Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat zou er met de biolab in Bilthoven gebeuren?
Ben nog even op zoek geweest om te kijken of Zelensky echt bij WEF aangesloten is of dat er sprake is van fotoshop.
Gisteren hadden we in dotcom.radio over het aantal mensen die gedachtenvoer bezoeken inclusief dotcom.radio luisteraars
Ik zit sinds 1,5 week weer op google analystics. Ik ben er lang afgeweest vanwege de spionage. De andere tellers gaven nooit het inzicht dat ik wilde hebben. Ik denk echter het nog maar van korte duur is dat iedereen gedrag moet gaan verbeteren om te overlven dus hier een inzicht van Google waar mijn bezoekers vandaan komen
Bekijk bijlage 8331
Ik luister altijdWat meeweegt hier op het forum is dat het aantal berichten het laatste jaar geëxplodeerd is, soms verdwijnt een post al na een half uur naar de tweede pagina. De meelezers die even tijd hebben en verzeilt raken in allerlei discussies hebben geen tijd genoeg om alles bij te houden. Ik heb niet voor niets de oproep gedaan om echt belangrijke bijdragen even te mailen via het envelopje bovenaan elke pagina.
Mijn schermtijd was vorige week 8 uur en 6 minuten gemiddeld per dag. Wordt mijn computer even niet gebruikt dan klap ik het scherm dicht op standby. Dus het is zuivere tijd en nog kan ik alles niet bijhouden wat ik zou willen. Laat staan mensen die werken, een gezin hebben etc. Daarom snap ik niet dat dotcom.radio niet meer beluisterd wordt want wij hier op het forum doen met velen het voorwerk voor al de anderen die deze tijd niet hebben. Ik zal er eens een artikeltje over schrijven
Nee, via mail die ik net naar je gestuurd hebHeb je de oorspronkelijke Engelstalige link voor me, Henk?
Mike