Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Interessant. Mijn ouders zette ons kinderen bij elkaar i.g.v. de kinderziektes: "dan krijgt de ander het ook en hebben we maar 1x de (over)last". Ze deden dat waarschijnlijk volgens het hun aangeleerde Pasteur verhaal, het vals aangeleerde narratief. De huidige nieuwe oude inzichten passen beter maar hebben hetzelfde resultaat: elkaars immuumsysteem versterken en ouders maar eenmaal (over)last. Slim. Op basis van verkeerd oude narratief, maar gelijk resultaat.Resoneert onze gezondheid & “ziekte” mee met de mensen in de nabije omgeving?
Ik heb de ervaring dat ik mij het liefst omring met positief ingestelde mensen, die geven mij een energie boost, een goed gevoel. Tegenovergesteld zal ik het contact met negatieve mensen zo kort mogelijk houden. Het lijkt erop dat dit met de gezondheid en “ziekte” eveneens zo werkt, … ontdek!
Vroeger lagen ze met z'n allen in een bedsteeInteressant. Mijn ouders zette ons kinderen bij elkaar i.g.v. de kinderziektes: "dan krijgt de ander het ook en hebben we maar 1x de (over)last". Ze deden dat waarschijnlijk volgens het hun aangeleerde Pasteur verhaal, het vals aangeleerde narratief. De huidige nieuwe oude inzichten passen beter maar hebben hetzelfde resultaat: elkaars immuumsysteem versterken en ouders maar eenmaal (over)last. Slim. Op basis van verkeerd oude narratief, maar gelijk resultaat.
Yes, hij is weer in de luchtOk hoop dat het probleem met de hack is opgelost ?
MILITAIRE update: PANIEK IN OEKRAÏNE> VN / NAVO
De 8 jaar durende militaire opbouw van de Oekraïense strijdkrachten onder leiding van de [DS] Deep State UN. NATO. CIA . Zwarte hoeden U.S. military ( DOD > 30% CORRUPT ) black operations projects heeft drastisch gefaald tot bijna vernietiging.
met hulp van, ...Yes, hij is weer in de lucht
Jammer dat de laatste alinea niet is afgerond.Ok hoop dat het probleem met de hack is opgelost ?
MILITAIRE update: PANIEK IN OEKRAÏNE> VN / NAVO
De 8 jaar durende militaire opbouw van de Oekraïense strijdkrachten onder leiding van de [DS] Deep State UN. NATO. CIA . Zwarte hoeden U.S. military ( DOD > 30% CORRUPT ) black operations projects heeft drastisch gefaald tot bijna vernietiging.
Terwijl Rusland hun grootste militaire manoeuvres uitvoert in de winter en hun enorme macht ontketent… DE NATO IS IN VOLLE PANIEK. Ze hadden nooit gedacht dat ze hun Russische tege
Ze hadden nooit gedacht dat ze hun Russische tegenhangers en de Russische militaire coup die ze gepland hadden, zouden verliezenJammer dat de laatste alinea niet is afgerond.
Ze willen het niet toegeven en doen het af als zijnde onbelangrijk en 'ach, zo erg was het niet', en 'ja, maar dat wisten we toch al'.Waar blijft de verontwaardiging, de volkswoede?
Na 2.5 jaar is duidelijk dat het vaccin een grote leugen was, het totaal geen bescherming bood. Mensen zaten in angst, mensen werden ziek van het vaccin met verschrikkelijke bijwerkingen en mensen gingen dood, en ook dat was vaak een martelgang. Waar blijft de volkswoede?