Dotcom Radio

Ze hebben het hier over een ander ingredient.
Lactobacillus rhamnosus.

I believe the name of the company is http://Stellarbiotics.com. They make a product called Del-Immune from lactobacillus rhamnosus bacteria which boosts immunity. It was discovered by Russian scientists and brought to the US by an American researcher.
Tweet vertalen

stellarbiotics.com
Stellar Biotics - The world's leading metabiotic for immune support!
Known as the makers of del-IMMUNE V®, we develop all-natural dietary supplements and probiotics to protect the entire family - people and pets alike.
Ja die had ik ook al ontdekt, maar allemaal caps en geen poeder, en een beetje ver van huis voor de verzendkosten

Het artikel van orthokennis gisteren redelijk doorgelezen. veel te ingewikkeld om te onthouden. Daarom gaat mijn eigen voorkeur naar produkten met verschillende stammen in hoge doseringen. .

Heb je iets geleerd uit het verleden?

Muiterij tegen de Wereldorde: Tijdens de slotceremonie van de People’s Summit die op 18 juli in het Europees Parlement in Brussel werd gehouden, sprak Peter Mertens, secretaris-generaal van de Belgische partij van de Arbeid, over de beweging van de geschiedenis en de breekpunten die hebben geleid tot muiterij tegen de huidige wereldorde.

Hoe doe je dat ? Toevoegen aan yoghurt of rauwe melk ?

Waarom liposomaal

Zo maak je het met een ultrasoon cleaner 35 euro 15 jaar geleden gekocht

lecetine ei dooier maar van zonnebloem lecitine gaat beter

Ik maak net zoveel aan als er in een jam potje kan
Dan plaats ik het gehele potje in de ultrasoon cleaner
Er zijn vele video's die alles afwegen en meer van die BS

• Leuk
Waarderingen: JVG
maar ik wil (moet) de lacto hebben ??
Een paar van de vaakst voorkomende goede bacteriën in waterkefir zijn onder andere Lactobacillus, Lactococcus, Streptococcus en Leuconostoc (2).

Kortom: Waterkefir is rijk aan probiotica en bevat een goede mix van Lactobacillus, Lactococcus, Streptococcus en Leuconostoc.

Draagt mogelijk bij aan kankerbestrijding

Hoewel het is gebaseerd op laboratoriumstudies, is er onderzoek dat suggereert dat waterkefir zou bijdragen aan het remmen van de groei van bepaalde soorten kanker. Volgens een studie was kefirextract effectief in het blokkeren van de groei van borstkankercellen (4). Andere studies laten tevens een mogelijk effect zien tegen dikkedarmkanker en leukemie (5, 6). Omdat er zoveel probiotica in zitten, kan het ook de immuunfunctie verbeteren en zo bijdragen aan kankerpreventie (7). Er is echter wel meer onderzoek nodig om te achterhalen hoe waterkefir de groei en ontwikkeling van kankercellen bij de mens kan beïnvloeden.

Zou er nog iets gezonds zittten in Kefir uit de supermarkt? Of beter zelf maken? Uit de supermarkt lijkt me dat ze met de hype mee willen liften en het hebben nagemaakt.

Zou er nog iets gezonds zittten in Kefir uit de supermarkt? Of beter zelf maken? Uit de supermarkt lijkt me dat ze met de hype mee willen liften en het hebben nagemaakt.
Tuurlijk liften die mee en zien financieel gewin. Lekker zelf maken, de goedkoopste manier om aan je probiotica te komen. Moet wel zeggen dat het bij mij in de donkere wintermaanden niet zo lekker gaat met de waterkefir. Dan stop ik tijdelijk en neem probiotica uit een capsule.

Even een oproep, ik ben 3 dagen in Zuid Frankrijk, een verhuizing doen dus hulp met het verzamelen van de onderwerpen voor dotcom is welkom​

dotcom.radio aflevering 374 van 06-08-2023

Deze week in aflevering 374: Thailand rechtspraak tegen vaccinatie – probiotica – CIA & de journalistiek – Nigel Farage ruikt bloed – Bio lab in de VS – Kill the people – Rusland EN Africa – de Shedding hoax slaat weer toe – Africa in het nieuws – Boycotten tegen de EU – Anti biotica nieuws – en veel meer, …

dotcom.radio aflevering 374 van 06-08-2023

Deze week in aflevering 374: Thailand rechtspraak tegen vaccinatie – probiotica – CIA & de journalistiek – Nigel Farage ruikt bloed – Bio lab in de VS – Kill the people – Rusland EN Africa – de Shedding hoax slaat weer toe – Africa in het nieuws – Boycotten tegen de EU – Anti biotica nieuws – en veel meer, …

Shingles is gordelroos

Ik had als kind gordelroos. Voor zover ik me herinner geen injectie gehad. uitgeziekt o.i.d.
ook altijd een koortslip.
een VIRUS?
-----------------------------------
Bedankt voor info Henkie. Ik heb een fles Kefir van de Eko-winkel staan.
zal jouw info nog eens na-lezen.

--------------------------------
Herpes zoster of gordelroos is een zeer pijnlijke, plotseling optredende huidreactie, die gepaard gaat met kleine blaasjes. Het wordt veroorzaakt door een reactivatie van het waterpokkenvirus.

Waterpokken (varicella) is een virusinfectie die vrijwel iedereen in de kinderjaren doormaakt. Tijdens de infectie (die de gehele huid aandoet) wordt het virus door het afweermechanisme van het lichaam opgeruimd. Een deel van de virussen weet zich echter te ‘verschuilen’ in zenuwcellen van het ruggemerg, bij voorkeur zenuwcellen die in verbinding staan met de huid. Het virus blijft gedurende het gehele leven in deze cellen aanwezig zonder dat het problemen veroorzaakt.

In bepaalde omstandigheden echter, vooral bij daling van de weerstand, kan een deel van de virussen weer actief worden. Zij groeien dan langs de zenuwbanen naar de huid toe en geven daar de pijnlijke huidafwijking die wij gordelroos noemen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan