Lijkt op informatie verslaving!Neem eens rust.
Dank voor het goede advies, jon. Ja, het is informatieverslaving, klopt. Een van de YouTubers die zich dagelijks bezig houdt met QAnon zei al eens eerder dat we allemaal een tandje bij moeten zetten en dat we bereid moeten zijn te accepteren dat dit een wissel gaat trekken op onze fitheid en misschien zelfs wel gezondheid, met name de hoeveelheid slaap die we kunnen vatten.
Ik heb al geleerd dat midden in de nacht vol met adrenaline overal bovenop willen zetten geen optie is, dat houd ik simpelweg niet vol. De volgende ochtend is het nog steeds relevant, dus geen enkele reden om hier nachtrust aan op te offeren. Deze wijze les heb ik inmiddels geleerd!
Afgelopen vrijdag had Henk het ineens over de afkorting 'DI' die ik nota bene zelf had gebruikt in een van mijn posts. Het bleek om David Icke te gaan, maar ik kon er niet meer op komen. Dat is ongebruikelijk voor mij en overkomt me alleen als 'de pijp leeg is', zoals we in Nijmegen zeggen. Wat ook speelde was dat dit een post betrof van enkele dagen daarvoor, voor mij alweer oud nieuws maar Henk vond het relevant.
Dat is wat ik bedoel, er gebeurt zoveel in een week tijd dat zelfs ik niet altijd een beroep kan doen op parate kennis. Er is maar 1 oplossing: vooraF notities maken in voorbereiding op de opname, waar ik indien nodig op terug kan vallen.
Mike