Dotcom Radio

Is de EU staatsgreep nu in uitvoering?

DIT, … is opmerkelijk, hier wil ik meer van weten. Een X (twitter) bericht; “De Tweede Kamer in Den Haag loopt leeg en er zijn ineens uitschrijvingen / vervallen handelsnamen van Politie en Belastingdiensten….?!

Dit wellicht de verklaring??
Verklaring vele uitschrijvingen bij de Kamer van Koophandel

Opvallend de laatste maand (augustus 2023) in Nederland waren de vele uitschrijvingen van onder andere de belastingdienst, de rechtbanken en politiebureaus bij de Kamer van Koophandel.

Dit komt blijkbaar omdat al deze rechtspersonen zich nu in het Duitse UPIK® - Unique Partner Identification Key Platform hebben ingeschreven.

dotcom.radio aflevering 376 van 20-08-2023

Deze week in aflevering 376: DEW wapens in Hawai inmiddels over duidelijk – Poster borden actie Nederland – Vervallen handelsnamen – Staatsgreep nu een feit? – Verhaal visser – Contant geld economie wordt nu al verboden – En meer uit de losse pols vanwege tijdgebrek, …

Jullie(mike en Henk) hadden het in de dotcom uitzending van vorige wk over o.a metformine. Mijn schoonvader heeft echt alle C- prikken gehad MAAR slikt dus ook metformine. Het zou zomaar kunnen dat hij daarom misschien nauwelijks last heeft (gehad) van vaccinschade?

Is dat het dat er steeds meer artsen zijn die metformine zwart maken. Meerdere artsen zeiden het afgelopen jaar tegen zowel mijn moeder als vader dat ze beter konden overstappen op Glycacide (andere diabetespil) ipv metformine. Want metformine zou teveel bijwerkingen hebben. Hmmm ik ruik onraad.

Jullie(mike en Henk) hadden het in de dotcom uitzending van vorige wk over o.a metformine. Mijn schoonvader heeft echt alle C- prikken gehad MAAR slikt dus ook metformine. Het zou zomaar kunnen dat hij daarom misschien nauwelijks last heeft (gehad) van vaccinschade?

Is dat het dat er steeds meer artsen zijn die metformine zwart maken. Meerdere artsen zeiden het afgelopen jaar tegen zowel mijn moeder als vader dat ze beter konden overstappen op Glycacide (andere diabetespil) ipv metformine. Want metformine zou teveel bijwerkingen hebben. Hmmm ik ruik onraad.
Ik zou het niet weten, maar dit lijkt me niet erg veilig

Metformin is an FDA-approved antidiabetic agent used to manage high blood sugar levels in patients with type 2 diabetes. It works by reducing glucose absorption from the intestines, lowering liver glucose production, and improving insulin sensitivity.0 Metformin is recommended with a proper diet and exercise program and possibly with other medications to prevent kidney damage, blindness, nerve problems, loss of limbs, and sexual function problems.

Ik zou het niet weten, maar dit lijkt me niet erg veilig

Metformin is an FDA-approved antidiabetic agent used to manage high blood sugar levels in patients with type 2 diabetes. It works by reducing glucose absorption from the intestines, lowering liver glucose production, and improving insulin sensitivity.0 Metformin is recommended with a proper diet and exercise program and possibly with other medications to prevent kidney damage, blindness, nerve problems, loss of limbs, and sexual function problems.
Nou dan is het maar beter dat ze zijn overgestapt. Ik ga eens bekijken wat glycacide doet.. zal vast ook niet veel beter zijn.

Kan iemand voor mij lacotobacillius salivarius bestellen bij Roly Aliexpress

Eerst kon ik niet meer inloggen in mijn account en nu,...

loop ik steeds vast op mijn NL creditcard in Fr

Dus gewoon afleveren in NL

Kan bij mijn dochter in Geertruidenberg

Wie me wil helpen even een Persoonlijk bericht

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum