gevoel dat ik het nieuws niet optimaal kan volgen, ik kom tijd tekort.

Alle nep nieuws en propaganda zorgt voor een vervuiling die je zomaar op het verkeerde been kunnen zetten, dan is er het trollen leger die bewust verwarring stichten tezamen met de MSMedia journalisten die elk nieuws item dat ze kunnen vinden opblazen om ons af te leiden van het werkelijke nieuws. Welkom in de Maartse Waanzin – the March Madness.

Het artikel van Mike vandaag gedeeld op gedachtenvoer

Maartse Waanzin; Voorspelling

Poetin werkt samen met de patriots. En hij is niet de enige wereldleider! Xi gaat in maart naar alle waarschijnlijkheid Taiwan binnenvallen en het is niet ondenkbaar dat India en Australie en misschien nog wel andere landen betrokken raken bij deze ‘conflicten’.

Maartse Waanzin met data analist Clif High

Vandaag de inzichten van Clif High inzake de Maartse Waanzin. Clif is niet zomaar iemand die iets roept maar haalt zijn inzichten uit geavanceerde data analyse. Om meer over zijn methode te weten ga naar een oud artikel. (noot: de datum boven dat artikel is de automatisch gegenereerde datum toen ik het artikel verhuisde van een andere site) de Toekomst Voorspellen door Data Analyse

stukje van Mike doorgeplaatst + ...

Maartse Waanzin: Update Oekraïne + complotdenkers willen hetzelfde als jij, …

Vandaag deel vier in de Maartse Waanzin. Teveel, veel te veel mensen informeren zich bij de verkeerde bron, de nep nieuws media, bedenk dit: “De mensen die nu allemaal de vrijheid zeggen te beschermen van de Oekraïne, deze zelfde mensen waren nog niet eens in staat hun eigen vrijheid te beschermen !! Stop met het straatje schoon te vegen van dé vijand, de Deep State !!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan