Dotcom Radio

Zodra de militairen het net gaan sluiten en tot massa arrestaties over zullen gaan zullen de samenlevingen van vele westerse landen in een machtsvacuum belanden. Om dan openlijke lynchpartijen, maar ook rellen en plunderingen, te voorkomen zal er een tijdelijke noodtoestand moeten worden uitgeroepen, zodat militairen zorg kunnen dragen voor ordehandhaving op straat.

Zullen militairen lockdowns gebruiken om de DS op te jagen en te verslaan?
De noodtoestand is een lockdown. Iedereen wordt dan geacht binnenshuis te blijven.

Mike

Je ingezonden woord
woord​
coronabedrog​
betekenis​
De situatie waarin een overheid een ziekte misbruikt om meer macht en controle over de burgers te krijgen. Door allerlei angst scenario's worden via media en politiek mensen bang gemaakt voor corona die alleen middels allerlei repressieve maatregelen onder controle zou kunnen worden gehouden. Achteraf bleek uit WOB (later WOO) verzoeken dat diezelfde overheid wist dat deze genomen maatregelen geen enkel effect op deze ziekte zouden hebben.​

Ik wilde ook stemmen, had zelfs al een perfecte definitie voor het woord 'coronabedrog':

Het veinzen van een pandemie, teneinde een wereldwijde dictatoriale controlestaat uit te rollen, alsmede een historisch groot medisch en psychologisch experiment op de algehele mensheid, in weerwil van de Neurenberg Code.

Met dit plaatje erbij:

762x1200.jpg

Mike

Laatst bewerkt:
Ik wilde ook stemmen, had zelfs al een perfecte definitie voor het woord 'coronabedrog':

Het veinzen van een pandemie, teneinde een wereldwijde dictatoriale controlestaat uit te rollen, alsmede een historisch groot medisch en psycholigisch experinent op de algehele mensheid, in weerwil van de Neurenberg Code.

Met dit plaatje erbij:

Bekijk bijlage 16550

Mike
Haal je de typfoutjes er nog uit voor je hem indient? En let even op de algemene voorwaarden, iets met eigenaar ofzo van de beelden die je aanlevert...

Burger journalist, waarom doe ik dat en hoe begon het?

In de jaren ’90 begon mijn persoonlijke reis naar bewustzijn, niet alles zomaar aannemen voor gesneden koek. Al snel loop je dan tegen ongeloof aan, verbijstering, dat de wereld ‘er achter de schermen’ totaal anders uitziet. ‘We’ worden gemanipuleerd en je begint je daar over uit te spreken. Maar je werd steeds minder gehoord, tot het punt van, ik ben toch niet gek zeker!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan