Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 102 van 29-04-2018
Deze week in aflevering 102: Deze wetenschappers waarschuwen voor de gevolgen van electromagnetische straling – Light from energy saving LED’s may be giving us cancer – Study surprisingly finds higher cortisol levels in summer than in winter – Selenium supplementation ameliorates electromagnetic field-induced oxidative stress in the HEK293 cells – Antidepressants and bladder medicines linked to dementia – CDA en Groenlinks vinden dus weer belang van falende artsen belangrijker dan de patiënt – Behavioral differences between Northern v. Southern Chinese linked to wheat v. rice farming, study shows – How much can a ‘broken heart’ hurt grieving spouses? – E-cigarettes are being sold as ‘edgy lifestyle devices’ – New studies show dark chocolate consumption reduces stress and inflammation – Music lessens pain and anxiety in patients undergoing surgery – Commonly prescribed heartburn drug linked to pneumonia in older adults – Drinking baking soda could be an inexpensive, safe way to combat autoimmune disease – How bacteria are changing your mood – Vitamin A derivative selectively kills liver cancer stem cells – Fetal exposure to moderate/high caffeine levels linked to excess childhood weight gain – New hope for treating diabetic wounds that just won’t heal – Growing evidence that probiotics are good for your liver – Why zero-calorie sweeteners can still lead to diabetes, obesity – Asthma and hay fever linked to increased risk of psychiatric disorders – Take Apple Cider Vinegar for Iron-Deficient Anemia – RFR emitted from mobile phones has a potential to produce DNA damage in follicle cells of hair in the ear canal – Cell phone level RF-EMF disrupts human skin microbiota – Sports sponsorships may be contributing to childhood obesity, study says – Vitamin D deficiency linked to greater risk of diabetes – Mike over Q anon en Trump, de andere onderwerpen vielen buiten de boot door tijdgebrek lees onderaan de pagina bij bijdrage Henk
http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-102-van-29-04-2018/

Leuk om vanuit Engeland een podcast te doen! Dan krijgen jullie alvast een voorproefje van de podcasts die ik vanaf mei ga maken. Blijf mij steunen middels eenmalige of vaste donaties. Ik heb een paar duizend vaste donateurs voor slechts zeer bescheiden bijdrages nodig om dit fulltime te kunnen doen!

Mike

Mooie uitzending weer. Je was lekker op dreef Mike, ik kijk nu al uit naar je podcasts! Fijne vakantie verder!

Vond hier nog wat Nederlandstalige info over de ring van Hussein:
http://www.middenoostenandersbekeken.nl/nieuws/islam-experts-obama-draagt-al-30-jaar-ring-met-er-is-geen-god-dan-allah.html

Wie herinnert zich nog de discussies die ik had met Arend Zeevat over het basisinkomen? Welnu, dat experiment heeft in Finland 2 jaar geduurd en toen is de stekker er uit getrokken omdat het compleet is MISLUKT! Waarom horen we dit niet in de media?

Mike

dotcom.radio 103 van 06-05-2018

Deze week in aflevering 103: Sharp rise in aggressive brain cancer linked to mobile phones – Unilever verantwoordelijk voor obesitas-epidemie – Use of ibuprofen and similar NSAIDs may shorten life of patients – Big Pharma nemen ‘onafhankelijke’ gezondheidswebsites over – Statins could increase form of motor neurone disease risk – Samenwerking dietisten, suikerindustrie, frisdrank, australië – People raised in cities without pets at risk from mental illness – A bandage soaked in vinegar could help stop wound infections – UNICEF ‘muted’ on tobacco control for children – New lab study reveals how breast cancer drug can accelerate cancer cell growth – Een stof in olijven imiteert in spierweefsel de werking van insuline – Treatment With Diabetes Drugs Causes Early Worsening of Renal Function – Is treatment making it worse? DNA damage to brain cells can be caused by nanoparticles from medical treatments – Dark chocolate improves your eye sight – Garlic can slash the risk of cancer conclude scientists – Music activates regions of the brain spared by Alzheimer’s disease – Herziening van de veilig bevonden hoeveelheden aluminium in kindervaccins is nodig – De laatste plaatjes – Bijdrage luisteraars – Mike en Henk

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-103-van-06-05-2018/

dotcom.radio aflevering 104 van 13-05-2018

Deze week in aflevering 104 Eating MORE food could help you lose weight – Tientallen huizen te dicht bij hoogspanningskabels onder de grond – Vaccines Cause Toxic Overload | Dr. Stephanie Seneff – Vetten uit olijfolie en noten beschermen en verjongen bloedvaten – Luchtvervuiling is niet alleen schadelijk voor de fysieke maar ook voor de mentale gezondheid – Wanneer worden de criminele pleitbezorgers van statines nu eens gestraft? – Chronic fatigue syndrome treatment ‘should be withdrawn’ – Ointment made with CURRY POWDER could cure erection problems – Texas A&M study links breast cancer to the body’s internal clock – Heart failure – The Alzheimer’s disease of the heart? – Wi-Fi is an important threat to human health – Why You Need Salt for Better Protein Digestion – Large Spanish study finds higher rate of pneumonia in vaccinated group (Pfizer’s Prevnar 13) – Hersendode jongen (13) ontwaakt nadat procedure orgaandonatie al gestart is – Regular fast food eating linked to fertility issues in women – Walnuts impact gut microbiome and improve health | Bijdrage van de luisteraars Mike en Henk

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-104-van-13-05-2018/

Download de podcast | Speel af in een nieuw venster
http://www.thuisbiz.nl/mp3/dotcomradio-104-13052018.mp3

Deze week in aflevering 105 geen gezondheid nieuws met Ron maar wel al het GEO politieke nieuws met MH 17 – MH 370 – Noord Korea top afgezegd – Verkiezingen Italie – Q Anon – AVG wetgeving – Nieuws detox – De psychiatrische matrix – Bijdragen luisteraars

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-105-van-05-2018/

dotcom.radio aflevering 106 van 03-06-2018

Deze week in aflevering 106: De douane werkt innig samen met de tabaksindustrie – Cancer risk? 5G wireless speeds could be dangerous – Antwoorden op vragen over artikel ‘Weedkiller products more toxic than their active ingredient, tests show’ – Spontaan vet verliezen door suppletie met oleoylethanolamide – Unavoidable chemical used in soap and toothpaste could leave you battling bowel cancer – Vaping E-cigarettes highly addictive and leads to smoking cigarettes health experts warn – Infection rates after colonoscopy, endoscopy at US specialty centers are far higher than expected – Zinc deficiency and its predictive capacity for anaemia – Ban cartoon characters on unhealthy food, MPs say – The roll out of 5G wireless service is ‘a massive health experiment’ – People who wear glasses really ARE smarter – Wat is Neu5Gc? – Gluconeogenese. – Chemours kan rekening voor verspreiding GenX verwachten – Hoe de voedingsindustrie je belazerd met toegevoegde vezels – Unileverproducten helemaal niet gezond – Steeds meer mensen ervaren vage, onverklaarde gezondheidsklachten op kantoor en school – Kids who drink orange juice in the morning ‘have a higher obesity risk’ – Chronic exposure to ELF-EMF is similar to physiological stress – Diepe hersenstimulatie kan glucosemetabolisme beïnvloeden – Dr. Robert Lustig The Hacking of the American Mind + Reacties luisteraars en de bijdragen van Mike en Henk

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-106-van-03-06-2018/

Het Amerikaanse gezondheidszorgsysteem zakt zo snel in elkaar dat werknemers nu zelfmoord plegen in recordaantallen

Omdat veel moderne artsen niets anders functioneren als pillen-pushers van Big Pharma, is het vertrouwen van het publiek in hun vermeende expertise nooit lager geweest als nu. Ongeveer 60 procent van de gemiddelde burgers, en een schokkende 80 procent van de artsen zelf, geven nu toe dat ze de geneesmiddelen industrie niet vertrouwen en zijn van mening dat farmaceutische bedrijven routinematig liegen over de veiligheid en effectiviteit van geneesmiddelen.

Noot: Jarenlang deden wij verslag van misstanden in de reguliere medische zorg op gezondheidsradio en nu dotcom.radio en de diverse websites van Ron, Mike en ondergetekende. Wat wij allemaal konden ontdekken in het publieke domein was ronduit ontstellend en ik vroeg mij dan ook vaak af; “Hebben die mensen geen geweten?”. Klaarblijkelijk is dit het wat zich nu afspeelt. Jarenlang de ogen sluiten en als marionettenpop fungeren van de farmaceutisch industrie en je laten verleiden door de incentives en luxe leefstijl. Boontje komt om zijn loontje. Want hadden deze mensen als uitvoerende macht niet gewoon voor de rechtbank moeten eindigen. Als je jarenlang een spoor van vernieling trekt dan kun je toch ook wel begrijpen dat dingen in de praktijk niet zo werken als Big Farma je voorspiegelt. “Wir haben es nicht gewußt” – HM

http://gedachtenvoer.nl/het-amerikaanse-gezondheidszorgsysteem-zakt-zo-snel-in-elkaar-dat-werknemers-nu-zelfmoord-plegen-in-recordaantallen/

Zijn het niet juist de jonge artsen met een geweten die er niet meer tegen kunnen?

Hoelang zal het duren voor dit ook in Nederland afspeelt.

dotcom.radio aflevering 107 van 10-06-2018

Deze week in aflevering 107: Waarom is roken slecht voor het hart? – Is your high blood sugar caused by electromagnetic hypersensitivity? – Why beige carbs are the ones to avoid – Low-carb diets have been around for a while but did you know the colour of the carbs you eat also matters. – Fish oil supplements may soothe the pain of cancer treatments, says new research – Dogs trigger release of dopamine in the same way as our children – Parkinson’s – Vitamin B3 has a positive effect on damaged nerve cells – The headphones that could help ease hot flushes – More than 10 million Americans are likely taking the wrong drugs for heart health – Loneliness is bad for the heart – The health effect of air pollution from traffic – How does alcohol influence the development of Alzheimer’s disease? – Light exposure during sleep may increase insulin resistance – One in every 5 deaths in young adults is opioid-related in the United States – Neuroinflammation – Klinghardt – Inflammation in mother tied to child’s brain function, behavior – Can birth control pills make teens depressed? – More than 8 million children now on mind-altering psychiatric medication – Bijdragen luisteraars & Mike en Henk.

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-107-van-10-06-2018/

Dank Henk. Morgenavond gaan we er weer voor zitten...onze 'ondergrondse radio' :-)

Mannen en vrouwen, er is een soort rechtvaardige ongelijkheid.

Afgelopen weken was een van de onderwerpen op dotcom.radio een hot topic door een opmerking van een luisteraar; “Wat me nu voor de zoveelste keer opvalt is dat Mike erg denigrerend over vrouwen spreekt. Waarom is dat nodig?” Ik daagde Mike uit daar een goed onderbouwde reactie op te geven en dat gebeurde in uitzending 107 van dotcom.radio. Een reactie die ik helemaal uitgeschreven heb. – De keuze voor de titel zal veel lezers gaan opleveren denk ik. - HM

http://gedachtenvoer.nl/mannen-en-vrouwen-er-is-een-soort-rechtvaardige-ongelijkheid/

Dat zijn de vrouwen waar ik ontkennend veel van hou. Die hebben vroeger als kind ook in bomen geklommen, die speelden met vriendjes, die liepen niet te janken omdat ze een keertje iets te hard werden behandeld enz. enz.

Mike dus daarom kunnen we het zo goed vinden :-)!
Heeft het misschien ook te maken met opgegroeid zijn op het platteland? Slootje springen, vissen (uiteraard zelf de opgegraven wormen ad haak doen :D), meehelpen op het land, boomhutten bouwen enz. deden mijn vriendin en ik vroeger altijd en we vonden dat heel normaal. En gewoon spelen met onze broers en hun vrienden. Voetballen enz..never a dull moment en dat zonder PlayStation of Netflix!

dotcom.radio aflevering 108 van 17-06-2018

Deze week in aflevering ADHD drugs may fuel obesity in children – EU negeert Nederland – geen andere meetmethode sigaretten – A leading professor from Canada is calling for large scale studies into the link between mesh and autoimmune diseases – Injectable Progestin-Only Contraceptives May Increase Risk for VTE – CRISPR-Edited Cells Linked to Cancer Risk in 2 Studies – A third of Americans are on drugs that could make them depressed – and they probably don’t know it – Smoking clogs up parts of the brain crucial for memory – Gut instinct may have been the GPS of human ancestors – Does Alcohol Destroy The Good Bacteria In Your Mouth? – Vitamin C trialled as life-saving treatment intensive care patients with sepsis – Fedup – Het effect van zonnestormen op stress, zelfmoord – Applying tea tree oil extracts to surgical tools could kill deadly bugs – Ayurvedic doctors believe that your digestion is strongest in the middle of the day, so lunch should be your biggest meal. – O Anon – Trump bezoek Noord Korea – GEO politiek en veel wetenswaardigheden.

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-108-van-17-06-2018/

Hey ik hoorde de naam Complotdenker voorbij komen in de een-na laatste uitzending en de reactie in die uitzending en de laatste. Leuk dat je aan me dacht bij vrouwen waar je mee door een deur kan Mike. Ik wil dan ook eigelijk aan alle vrouwen zeggen neem het niet zo persoonlijk op! Lees het topic feminisme maar eens van af het begin af aan door dan word wat Mike zegt duidelijker. Dan word het de vrouwen die moeite hebben met Mike's meningen duidelijker dat het geen persoonlijke aanval in op alle vrouwen.

Ik heb Mike voor het eerst ontmoet bij een van zijn lezingen over voeding en vond toen gelijk al dat hij hele zinnigen dingen te zeggen had over voeding en gezondheid. Ik had Mike dus al redelijk hoog zitten zeg maar. Naar nog een van zijn lezingen ben ik op zijn forum gaan kijken. In eerste instantie was ik geschokt door iets wat hij in het topic over feminisme scheef. Ik was persoonlijk gekwetst doordat hij vrouwelijk gedrag aanviel. Ook ik ben groot geworden met feministische ideeën en dat was ik als de standaard gaan zien dat was onderdeel van mijn wereldbeeld. Toen wilde ik ook eigelijk gaan shittesten ik was tenslotte gekwetst. Maar ik dacht hoe kan een man die ik sympathiek en ook intelligent vind nu zulke dingen denken en schijven.

Toen ben ik dus het hele topic feminisme gaan lezen en naar opgenomen lezingen van Jordan Peterson gaan luisteren. Daarna was mij veel meer duidelijk. Oké er zijn leukere dingen dan je wereldbeeld bijstellen als je het mij vraagt.

En nu ben ik denk ik wel een anti feminist, tenzij je het hebt over feminisme binnen de Islam daar ben ik helemaal voor. Niet alleen voor mannen pakt het doorgeschoten feminisme hier slecht uit ook vrouwen lijden daar onder. Gewoon het mogen erkennen van verschillen tussen de seksen dat vind ik een verademing. Dat heeft zelfs mijn huwelijk verbetert denk ik. Als je als vrouw zijnde de zelfde dingen wil/moet kunnen als een man dan faal je in de meeste gevallen. Falen is nooit leuk, veel vrouwen denken ook dat er wat mis met ze is als ze niet de zelfde dingen kunnen als mannen. En dat baseer ik onderanderen op cijfers van zelfmoord onder vrouwen. Vrouwen mogen alles wat mannen mogen, maar dat word nu ook van ze verwacht in veel gevallen.

Als ik de boze emails lees die Mike kreeg en plaatse in het feminisme topic dan snap ik het gevoel van die vrouwen. Ze reageren zo stereotype echt heel vrouwelijk vanuit emotie. Maar daar moet je als vrouw even overheen stappen. Een van die vrouwen scheef ook zoiets als "ik als knappe vrouw" dan is het vermoedelijk helemaal moeilijk om dat te doen, zijn ze niet gewend. Ik grap wel eens naar mannen dat als zij een vrouw voor een nacht willen, ze een lelijk mokkel moeten uitzoeken die doen harder hun best in bed :p.

Allen vrouwen die meelezen wil ik echt aanraden het topic feminisme gewoon vanaf het begin door te lezen. En echt ik vind Mike heel aardig en heb met de lezingen die ik heb bijgewoond nog nooit het gevoel gehad dat hij me niet voor vol aanzag ofzo. En de andere vrouwen die ik tijdens en naderhand sprak heb ik daar ook niet over gehoord.

p.s. mijn forumnaam doet misschien anders vermoeden maar ik ben een vrouw een echte en in mij huist ook een manipulerend loeder. Heb ook 10% minder neocortex en een keer in de maand maak ik het leven van mijn man tot een hel. Nou en? Oo ja en ik ben ook heel knap echt super knap! :p :p xp

Complotdenker

dotcom.radio aflevering 109 van 24-06-2018

Deze week in aflevering 109 Chemotherapy can actually trigger the spread of cancer in adjacent areas, science confirms – Nieuwe aanwijzing dat herpesvirus een rol speelt in Alzheimer – Consuming more than 5 alcoholic drinks per week increases your risk of oral cancer – Toothpaste could give you type 2 diabetes – Exposure to fracking chemicals and wastewater promotes fat cell development – Scientists Studying Brain Stimulation as Possible Diabetes Treatment – Absorption of wireless radiation in the child versus adult brain and eye from cell phone – Toothpaste and hand wash are causing antibiotic resistance – Obama bilderberg hoax – Oxidative stress in rats exposed to microwave radiation – Gum disease associated with high blood pressure – Gerard won rechtszaak tegen farmaciereus – Preclinical study finds stevia is comparable to antibiotics in the treatment of Lyme disease -CLASSIC wristwatches have been linked to cancer due to the fact they emit radiation, researchers have warned. – Bijdragen luisteraars – Illegale vluchtelingen VS – Seksnetwerk in de media – Anti meme wetgeving – fracking – Marokaanse criminaliteit – Rutte naar Trump – Het Islam probleem en meer

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-109-van-24-06-2018/

Download de podcast

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan