Lactobacillus rhamnosus GG | Stichting OrthoKennis
www.orthokennis.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja die had ik ook al ontdekt, maar allemaal caps en geen poeder, en een beetje ver van huis voor de verzendkostenZe hebben het hier over een ander ingredient.
Lactobacillus rhamnosus.
I believe the name of the company is http://Stellarbiotics.com. They make a product called Del-Immune from lactobacillus rhamnosus bacteria which boosts immunity. It was discovered by Russian scientists and brought to the US by an American researcher.
Tweet vertalen
stellarbiotics.com
Stellar Biotics - The world's leading metabiotic for immune support!
Known as the makers of del-IMMUNE V®, we develop all-natural dietary supplements and probiotics to protect the entire family - people and pets alike.
Hoe doe je dat ? Toevoegen aan yoghurt of rauwe melk ?
nog een stap verder, je eigen lacto maken, ontdek ik nu net
maar ik wil (moet) de lacto hebben ??Of gewoon waterkefir maken, doe ik al jaren! Bomvol probiotica.
Waterkefir | kefirwinkeltje
Waterkefirdrank wordt gemaakt met waterkefirkorrels, water, suiker en fruit voor de smaak. Waterkefirdrank heeft een therapeutische werking en wordt door veel mensen bij verschillende kwalen gebruikt.www.kefirwinkeltje.nl
Een paar van de vaakst voorkomende goede bacteriën in waterkefir zijn onder andere Lactobacillus, Lactococcus, Streptococcus en Leuconostoc (2).maar ik wil (moet) de lacto hebben ??
Kortom: Waterkefir is rijk aan probiotica en bevat een goede mix van Lactobacillus, Lactococcus, Streptococcus en Leuconostoc.
Draagt mogelijk bij aan kankerbestrijding
Hoewel het is gebaseerd op laboratoriumstudies, is er onderzoek dat suggereert dat waterkefir zou bijdragen aan het remmen van de groei van bepaalde soorten kanker. Volgens een studie was kefirextract effectief in het blokkeren van de groei van borstkankercellen (4). Andere studies laten tevens een mogelijk effect zien tegen dikkedarmkanker en leukemie (5, 6). Omdat er zoveel probiotica in zitten, kan het ook de immuunfunctie verbeteren en zo bijdragen aan kankerpreventie (7). Er is echter wel meer onderzoek nodig om te achterhalen hoe waterkefir de groei en ontwikkeling van kankercellen bij de mens kan beïnvloeden.
Tuurlijk liften die mee en zien financieel gewin. Lekker zelf maken, de goedkoopste manier om aan je probiotica te komen. Moet wel zeggen dat het bij mij in de donkere wintermaanden niet zo lekker gaat met de waterkefir. Dan stop ik tijdelijk en neem probiotica uit een capsule.Zou er nog iets gezonds zittten in Kefir uit de supermarkt? Of beter zelf maken? Uit de supermarkt lijkt me dat ze met de hype mee willen liften en het hebben nagemaakt.
Shingles is gordelroosdotcom.radio aflevering 374 van 06-08-2023
Deze week in aflevering 374: Thailand rechtspraak tegen vaccinatie – probiotica – CIA & de journalistiek – Nigel Farage ruikt bloed – Bio lab in de VS – Kill the people – Rusland EN Africa – de Shedding hoax slaat weer toe – Africa in het nieuws – Boycotten tegen de EU – Anti biotica nieuws – en veel meer, …
dotcom.radio aflevering 374 van 06-08-2023 – Create a Better World
gedachtenvoer.nl