Dotcom Radio

Ik heb kritiek op mijn eigen prestaties de laatste twee uitzendingen. Nu we 's avonds opnemen merk ik dat ik minder scherp ben, de ochtendopnames op de zondag waren beter voor mij. Na een lange werkdag en het bekijken van de nodige Q-filmpjes heb ik op de vrijdagavond de pijp goed leeg en dan 'moet' ik nog een uur met Ron en Henk. Hoe leuk ik dit ook vind, ik zal meer aantekeningen moeten gaan maken over het een en ander, want uit de losse pols praten op zo'n tijdstip gaat 'm niet worden.

Mike

Dat snap ik hoewel ik het je op je lezingen wel zie doen dat uit de losse pols praten en dan toch de rode draad weten vast te houden.
Ik vind dat je het desondanks goed doet en we zijn elke week weer blij om bijgepraat te wordem..

Nou Mike, zo ervaren wij als luisteraars (mijn partner en ik) dit in ieder geval niet :).

Dank voor de opbeurende woorden, maar ik weet waar hem de schoen wringt:

De voorgaande uitzending ging ik vermoeid in en ook de vorige keer was dit het geval. Dit heeft te maken met het tijdstip van de dag en de activiteiten die ik die dag heb ontplooid, maar ook met mijn hersenletsel van juli 2015 (gevolgen van subarachnoidale bloeding).

Dit maakt dat ik niet zo alert en adrem kan reageren op vragen of opmerkingen van Henk als ik zou willen. Er gebeurt ook zoveel in 1 week tijd,, vooral op het gebied van Q-onthullingen. Ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat Henk iets aanhaalt van een paar dagen daarvoor en ik niet snel goed kan terughalen waar hij op doelt of alweer meer recente info geef. Ik ga dit oplossen door aantekeningen te maken. Komt goed!

Mike

Nou Mike,

Je zal het voor jezelf wel weten, maar wij merken er niets van. Doe hoe je zelf denkt dat het het beste is, maar wij hebben hier niets van in de gaten.

Dorothé

Lijkt op informatie verslaving!Neem eens rust.

Dank voor het goede advies, jon. Ja, het is informatieverslaving, klopt. Een van de YouTubers die zich dagelijks bezig houdt met QAnon zei al eens eerder dat we allemaal een tandje bij moeten zetten en dat we bereid moeten zijn te accepteren dat dit een wissel gaat trekken op onze fitheid en misschien zelfs wel gezondheid, met name de hoeveelheid slaap die we kunnen vatten.

Ik heb al geleerd dat midden in de nacht vol met adrenaline overal bovenop willen zetten geen optie is, dat houd ik simpelweg niet vol. De volgende ochtend is het nog steeds relevant, dus geen enkele reden om hier nachtrust aan op te offeren. Deze wijze les heb ik inmiddels geleerd!

Afgelopen vrijdag had Henk het ineens over de afkorting 'DI' die ik nota bene zelf had gebruikt in een van mijn posts. Het bleek om David Icke te gaan, maar ik kon er niet meer op komen. Dat is ongebruikelijk voor mij en overkomt me alleen als 'de pijp leeg is', zoals we in Nijmegen zeggen. Wat ook speelde was dat dit een post betrof van enkele dagen daarvoor, voor mij alweer oud nieuws maar Henk vond het relevant.

Dat is wat ik bedoel, er gebeurt zoveel in een week tijd dat zelfs ik niet altijd een beroep kan doen op parate kennis. Er is maar 1 oplossing: vooraF notities maken in voorbereiding op de opname, waar ik indien nodig op terug kan vallen.

Mike

Even een tip hoe ik dat doe. In mijn mail programma heb ik een map radio. Daar komen de berichten van Mike, Ron en Geert op binnen en luisteraars die meer posten. Kom ik zelf een bericht tegen dat ik wil verwerken op de pagina dan doe ik dat gelijk of indien geen tijd verplaats ik dat naar de map dotcom.radio en geef het de status niet gelezen. Dit automatiseren doe je in je mail met de functie berichtenfilter. Verder nog de ouderwetse kattebelletjes in de auto waar ik soms aan een enkel keywoord al genoeg heb.

Volgende week spectaculair nieuws waar we het programma mee gaan openenen !!!

Volgende week spectaculair nieuws waar we het programma mee gaan openenen !!!

Ben benieuwd!

Mike

dotcom.radio aflevering 100 van 15-04-2018

Deze week: Hormone imbalance causes treatment-resistant hypertension – Certain iron supplements may influence the development of colon cancer – WIFI en HART-monitor (experiment) – Stop met Facebook, verlaag je cortisol – Tinned tuna contains up to 100 times more zinc than is safe – How intestinal bacteria can affect your blood sugar and lipid levels – Partner Ollongren / Irene van den Brekel / Lubach – Luchtvervuiling glucose diabetes fijnstof – Dermatoloog stelt dat hormoonzalf tegen eczeem het alleen maar erger maakt – Antidepressiva gebruik moeder heeft invloed op ontwikkeling emotioneel gebied hersenen baby – Nieuwe klevende patch die glucose spiegel via zweet kan meten – Voedselverpakking kan negatief doorwerken op opname voedingsstoffen – Our Food System – An Invisible Form of Oppression – Reacties lezers en de bijdragen van Mike en Henk in nader te bepalen volgorde

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-100-van-15-04-2018/

Leuke uitzending was het weer. Handig zon lijntje naar het witte huis..:-)

Scherpe uitzending. Zeer welkom, want ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer.

dotcom.radio aflevering 101 van 22-04-2018

Deze week in aflevering 101 Junk food linked to arthritis – Bescherm kinderen meer tegen magnetische velden – ZEMBLA – Journalist Ton van der Ham opgepakt in UMC Utrecht – Wireless Radiation Health Effects – Monsanto’s Toxische Trukendoos – Oekraïense plofkip wordt in Nederland omgekat via maas in Oekraïne-akkoord – High concentrations of fluorinated chemical GenX found in watershed – Levensverwachting VS daalt tweede jaar op rij – Caloriearme zoetstof verhoogt vetopstapeling in cel – Pesticides Are Making Children Aggressive – Top medical journals accused of skewing research by raking in millions of dollars in ‘bribes’ -Mobile phone specific electromagnetic fields induce transient DNA damage – Mediterranean diet improves gut microbe diversity, cuts hospitalisation – Air pollution increases risk of Alzheimer’s and suicide by five – Killing For Profit – at the European Parliament ! #LCHF – Gluten Brain: Wheat Cuts Off Blood Flow To Frontal Cortex en verder reactie luisteraar – Trum – Q Anon – Lokale politiek – 5G en veel meer

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-101-van-22-04-2018/

Weer een goede uitzending. Ik krijg er ook goede zin door.

Trouwens Mike, een fijne vakantie gewenst(ik weet niet wanneer je gaat, maar wens het je alvast.

Dorothé

Interesante uitzending weer! Ik wist niet dat er zo iets als een kanibale ziekten bestond. Even zoeken op het internet leverde best wel verontrustende resultaten op.

https://edition.cnn.com/2013/05/15/world/meast/syria-eaten-heart

https://pineut.wordpress.com/2013/11/09/zeer-zeldzame-en-dodelijke-kannibalisme-ziekte-kuru-in-syrie/

Ik kijk al weer uit naar de volgende uitzending :)

Complotdenker

Walgelijk die pedovoren. Als daar beeldmateriaal van is kan de wereld er echt niet meer omheen.

Daar zijn beelden van. QAnon heeft een 'MOAB' beloofd deze week: Mother Of All BOOMS. Is dit de HRC-video?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan