Luz
Well-known member
Tip: niet dwarsleggen, maar in de lengteKrijg altijd zo moeilijk die pillen weg hè ze blijven altijd in mijn strot hangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tip: niet dwarsleggen, maar in de lengteKrijg altijd zo moeilijk die pillen weg hè ze blijven altijd in mijn strot hangen
Van huis uit ben ik al een dwarsliggerTip: niet dwarsleggen, maar in de lengte
Ja mooie dit
Wij willen Dotcom Radio uitzenden op de middengolf in Midden-Brabant
We nemen eigenlijk al aan dat het mag.
Voorlopig zal het worden uitgezonden op zondag tussen 19.00u en 20.00u
Na een humoristisch programma tegen oa WEF waarin ook live mensen kunnen inbellen.
Met veel protestliedjes en gedichten.
We zijn een LPAM station.
Radio Aktief, ooit begonnen als underground piraat.
Op de 828 Khz vanuit Tilburg.
Vind u het goed dat wij jullie goed verzorgde programma uitzenden?
Succes! Groeten,
Rob.
Als het voor de mid-terms allemaal uit zal gaan komen, dan zullen heel veel mensen niet weten wat ze horen.Overal staan mensen op vanwege het wanbeleid en de afgrond waar ze langs gaan.
In de VS weet men al veel meer dan hier.
Het probleem blijft het nieuws. Hier weet de normie niets van alles wat er gebeurt in de VS.
Daarom zullen ze hun standpunt als waar blijven verdedigen.
Het is daarom nog steeds ondoenlijk om met onze waarheid aan te komen. Die wordt gewoonweg weggehoond.
Het nieuws zal niet gaan veranderen.
Een heel moeilijke zaak.
Dorothé
“Over complotten ben ik heel stellig, als je mij geen zwart op wit getekende verklaringen of onomstotelijke bewijzen kan laten zien dan, … met vermoedens heb ik helemaal niets !!”
Nou.. ik merk wel als iemand een NPO vraag stelt om je vervolgens dan op een of andere manier onderuit te halen met tegenargumenten.Over dit citaat uit je laatste artikel @henkie
Gisteren hoorde ik iemand zeggen dat als mensen om bewijs vragen, dat dat positief zou zijn: ''die mensen kun je tenminste nog bereiken met bewijs'', zag ik die persoon redeneren.
Ik dacht: ''ja zo kan ik er ook tegenaan kijken''. Ik redeneer zo: als mensen de bewijslast bij de ''tegenpartij'' leggen, dan weet je het wel. Dan ben je al de sjaak als tegenpartij en komt toch niets meer binnen.
P.s. mooi inzicht in het artikel van henkie.
Precies dat! Ze maken zich 'co-dependent', i.p.v. zelf op onderzoek uitgaan leggen ze de bewijslast bij de ander neer. Als deze vervolgens met spijkerhard bewijs komt wordt dit categorisch afgewezen omdat het te confronterend is. Kennelijk vereist het veel moet om je fouten toe te geven.Over dit citaat uit je laatste artikel @henkie
Gisteren hoorde ik iemand zeggen dat als mensen om bewijs vragen, dat dat positief zou zijn: ''die mensen kun je tenminste nog bereiken met bewijs'', zag ik die persoon redeneren.
Ik dacht: ''ja zo kan ik er ook tegenaan kijken''. Ik redeneer zo: als mensen de bewijslast bij de ''tegenpartij'' leggen, dan weet je het wel. Dan ben je al de sjaak als tegenpartij en komt toch niets meer binnen.
De ontkenner en de rechercheur
We zijn aangeland in het -tijdperk- van extreme ontkenners zo heb ik de indruk. Mensen die kost wat kost in hun -alles is goed- bubbel om hun wereldje, hun -voel je goed zone- af te schermen voor indringers. Het nieuws wordt immers extreem en de ontkenningen gaan daar in mee.
De ontkenner en de rechercheur – Create a Better World
gedachtenvoer.nl