Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had het niet beter kunnen omschrijven!Parallelle samenleving? Ik stem tegen !!
“Parallelle samenlevingsinitiatieven zijn NIET het antwoord, het gaat om een COMPLETE MAATSCHAPPELIJKE OMSLAG, we moeten dit SAMEN doen!”
Parallelle samenleving? Ik stem tegen !! – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
Mag best dwingender.. luisteren naar jullie brengt verantwoordelijkheid nemen met zich mee.Het actief mede creëren van een betere wereld is onze insteek, dat kan je immers niet aan anderen over laten
We zien jullie aan de andere kant van de radio, en, ... neem je verantwoording !!Mag best dwingender.. luisteren naar jullie brengt verantwoordelijkheid nemen met zich mee.
Apart dat jij dat er in leest. Wat zegt dit over jouw eigenwaarde?
Mike
Kan korter en bondiger:
Hoi, wij zijn Henk Mutsaers en Mike Donkers. Sinds 2008 presenteren we een wekelijkse podcast genaamd Dotcom Radio, waarin we de aanknopingspunten met elkaar verbinden. Met zijn tweetjes nemen we je elke zondag mee op reis naar het nieuws achter het nieuws. We analyseren wat er de afgelopen weken allemaal de revue passeerde. Gezondheid, politiek, persoonlijke ontwikkeling, complotten, alles komt voorbij en natuurlijk de wereld van Q. Bloggen doen we op gedachtenvoer.nl en op fatsforum.nl. Elke zondagavond kun je luisteren - hier - om 19.00 uur op radio Actief 828. We zien jullie aan de andere kant van de radio!!
Mike