Dotcom Radio

Wil iedereen eigenlijk wel -Vrij- zijn?

Vrijheid komt met de -verantwoording- dat je zelf -iets- moet doen om je leven in goede banen te leiden. Jij staat zelf aan het roer en niet iemand waar je naar kan wijzen!

https://gedachtenvoer.nl/2022/12/22/wil-iedereen-eigenlijk-wel-vrij-zijn/
Mensen vinden het niet eens de moeite waard dat de NOS niet erover bericht dat de spoedwet aangenomen is. Och, zegt men dan, er is op 12 december over gesproken. Ik zeg: Ja, maar nu is hij door de 2e kamer aangenomen en dat bericht de NOS niet. Tja zegt de ander: Ik vind dat geen probleem hoor want waarom moeten we dat weten. Ik vertrouw erop dat de overheid het beste met ons voor heeft. Dan vallen me de schoenen uit.

Dorothé

Ik ben geen anti-vaxxer schreef iemand, bijscholing alarm!

Ik zie regelmatig mensen afstand nemen van de mRNA ‘vaccins’ maar er wel bij zeggen/schrijven geen anti-vaxxer te zijn! Ik zou ze graag willen bijscholen omdat deze mening een -gevaar- voor de naasten zijn waar ze mee omgaan en -infecteren- met hun misplaatste gedachten !

BRAZILIË: Kerstmis tegencoup? Bolsonaro ondertekent bevel om corrupt hooggerechtshof buitenspel te zetten.

De Braziliaanse president Bolsonaro heeft het bevel ondertekend om het Hoge Militaire Hof STM te verheffen boven het corrupte linkse Hooggerechtshof, een zet die volgens velen de weg kan vrijmaken voor een militaire interventie vóór 1 januari, wanneer de corrupte communistische veroordeelde Lula da Silva als president zal aantreden.

dotcom.radio aflevering 344 van 25-12-2022

Deze week in aflevering 344 met: Soevereine gedachten – Co2 belasting – Verandering persoonlijkheid na vaccinatie – Vermoeden of dubbelblind bewijs – IJsbrokken uit de lucht – Meme Pareto principe – Midterms 2022 het vervolg – Twitter onthullingen – Anti-vaxxers – de nieuwe Embryowet – en veel meer, 8 op de 10 honderd plussers zijn vrouw …

dotcom.radio aflevering 344 van 25-12-2022

Deze week in aflevering 344 met: Soevereine gedachten – Co2 belasting – Verandering persoonlijkheid na vaccinatie – Vermoeden of dubbelblind bewijs – IJsbrokken uit de lucht – Meme Pareto principe – Midterms 2022 het vervolg – Twitter onthullingen – Anti-vaxxers – de nieuwe Embryowet – en veel meer, 8 op de 10 honderd plussers zijn vrouw …

Henk, je downloadlinkje werkt niet. Moet deze zijn:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan