Dotcom Radio

Via de buren werden we voorgesteld aan Nederlanders die hier in de straat grond hebben gekocht zo'n 250 meter verderop waar ze een huis gaan bouwen. Wonen jullie hier vast? "Ja. behalve de crisis dat was wat minder antwoordde ik" Maar dat hebben we toch allemaal gehad kwam er als antwoord heel laconiek.

Ik weet al gelijk dat we niet op de zelfde golflengte zitten na drie zinnetjes

Het ‘leven’, in de waan van de dag !

Ken je hem nog; Spiegeltje spiegeltje aan de wand, …. ? Ik denk dat de verkoop van spiegels in een vrije val zal komen, mensen die gaan ontdekken hoe de wereld echt in elkaar steekt en uiteindelijk gaan zien hoe ze voor de gek gehouden worden en werden, vaak hun hele leven lang, … / … kunnen die hun evenbeeld nog wel aanschouwen in een spiegel?

Deep State: Controlled Demolition

Vindt iemand het ook vreemd dat de Dems zogenaamd de media, de sociale media, big tech, Hollywood, de farmaceutische industrie, de academische wereld, beide kamers van het Congres en het Witte Huis in handen hebben, maar er toch niet in slagen hun agenda door te drukken? Ondanks al deze troeven die ze tot hun beschikking hebben, verliezen ze nog steeds massaal steun.

nee, ik ben niet laat vandaag maar had geen internet vanmorgen en daarna was ik al begonnen met de opname van zydecajun radio

De kroeg, bar, terras, restaurant, het smeermiddel van de economie.

Aan de bar vinden ontmoetingen plaats, worden nieuwtjes uitgewisseld, vinden discussies plaats, vinden nieuwe contacten plaats, vrienden gemaakt, zaken beklonken, vind plezier en ontspanning plaats.

September 2022: Met het EU digitale ID wordt je als ware gebrandmerkt, …

Geniet nog even van je vrijheid want in september 2022 gaat de EU [de wereld] voor een ieder op slot en ook in je eigen stad, dorp of gehucht zal je dit snel gaan ondervinden tenzij, … tenzij de contra geheime macht de Deep State totaal vernietigd. En met totaal bedoel ik een wereldwijd militair ingrijpen.

September 2022: Met het EU digitale ID wordt je als ware gebrandmerkt, …

Geniet nog even van je vrijheid want in september 2022 gaat de EU [de wereld] voor een ieder op slot en ook in je eigen stad, dorp of gehucht zal je dit snel gaan ondervinden tenzij, … tenzij de contra geheime macht de Deep State totaal vernietigd. En met totaal bedoel ik een wereldwijd militair ingrijpen.

Goed stuk weer Henk🙏🏻

Officiële statement: 46 bio-wapen laboratoria in Oekraïne

Het DoD gaat verder en somt zijn illustere verwezenlijkingen op in het verminderen van de wereldwijde dreiging van nucleaire, chemische en biologische wapens. Met stelligheid wordt herhaald dat Oekraïne “geen nucleaire, chemische of biologische programma’s heeft”. Maar verduidelijkt ook dat er wel degelijk 46 biolaboratoria in Oekraïne zijn, maar dat deze uitsluitend voor “vreedzame” doeleinden worden gebruikt.

Weten jullie nog dat ik vorig jaar een keer begon over een TED talk over de ware aard van verslaving? Ik kon toen die talk nergens terugvinden. Nou, ik heb hem gevonden en hij is nu nog even briljant als toen ik hem voor het eerst hoorde!

Wat de spreker hier zegt is dat ISOLATIE en VERVELING de werkelijke oorzaken van verslaving zijn. Twee dingen die me zijn bijgebleven van deze talk:

Junks op straat gebruiken het meest onzuivere, versneden spul dat er maar bestaat en raken hieraan verslaafd. Patienten in ziekenhuizen (waaronder ikzelf 7 jaar geleden) krijgen het meest zuivere, onversneden spul toegediend en raken (over het algemeen) niet verslaafd. Hoe kan dat? Antwoord: zorg vs. aan je lot worden overgelaten.

Hij noemt het voorbeeld van een rat die alleen in een kooi verslaafd raakt aan water met daarin cocaine en heroine. Totdat Rat Park gebouwd wordt, waar de rat kan spelen met speeltjes en met andere ratten. Het met drugs gevulde water is nog steeds beschikbaar, maar de ratten drinken er nauwelijks van en als ze het doen weten ze maat te houden. Hoe kan dat? Antwoord: natuurlijke interactie vs. vereenzaming.

Fascinerend dit. En de zelfverklaarde elite weet dit. Daarom zijn ze ook voortdurend uit op het breken van het gezin en op zelfisolatie (lockdowns!). Bekijk de TED talk hier als inspiratie voor deze zondag:

Mike

Laatst bewerkt:
Weten jullie nog dat ik vorig jaar een keer begon over een TED talk over de ware aard van verslaving? Ik kon toen die talk nergens terugvinden. Nou, ik heb hem gevonden en hij is nu nog even briljant als toen ik hem voor het eerst hoorde!

Wat de spreker hier zegt is dat ISOLATIE en VERVELING de werkelijke oorzaken van verslaving zijn. Twee dingen die me zijn bijgebleven van deze talk:

Junks op straat gebruiken het meest onzuivere, versneden spul dat er maar bestaat en raken hieraan verslaafd. Patienten in ziekenhuizen (waaronder ikzelf 7 jaar geleden) krijgen het meest zuivere, onversneden spul toegediend en raken (over het algemeen) niet verslaafd. Hoe kan dat? Antwoord: zorg vs. aan je lot worden overgelaten.

Hij noemt het voorbeeld van een rat die alleen in een kooi verslaafd raakt aan water met daarin cocaine en heroine. Totdat Rat Park gebouwd wordt, waar de rat kan spelen met speeltjes en met andere ratten. Het met drugs gevulde water is nog steeds beschikbaar, maar de ratten drinken er nauwelijks van en als ze het doen weten ze maat te houden. Hoe kan dat? Antwoord: natuurlijke interactie vs. vereenzaming.

Fascinerend dit. En de zelfverklaarde elite weet dit. Daarom zijn ze ook voortdurend uit op het breken van het gezin en op zelfisolatie (lockdowns!). Bekijk de TED talk hier als inspiratie voor deze zondag:

Mike

Duidelijk filmpje en helemaal mee eens.

Mike

gedeeld op gedachtenvoer

Mike

Vereenzaming , disconnectie..met je omgeving.
Ook als je jezelf kwijt bent?

Ik wil.hier wat uitgebreider op antwoorden en mezelf daarbij als voorbeeld nemen, maar nu ontbreekt mij de tijd daarvoor. Wordt vervolgd!

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan