Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 382 van 01-10-2023

Deze week in aflevering 382: voter ID laws – JFK een leugen – Netwerkcorruptie – Immigratie oplossing – Big Mike – Nordstream zeilboot aanslag – We hebben geen leider nodig – Intraveneuze voeding – Reisbeperking – Aanslag R’dam, waarom? – Verkiezingen – JFK – en meer, …

dotcom.radio aflevering 382 van 01-10-2023

Deze week in aflevering 382: voter ID laws – JFK een leugen – Netwerkcorruptie – Immigratie oplossing – Big Mike – Nordstream zeilboot aanslag – We hebben geen leider nodig – Intraveneuze voeding – Reisbeperking – Aanslag R’dam, waarom? – Verkiezingen – JFK – en meer, …

Bedankt weer voor een mooie samenvatting 🙏🏻
Jullie hadden het over een vechtsport. Dit is Krav Maga. Sinds een jaartje beoefend mijn 8 jarige dochter deze sport. Heel fijn dat ze in staat zal zijn iemand uit te kunnen schakelen dmv het raken van Trigger points

Laatst bewerkt:
Bedankt weer voor een mooie samenvatting 🙏🏻
Jullie hadden het over een vechtsport. Dit is Krav Maga. Sinds een jaartje beoefend mijn 8 jarige dochter deze sport. Heel fijn dat ze in staat zal zijn iemand uit te kunnen schakelen dmv het raken van Trigger points

Krav Maga allemaal mooi en wel tegenover een niet-getrainde en dan nog, bv tegen een straatvechter,wss ook weinig kans. Als het zo goed was, was dit in de MMA ook anwezig.

Maar inderdaad alleszins beter dan niets.

Muay Thai boksen veel effectiever

Krav Maga allemaal mooi en wel tegenover een niet-getrainde en dan nog, bv tegen een straatvechter,wss ook weinig kans. Als het zo goed was, was dit in de MMA ook anwezig.

Maar inderdaad alleszins beter dan niets.

Muay Thai boksen veel effectiever
Je begrijpt de essentie van Krav Maga denk ik niet. Iemand zsm uitschakelen dmv triggerpunten te raken. 1 klap, of stoot en je ligt. En als je pech hebt, ben je verlamd of dood. Een Thai bokser heeft hoeveel rondes nodig om van iemand te winnen..???

Je begrijpt de essentie van Krav Maga denk ik niet. Iemand zsm uitschakelen dmv triggerpunten te raken. 1 klap, of stoot en je ligt. En als je pech hebt, ben je verlamd of dood. Een Thai bokser heeft hoeveel rondes nodig om van iemand te winnen..???
Ik begrijp het maar al te goed. Probeer naar eens een triggerpunt te raken of incasseer maar eens 1, slechts 1 trap van Muay Thai of 1,slechts 1 mep van een bokser.
In een omgeving met echte druk een trap of een mep is simpeler dan die bewegingen.

Krav Maga is ontwikkeld in de jaren 40-50 en is sindsdien getest in verschillende echte situaties, sommige in oorlogssituaties, andere op straat. Dit maakt Krav tot het systeem dat het vandaag de dag is.

Muay Thai bestond al voor de jaren 1500 en is getest op slagveld na slagveld waar honderden mensen zwaarden, speren, knuppels en verdomde olifanten gebruikten om je te doden! Muay Thai richt zich tegenwoordig vooral op één-op-één, ongewapende gevechten. Maar in dat perspectief is het het beste vechtsysteem dat er is, deels vanwege de taaiheid.

Als je jezelf in een paar maanden wilt leren verdedigen, is Krav een heel slim systeem, waarmee je snel basisvaardigheden kunt leren om te vechten (daar is het tenslotte voor ontworpen). Dat is de kracht van Krav: het leert je basisvaardigheden en je bent snel een enigszins alround vechter. Maar je zult een vechter zijn met minder vaardigheden. En dat is het grootste nadeel van Krav: het mist een beetje diepgang omdat veel techniek vereenvoudigd is (nogmaals, naar mijn mening).

Dus, als je in korte tijd wat vaardigheden wilt leren: doe Krav Maga. Als je een vaardige, spijkerharde vechter wilt worden: begin dan met Muay Thai. Als je echt, echt gevaarlijk wilt zijn: doe beide!

Ben je ooit al eens getrapt door een Muay Thai bokser? Of heb je jezelf ooit moeten verdedigen tegen een mesaanval van een bekwame Krav Maga ? Ik kan je vertellen Muay Thai boksers behoren tot de beste vechtsporters.

Als je op zoek bent naar zelfverdediging, dan zijn beide effectief. Krav Maga cursussen zijn ontworpen om je in staat te stellen een gevecht snel te beëindigen en het vermogen van de aanvaller om met een wapen aan te vallen lam te leggen.

Muay Thai is zeer effectief omdat je getraind bent om klappen op te vangen en klappen te geven. In aanvalsscenario's staat een Muay Thai vechter zijn mannetje en is getraind om slagen te absorberen en effectief terug te slaan met brute vaardigheid. Maar MuayThai vechters worden niet vaak getraind om zich te verdedigen tegen knuppels, messen, stokken, etc., en Krav Maga doet dat wel. Krav is verdedigend. En wat is de beste verdediging : de aanval.

Aan de andere kant ZULLEN ALLE coaches/trainers ZEGGEN dat de beste zelfverdediging tegen een gewapend persoon wegrennen is. ALLEMAAL.

En wat denk je dat andere gevechtssporten als points aanduiden om iemand uit te schakelen ? Excact diezelfde points. Dat is niet iets enkel van Krav Maga hoor. Eentje weet zelfs iedereen ZONDER gevechtsport.

Het is heel makkelijk om de zon goed in lijn te krijgen bij die stenen monumenten, je zorgt gewoon dat je op het juiste moment klaar staat om een stok (of stokken) in de grond te steken. Zoals ze hier bij deze moderne grafheuvel hebben gedaan. Ik laat de video beginnen op het tijdstip waar hij het erover heeft.

Het is heel makkelijk om de zon goed in lijn te krijgen bij die stenen monumenten, je zorgt gewoon dat je op het juiste moment klaar staat om een stok (of stokken) in de grond te steken. Zoals ze hier bij deze moderne grafheuvel hebben gedaan. Ik laat de video beginnen op het tijdstip waar hij het erover heeft.

Niks nieuws, deed het zelfde in mijn tuin om te zuiden te bepalen.

Heb de video van Marijn Poels nu bekeken en zijn piramide kas vind ik wel geweldig

Niks nieuws, deed het zelfde in mijn tuin om te zuiden te bepalen.

Heb de video van Marijn Poels nu bekeken en zijn piramide kas vind ik wel geweldig

Ja dat weet ik maar je moet er maar net aan denken, soms kom je daar gewoon niet op. Ik reaageerde met dit omdat mike het erover had in jullie uitzending

The history of the West is essentially the chronicle of endless expansion. Western influence in the world is an immense military and financial pyramid scheme that constantly needs more “fuel” to support itself, with natural, technological and human resources that belong to others. This is why the West simply cannot and is not going to stop. Our arguments, reasoning, calls for common sense or proposals have simply been ignored.

I have said this publicly to both our allies and partners. There was a moment when I simply suggested: perhaps we should also join NATO? But no, NATO does not need a country like ours. No. I want to know, what else do they need? We thought we became part of the crowd, got a foot in the door. What else were we supposed to do? There was no more ideological confrontation. What was the problem? I guess the problem was their geopolitical interests and arrogance towards others. Their self-aggrandisement was and is the problem.
Unfortunately, we have to admit that our counterparties in the West have lost their sense of reality and have crossed every line. They really should not have done this.

The Ukraine crisis is not a territorial conflict, and I want to make that clear. Russia is the world’s largest country in terms of land area, and we have no interest in conquering additional territory. We still have much to do to properly develop Siberia, Eastern Siberia, and the Russian Far East. This is not a territorial conflict and not an attempt to establish regional geopolitical balance. The issue is much broader and more fundamental and is about the principles underlying the new international order.
Naturally, when such massive, extremely complex processes are underway, it is hard or even impossible to predict the result. Regardless of what we do, life will make adjustments. But, at any rate, we need to realise what we are striving for, what we want to achieve. In Russia, there is such an understanding.

First. We want to live in an open, interconnected world, where no one will ever try to put artificial barriers in the way of people’s communication, their creative fulfilment and prosperity. We need to strive to create an obstacle-free environment.

Second. We want the world’s diversity to be preserved and serve as the foundation for universal development. It should be prohibited to impose on any country or people how they should live and how they should feel. Only true cultural and civilisational diversity will ensure peoples’ wellbeing and a balance of interests.

Third, Russia stands for maximum representation. No one has the right or ability to rule the world for others and on behalf of others. The world of the future is a world of collective decisions made at the levels where they are most effective, and by those who are truly capable of making a significant contribution to resolving a specific problem. It is not that one person decides for everyone, and not even everyone decides everything, but those who are directly affected by this or that issue must agree on what to do and how to do it.

Fourth, Russia stands for universal security and lasting peace built on respect for the interests of everyone: from large countries to small ones. The main thing is to free international relations from the bloc approach and the legacy of the colonial era and the Cold War. We have been saying for decades that security is indivisible, and that it is impossible to ensure the security of some at the expense of the security of others. Indeed, harmony in this area can be achieved. You just need to put aside haughtiness and arrogance and stop looking at others as second-class partners or outcasts or savages.

Fifth, we stand for justice for all. The era of exploitation, as I said twice, is in the past. Countries and peoples are clearly aware of their interests and capabilities and are ready to rely on themselves; and this increases their strength. Everyone should be given access to the benefits of today’s world, and attempts to limit it for any country or people should be considered an act of aggression.

Sixth, we stand for equality, for the diverse potential of all countries. This is a completely objective factor. But no less objective is the fact that no one is ready to take orders anymore or make their interests and needs dependent on anyone, above all on the rich and more powerful.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan