Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 110 van 01-07-2018

Deze week in aflevering 110: Autistic People Do Want to Socialize – Aluminum Toxicity – DETOXIFY – Remission of pre-diabetes to normal glucose tolerance in obese adults – The Effects of Cell Phones and Bluetooth on Nerve Function – MRI scans may release toxic mercury from dental fillings – Whitewash – The story of a weed killer, cancer, and the corruption of science.” – Into the center of the virulent controversy about the safety of vaccines – Selenium supplementation lowers insulin resistance and markers of cardio-metabolic risk in patients with congestive heart failure – Carrying extra fat around your waistline cuts your vitamin D levels – Cabin crew have a higher risk of ALL cancers, Harvard study finds – Chemicals in non-stick pans get into drinking water and may cause cancer, report warns – Sommige vaccins maken virussen gevaarlijker – Bee propolis found to be effective at slowing the spread of colon cancer, study finds – Hoe chronische stress je leven verkort – NAC, glutathion en autisme – Rhubarb shows promise for treating chronic liver disease — Reacties luisteraars — Oostenrijk ook de grenzen bewaken – Rutte EU carriers – Gaat het Q spel beginnen in juli – EU “machtsblok” — video the last battle

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-110-van-01-07-2018/

Download de podcast

Even een weekje met vakantie, maar ook dan blijf je kijken met andere ogen naar de wereld om je heen. Enkele dagen geen internet maar wel zicht op andere zaken .... ontdek.

http://gedachtenvoer.nl/casa-tambor-kaapverdie-op-vakantie-bij-beerens-en-molenaar-rtl4-helemaal-het-einde/

e laatste twee maanden ondervond ik zelf bij het werken aan de website, wat bij WordPress altijd online gebeurd, dat de website steeds weer even niet bereikbaar was. Lastig als je even iets aan wil passen of een nieuw artikel wilt toevoegen. Ik heb daar een zogenaamd ping alert op gezet en ontvang nu een email zo gauw als de website niet bereikbaar is en wanneer de storing weer voorbij is.

Deze week besloot ik toch maar eens contact op te nemen met mijn provider Webreus waar ik als meer als 15 jaar klant ben tot mijn tevredenheid. Hun antwoord: “Het is inderdaad erg vervelend. We werken hard om het op te lossen. De oorzaak is dat er vermoedelijk hackers actief waren die heel veel data verwerkten.

Mijn reactie daarop was; “Het is al een tijdje gaande en omdat ik een alternatieve nieuws website heb volg ik dat graag want het zou mogelijk kunnen zijn dat er andere “krachten” aan het werk zijn. Ik kon er vanochtend bijna een uur niet aan werken”.

Na het inspecteren van de statistieken bleek de website ruim vijf uur onbereikbaar die nacht / ochtend.

Zou het soms kunnen zijn dat er ….

http://gedachtenvoer.nl/website-gedachtenvoer-nl-is-5-van-de-tijd-niet-bereikbaar-22-uur-per-dag/

dotcom.radio aflevering 111 van 15-07-2018

Deze week in aflevering 111 E-cigarette flavorings may damage blood vessels and heart – Een verstoord dag-nachtritme zorgt ervoor dat onze spieren insuline niet goed kunnen verwerken – Afbraak en uitscheiding van B6 – Curry powder could fight cancer by slowing the growth of tumours – Hope for menopausal women – Scientists find how to banish hot flashes – Single injection could cure both obesity AND type 2 diabetes without any side effects, study finds – Is the U.S. Doing Nestlé’s Dirty Work Against Breastfeeding at the UN? – Rats fed GM stacked-trait maize developed leaky stomachs – From corn to flake – Health-promoting phenolic acids lost during food processing – Shell Trading Rotterdam, BP Oil International en Chevron leveren giftige olie aan Afrika – Is it time to legislate Man-Made Vitreous Fibre (MMVF), mineral wool – Artsen worden bijgeschoold door reclamebureaus – Gender-bending chemical may cause inflammatory bowel disease – Non-nutritive sweeteners possess a bacteriostatic effect and alter gut microbiota in mice – RIVM: Kindervaccinaties kunnen hersenvliesontsteking veroorzaken – Lentils significantly reduce blood glucose levels, study reveals – Gifproducent Syngenta las ‘ter goedkeuring’ mee met Wagenings onderzoek – Milde slaapproblemen en bloeddrukverhoging bij vrouwen — verder het wereld nieuws met Mike en Henk

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-111-van-15-07-2018/

Download link

He Henk,
weer terug van vakantie?
Ik hoop dat je genoten hebt.

Morgen ga ik weer heel graag dotcom.radio beluisteren. Dat is altijd een hoogtepunt in de week. Op alle fronten is het geweldig, gezondheid, politiek en ook de leuke discussies van jullie onderling. Ga zo door!!!

Dorothé

dotcom.radio aflevering 112 van 22-07-2018 [voor de fanclub]

Deze week in aflevering 112 In rats, perinatal exposure to phthalates impairs brain structure and function – How Infection Causes Diabetes – Genetically modified children – Mania patients more likely to have eaten nitrate-cured meats – Effect of radio frequency electromagnetic fields (RF-EMFS) from mobile phones on nickel release from orthodontic brackets – Kwart meer betalingen van medische industrie aan dokters – The beam of light that heals bed sores and ulcers – Pregnant women who heat up food in plastic containers and wear perfume may be inflicting long-term damage on their unborn child’s brain development. – Potential DNA Damage from CRISPR Seriously Underestimated – Video – Benefits of Brewers Yeast for Diabetes – Omega 3 fatty acids could prevent spread of cancer – The brain may clean out Alzheimer’s plaques during sleep – Low magnesium levels make vitamin D ineffective – Sulforaphane clears Amyloid-beta and Tau in a mouse model of Alzheimer’s Disease – Israeli study finds positive emotions may shrink cancer tumors – Anna Kruyswijk vertelt wat te doen is aan de te traag werkende schildklier bijdrage Mike en Henk

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-112-van-22-07-2018/

Download / speel af in nieuw venster

Correctie - de Kennedy die een dramatische speech gaf na de verkiezing van Trump was niet Robert Kennedy Jr. maar Joe Kennedy III:

We waren 'voor de vuist weg' aan het praten in de uitzending en ik moest het doen met parate kennis.

Mike

dotcom.radio aflevering 113 van 29-07-2018

Deze week in aflevering 113 DNA dieet – Minister tells tobacco firm to stop promoting device as ‘alternative to smoking’ – De regenmaker van Wilhelm Reich en het experiment in Israel – Klimaatveranderingen zijn van alle tijden, luchtvervuiling is echter wel van deze tijd waarbij grootvervuilers vrij spel krijgen – DowDuPont’s Own Scientists Confirm Critical Differences Between Gene-Editing and Conventional Plant Breeding Techniques – Argentina: Post-Glyphosate Pioneers – ARTE – Turmeric-derived eye drops could treat glaucoma – Curcumin combined with boswellic acid scientifically shown to be a treatment for patients with osteoarthritis – Depression and antidepressants are associated with an increased risk of venous thromboembolism – 4 Ways to Decalcify Arteries – Europees Hof remt kwekers vanwege genetische modificatie – Parasite from pet cats makes people more likely to start a business – Children are being harmed by food additives, US pediatric association warns – Glyphosate-based herbicide impairs female fertility – new study – Top contraceptive implant is pulled from US market as 16,000 women sue – Two drinks a month during pregnancy raises children’s risk of low IQs – Adding sugar to your tea increases risk of Alzheimer’s by 33% – What is adverse effect of Wireless Local Area Network, using 2.45?GHz, on the reproductive system? – Steunpunt MeshedUp – Draadloze telefoons vergroten bijnieren (dus meer stress) proefdieren, omega 3 vetten remmen dit af – Hoe langer je mobiel belt hoe minder concentratie op zaken door effecten in hippocampus (kortetermijn geheugen en oriëntatie) Goede vragen van een luisteraar — Bijdrage Mike & Henk

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-113-van-29-07-2018/

Download

Henk heb je een link naar het #mustsee filmpje van 20 minuten?

Ik ben het helemaal met je eens dat als je werkt het onmogelijk is om al die (lange) filmpjes te bekijken. Dus Mike filmpjes van maximaal 5 min. zijn ideaal!

dotcom.radio aflevering 114 van 12-08-2018

Deze week in aflevering 114: Smartphone blue light affects your vision by wearing down retina – Dietary carbohydrates could lead to osteoarthritis, new study finds – Drinking tart cherry juice for just five days boosts a person’s gut health due to its antioxidants – Stale cockpit air may be affecting your pilot’s performance – Chemicals in acrylic and gel nails are causing an allergy epidemic, charity warns – Blocking sunlight to cool the Earth will not work – Ondergedoken en weggepeste klokkenluider EU spreekt – Italy relaxes its laws on mandatory childhood vaccinations – Link between appendicitis and allergies discovered – Parents’ smoking and depression linked to increased ADHD risk in children – The effect of milk consumption on acne – Koelvest – Zelfs beetje luchtvervuiling tast het hart aan – Children’s sunscreen contains hidden nanoparticle ingredients – Exposure to 5G Small Cell Towers Can Cause Excessive Sweating – Alcohol can have a confusing effect on blood sugar levels because it prevents the liver from producing glucose – VS schrappen verbod op pesticiden gelinkt aan bijensterfte – Update nieuwskanaal.com ivm censuur — Bijdrage luisteraar — Bijdragen Mike en Henk

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-114-van-12-08-2018/

PS Wie kan mij helpen om Hope Comes In The Dark onder de aandacht te brengen van de Q beweging?

Heb je het al via twitter geprobeerd? Ik wil het daar ook wel met een @ tweeten.

Hier hadden we het over in de uitzending van vandaag en heb ik dus het leeuwendeel van vandaag aan besteed.

Zijn de hevige branden in Californië en 9/11 het gevolg van Directe Energie Wapens

Bekijk de beelden van de video en trek je eigen conclusie. Hoe kan een boom van binnenin opbranden waar een eeuwenoud middel, blussen met water, niet effectief blijkt te zijn. En hoe kan een gebouw totaal verbrand zijn waar de naast gelegen bomen geen schade hebben opgelopen? Vreemd of volgens onze natuurwetten totaal niet mogelijk zonder de toepassing van een wapentechnologie. We zagen de toepassing ook al van directe energie wapens bij de 9/11 aanslag. Zie de video en het boek: Were did the towers go?

En, … is onze mooie zomer wel zo mooi. Het lijkt mij heel normaal als de zon in een dal een hogere temperatuur geeft. Dit jaar in Frankrijk [2018] werd ik op een hoogte van 535 meter ook verrast door een temperatuur van 40 graden Celsius. We hadden het hier al over op dotcom.radio en zijn dus maar eens op zoek gegaan naar beelden.

http://gedachtenvoer.nl/zijn-de-hevige-branden-in-californie-en-9-11-het-gevolg-van-directe-energie-wapens/

PS Wie kan mij helpen om Hope Comes In The Dark onder de aandacht te brengen van de Q beweging?

Gaat het om deze link hieronder of heb je een andere ?

http://www.hope-comes-in-the-dark.com/

Inderdaad en dan kan deze video erbij Johnny

Iemand anders het woord laten doen is wellicht beter dan over je eigen liedje ...

Het is en blijft en prachtig lied!!!
Henk heb jij de tekst geschreven en speel of zing je ook mee in het lied?
Gewoon even nieuwsgierig ;-)

Iemand anders het woord laten doen is wellicht beter dan over je eigen liedje …

Klopt, dat komt veel beter over. Ik heb het inmiddels getweet naar QAnon en Lisa Mey Crowley.

dotcom.radio aflevering 115 van 19-08-2018

Deze week in aflevering 115: Tijd voor nieuwe hashtag voor slachtoffers pesticides – #MonsanToo – Using mushrooms as a prebiotic may help improve glucose regulation – Pesticide Damage to DNA Found ‘Programmed’ Into Future Generations – New pesticide may harm bees as much as those to be replaced – Reanimatie TTIP ten gunste van VS – What the Frack is Donald Trump Talking About? – Insecticide DDT may increase autism risk in babies – Dankzij pesticide van Monsanto heeft de VS naast serial killers nu ook cereal killers die zich speciaal richten op kinderen – The NEW Unproven and Unsafe Aluminum Adjuvant Alternative – Children exposed to tobacco fumes are just as likely to develop agonising arthritis as smokers – Roundup for Breakfast? – Uitrol 5G is gigantisch gezondheidsexperiment – E-cigarette vapor tied to changes in lung cells – Benzodiazepines are associated with increased risk of Alzheimer’s disease – Nieuwe stellingen – Bijdrage luisteraar – bijdragen Mike en Henk

http://gedachtenvoer.nl/dotcom-radio-aflevering-115-van-19-08-2018/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan