Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had als kind gordelroos. Voor zover ik me herinner geen injectie gehad. uitgeziekt o.i.d.
ook altijd een koortslip.
een VIRUS?
-----------------------------------
Bedankt voor info Henkie. Ik heb een fles Kefir van de Eko-winkel staan.
zal jouw info nog eens na-lezen.
--------------------------------
Herpes zoster of gordelroos is een zeer pijnlijke, plotseling optredende huidreactie, die gepaard gaat met kleine blaasjes. Het wordt veroorzaakt door een reactivatie van het waterpokkenvirus.
Waterpokken (varicella) is een virusinfectie die vrijwel iedereen in de kinderjaren doormaakt. Tijdens de infectie (die de gehele huid aandoet) wordt het virus door het afweermechanisme van het lichaam opgeruimd. Een deel van de virussen weet zich echter te ‘verschuilen’ in zenuwcellen van het ruggemerg, bij voorkeur zenuwcellen die in verbinding staan met de huid. Het virus blijft gedurende het gehele leven in deze cellen aanwezig zonder dat het problemen veroorzaakt.
In bepaalde omstandigheden echter, vooral bij daling van de weerstand, kan een deel van de virussen weer actief worden. Zij groeien dan langs de zenuwbanen naar de huid toe en geven daar de pijnlijke huidafwijking die wij gordelroos noemen.
In de aflevering van vandaag hoorde ik Henkie over het “streepje” op buienradar.
Toevallig mij ook opgevallen de hele week screenshots van gemaakt klopt echt niet
Bekijk bijlage 29735
Bekijk bijlage 29736
Bekijk bijlage 29737Bekijk bijlage 29738Bekijk bijlage 29739Bekijk bijlage 29739Bekijk bijlage 29741Bekijk bijlage 29740Bekijk bijlage 29741Bekijk bijlage 29742
Long-covid/post-covid en vaccinatie/vaccinatieschade zijn 2 totaal verschillende fenomenen die niet heel veel met elkaar te maken hebben.Mijn vermoeden, wat niemand eigenlijk wil weten is dat, …
Waarom wil ik die wond opensnijden en er bergen zout instrooien zodat iedereen pijn heeft? Omdat ik ook het vermoeden heb dat er ergens nog behandelingen mogelijk zijn die de longcovid patiënten kunnen redden van de mogelijk naderende dood, dat is waarom !!
Europese verkiezingen zijn er in mei, niet in juni.dotcom.radio aflevering 375 van 13-08-2023
Deze week in aflevering 375: Einde Zwitserse neutraliteit – Zon dimming – Rusland heeft geen hekel aan de EU en … – Nieuws via RSS feed – Komt Rusland ons alweer redden? – Hoe draaien bij jou de radartjes? – Rechts gaat sterk winnen in de EU in 2024 – en meer nieuws, …
dotcom.radio aflevering 375 van 13-08-2023 – Create a Better World
gedachtenvoer.nl