Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 343 van 17-12-2022

Deze week in aflevering 343: Frustratie -vs- Motivatie – Aan welke kan van de lijn sta jij? – Corruptie EU parlement – Slechte vaccin productie – Docu Plandemic belicht – Digitale ID in de EU – WEF coupe – Grondwet wijzigingen – Aanslag op v Meijeren -en veel meer, …

@fatsnotbad even ongevraagd advies: probeer eens Laurierblad thee. 4 blaadjes op 500ml water aan de kook brengen laten sudderen max 15min beetje laten afkoelen en theelepel pure rauwe honing erdoor roeren. Mijn man was best snel van zijn keelprobleem af.

@fatsnotbad even ongevraagd advies: probeer eens Laurierblad thee. 4 blaadjes op 500ml water aan de kook brengen laten sudderen max 15min beetje laten afkoelen en theelepel pure rauwe honing erdoor roeren. Mijn man was best snel van zijn keelprobleem af.

Even een echt gebeurde grap tegen mijn visite;

Als mijn vrouw adem haalt mag je ze gelijk in de rede vallen ... als je vandaag ook iets wil zeggen.
Zou ik daarom nooit gestopt ben met DJ'en

Keel problemen, ... zelden !!

Heeft de arrestatie van SBF geen schokgolf over de wereld gezonden?
Zeker als je meeneemt dat nu ook Bitvavo een enorm verslechterde positie heeft.
Een motie voor een grondwetswijziging moet met 2/3 meerderheid worden aangenomen. Daarna ontbindt de kamer zich en komen er nieuwe verkiezingen. De nieuw kamer moet de grondwetswijziging vervolgens eveneens met een 2/3 meerderheid goedkeuren.

De permanente coronawet IS geen grondwet, die wordt daar dus ook helemaal niet voor gewijzigd. In de grondwet staat gewoon dat er onder bepaalde omstandigheden beperkingen aan je rechten kunnen worden gesteld, en deze beperkingen en de omstandigheden die dit 'noodzakelijk' maken worden in een wet vastgelegd, zodat ze voortaan niet meer naar noodverordeningen hoeven te grijpen.

Wij hebben gewoon een grondwet van niks, er staan allemaal mitsen en maren in. Niet zoals de Amerikaanse, waar er op rechten domweg geen enkele uitzondering mogelijk is.

Een motie voor een grondwetswijziging moet met 2/3 meerderheid worden aangenomen. Daarna ontbindt de kamer zich en komen er nieuwe verkiezingen. De nieuw kamer moet de grondwetswijziging vervolgens eveneens met een 2/3 meerderheid goedkeuren.
Grondwetswijziging:
1. Overwegingswet naar SG (eenvoudige meerderheid)
2. Grondwetwijziging 1e lezing (tweederde meerderheid)
3. Nieuwe verkiezingen
4. Grondwetswijziging 2e lezing (eenvoudige meerderheid)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan