Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 380 van 17-09-2023

Deze week in aflevering 380: Maak wapens onzichtbaar – DEW’s in Turkije – Amerikaanse taferelen in de polder – Joe Biden de leugenaar – fossiele brandstoffen – heksenjacht op pedofielen – Morele PLICHT om te DELEN – Bill Gates depopulatie biz – gedemoraliseerd – Wereld vrede privatiseren – “Natuur”rampen – en meer, …

Ja Mike heeft gelijk, als ik x weghaal en er Twitter van maak dan lukt het (de url plaatsen in de zoekbalk is hetzelfde, er moet echt Twitter staan)
Ik deed het ook vanuit de app. Die heeft laatst een update gehad en is nu dus ook met een X logo. Niet updaten dus!!! Nu beetje omslachtig, maar beter dan niet 😉

Ja Mike heeft gelijk, als ik x weghaal en er Twitter van maak dan lukt het (de url plaatsen in de zoekbalk is hetzelfde, er moet echt Twitter staan)
Ik deed het ook vanuit de app. Die heeft laatst een update gehad en is nu dus ook met een X logo. Niet updaten dus!!! Nu beetje omslachtig, maar beter dan niet 😉
Wat wel weer grappig is, is dat de berichten met x.com nu wel beter embedden in Telegram.

De mijne heeft ook een X logo, maar desondanks twitter.com in de URL.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan