Een directe vertaling ziet er dan zo uit. Ik merk ook dat de link naar de site van de biolabs goed mee gekopieerd word. In het het artikel op gedachtenvoer doet de link daarnaartoe het niet.
Gekopieerd:
Nu ik wat tijd heb gehad om mijn opgraving over Nicaragua te verwerken, ging ik terug en bekeek ik de NIH.gov-bijlage over biolabs in "Landen met lagere hulpbronnen".
En oh man, er zit wat SAP in dit document. Ik ga alle landen opsommen die ik interessant vond, behalve Nicaragua en Nigeria die ik eerder heb behandeld.
Bangladesh - er zijn 4 BSL-2-labs vermeld. Eén gefinancierd door de Amerikaanse CDC, 2 gefinancierd door de USAID, gefinancierd door The Bill and Melinda Gates Foundation, en één wordt ook gefinancierd door de OIE, de Wereldorganisatie voor diergezondheid. Houd rekening met de focus van het Russische leger op veterinaire laboratoria. Deep State gebruikt dieren als vectoren om ziekteverwekkers te verspreiden.
Democratische Republiek Congo - er is 1 BSL-3-lab dat wordt gefinancierd door de Amerikaanse overheid via het presidentiële malaria-initiatief.
Egypte - er is 1 BSL-2 en 1 BSL-3 lab vermeld, de BSL-3 wordt rechtstreeks gefinancierd door de Amerikaanse DoD via US Navy Medical Research. Houd in gedachten dat Rusland elementen van onderzoek van de Amerikaanse marine beschuldigde van betrokkenheid bij het biologische netwerk in Oekraïne. Denk aan Walter Reed en Fort Detrick.
Ethiopië - er zijn 5 BSL-3-labs vermeld. Eén wordt gefinancierd door de Amerikaanse overheid, wordt gefinancierd door de Wereldbank en de andere worden gefinancierd door andere landen of onbekende financiering. Mijn vraag is, waarom heeft de Wereldbank in godsnaam een BSL-3 biolab in Ethiopië?
Georgië - er is 1 BSL-3 vermeld die wordt gefinancierd door de Amerikaanse overheid. Nog eens maar liefst 8 BSL-3-labs zonder vermelding van gegevens. Georgië is in het verleden de bron geweest van veel beschuldigingen van Rusland over het maken van biowapens door de VS, die teruggaat tot 2014.
Ghana - er zijn 5 BSL-3-labs in Ghana. Met een hoge aanwezigheid van Amerikaanse en Canadese financiering.
Haïti - er zijn 3 BSL-3-labs, die allemaal volledig worden gefinancierd door de Amerikaanse overheid. De CDC, NIH, strijdkrachten. Enorme Amerikaanse aanwezigheid in Haïti. Denk aan de Clinton Foundation.
India - er zijn 44 BSL-3-labs in India en 1 BSL-4-lab, dat wordt gefinancierd door de WHO. Er zijn hier geen snode details te melden. India heeft 1,4 miljard mensen, dus zoveel laboratoria zijn niet zo wild als je zou denken. Maar ik wil erop wijzen dat India de verspreiding van C19 veel beter heeft gestopt en een heel andere aanpak heeft dan het westelijk halfrond. Ze schreven een cocktail van preventieve medicijnen voor, waaronder ivermectine. Grappig dat er geen Amerikaanse betrokkenheid is en dat India logisch en succesvol was. Stel je voor dat.
Indonesië - er zijn 22 BSL-3-laboratoria, 8 veterinaire laboratoria en 10 onbekenden. Veel hiervan worden gefinancierd door de Amerikaanse overheid, de Japanse overheid en de Indonesische overheid.
Kenia - er zijn 9 BSL-3-laboratoria, gefinancierd door de medische onderzoekseenheid van het Amerikaanse leger.
Oekraïne - er staan 4 BSL-3-laboratoria op de lijst in Oekraïne, onderdeel van de FSU (Former Soviet Union Thread Reduction). Volgens de NIH: "Geen financiering beschreven". Denk aan Hunter Biden.
Er zijn veel meer landen dan ik heb genoemd. Zoek alsjeblieft zelf. Dit is slechts een momentopname van het type netwerk waarmee we te maken hebben en de algehele schaal van de biologische capaciteiten van de VS wereldwijd.
Ik weet niet hoe dit wordt opgeruimd, of het wordt opgeruimd, of het bloederig zal zijn of niet. Maar ik kan je verzekeren dat de mensheid niet zal overleven op ons huidige pad. De wereld heeft correctie nodig, en ik voel dat het binnenkort komt.
-Clandestien