Dotcom Radio

Visite, dus iets later

dotcom.radio aflevering 388 van 12-11-2023

Deze week in aflevering 388: Zionisme censuur Frankrijk – Niet stemmers – Stem fraude mogelijkheid dicht gespijkerd – BV NL opgeheven in 2020 – Bewustwording – Visionair – 11/11 – Aanslag VOX co-founder Spanje – en veel, veel meer, …

Die manifestaties en de aanslag op de oprichter van Vox staan volledig los van elkaar.

Het slachtoffer heeft zelf aangegeven dat er naar Iran gekeken dient te worden daar hij openlijk de Iraanse oppositie steunt.

Alejo Vidal-Quadras, was de oprichter van VOX en lid van de organisatie European Friends of Israel, maar ook een uitgesproken promotor van de oorlog tegen Iran en Syrië ter verdediging van Israël.

De voornaamste verdachte zou een fransman van buitenlandse origine zijn met een ruim frans strafblad. Hij heeft een europees opsporingsbericht en was blijkbaar geruime tijd in Spanje en was de dag voordien aangehouden door de Beveiliging van het Koninklijk Huis op dezelfde motorfiets richting Zarzuela.

Die manifestaties en de aanslag op de oprichter van Vox staan volledig los van elkaar.

Het slachtoffer heeft zelf aangegeven dat er naar Iran gekeken dient te worden daar hij openlijk de Iraanse oppositie steunt.

Alejo Vidal-Quadras, was de oprichter van VOX en lid van de organisatie European Friends of Israel, maar ook een uitgesproken promotor van de oorlog tegen Iran en Syrië ter verdediging van Israël.

De voornaamste verdachte zou een fransman van buitenlandse origine zijn met een ruim frans strafblad. Hij heeft een europees opsporingsbericht en was blijkbaar geruime tijd in Spanje en was de dag voordien aangehouden door de Beveiliging van het Koninklijk Huis op dezelfde motorfiets richting Zarzuela.

Gaan we meenemen voor dotcom maar dat is pas weer over 6 dagen, ... thx

Gaan we meenemen voor dotcom maar dat is pas weer over 6 dagen, ... thx

je berijpt dat ik geen snars snap van de situatie. Zit je op X ?
Ik kan dit bericht nog niet eens delen want dan komen er reacties waar ik geen antwoord op kan geven. Mij verdiepen in de situatie is uitgesloten. GEEN TIJD. Hoe gaan we dat oplossen?

Ik kan dit bericht nog niet eens delen want dan komen er reacties waar ik geen antwoord op kan geven. Mij verdiepen in de situatie is uitgesloten. GEEN TIJD. Hoe gaan we dat oplossen?
Geen X

Dit is voorlopig ook alles wat ik weet.

Van dichtbij neergeschoten met een 9 millimeter Parabellum pistool.

De voormalige voorzitter van de Catalaanse PP is naar verluidt de laatste tijd zeer actief geweest in de Nationale Raad van Verzet van Iran (NCRI), een in Frankrijk gevestigd orgaan dat de Iraanse democratische oppositie tegen het regime van de Ayatollahs verenigt.

In oktober 2022 plaatste de regering in Teheran de Catalaanse politicus op een lijst van personen die "steun zouden verlenen aan terroristische groeperingen en geweld en haat zouden propageren".

In januari 2023 kondigde Iran opnieuw sancties aan tegen 34 personen en entiteiten uit EU-landen en het Verenigd Koninkrijk. Vidal-Quadras, voormalig vicevoorzitter van het Europees Parlement, stond ook op de lijst en kreeg daarom een inreisverbod.

Het Iraanse regime is "een wrede dictatuur die elke dag op brute wijze rechten schendt, vrouwen als derderangsburgers beschouwt, terrorisme op internationaal niveau bevordert en een element van destabilisatie in de wereld is", verklaarde Vidal-Quadras in 2019 aan El Confidencial.

In dat interview verdedigde hij de CNRI als een democratische oppositiebeweging: "Als mensen het hebben over een islamo-marxistische groepering, is dat een beschrijving die helemaal niet overeenkomt met wat de CNRI en de People's Mujahedin Organisation of Iran zijn, die een volledig democratische beweging zijn", beweerde hij.

Gabriel Araujo, een forensisch computerdeskundige denkt niet dat de aanval uit Iran kwam, maar uit Catalonië.

Waarom?

1/ Als Iran het had gedaan, zou Vidal dood zijn.
y
2/ De jongeren van Junts (Puidgemont) vierden de aanslag en hun leider wordt beschuldigd van terrorisme.
3/ Het werd uitgevoerd op dezelfde dag als de aankondiging van het pact, als waarschuwing voor het geval het pact niet wordt nagekomen.
4/ Het diende ook als waarschuwing voor alle constitutionalistische Catalanen die het niet eens zijn met het afscheidingsstreven, voor het geval ze zich net als Vidal tegen hen zouden verzetten.

Bovendien,

is er 1.300.000 euro ontdekt dat betaald is aan Pujol, 1.300.000 euro, aan zijn oudste zoon via een adviesbureau en niemand weet waar dit geld vandaan komt.

Waarom juist op dat moment?

Laten we ook niet vergeten dat alle radicalen die geïnfiltreerd zijn in de demonstraties van de afgelopen dagen, er verschillende getuigen zijn die gezien hebben dat ze betaald werden door een persoon in een bar.

En wat is de droom van Puidgemont? Madrid in vlammen zien opgaan.

Nu de infiltranten/romo's problemen veroorzaken bij de demonstraties is er veel aandacht voor dit feit, namelijk gewelddadige protesten, etc. Maar over die aanslag zijn er in de media nauwelijks woorden besteed.

Een ander feit is bijvoorbeeld dat Iran ook Pablo Iglesias heeft gefinancierd met ongeveer 9.000.000 euro. Maw de andere zijde van het politieke spectrum van Vidal.

dotcom.radio aflevering 389 van 19-11-2023

Deze week in aflevering 389: grootschalig C19 vax onderzoek – 7 oktober valse vlag bewijs – Israel heeft het recht zich te verdedigen – Miskraam percentage – 19 vulkanen barsten uit – Het doel van de Q boodschappen – Hamas wil een Palestijnse staat afdwingen – en veel meer nieuws, …

Deze week in aflevering 389: grootschalig C19 vax onderzoek – 7 oktober valse vlag bewijs – Israel heeft het recht zich te verdedigen – Miskraam percentage – 19 vulkanen barsten uit – Het doel van de Q boodschappen – Hamas wil een Palestijnse staat afdwingen – en veel meer nieuws, …

"Want mannen janken niet"
Ik moest aan deze video denken.

Betreffende Spanje : (federale monarchie)

PP en PSOE samen is hier een taboe en onmogelijk, ondanks dat rechts een gedeelde regeringsvorm had voorgestel, eerst zijn 2j en dan PSOE 2j. Maar Sanchez ging niet akkoord en wil de alleenheerschappij.

De eerste poging van regeringsvorming was voor PP. 176 zetels zijn noodzakelijk. PP met 136, Vox met 33 en dan nog 3 andere tot een totaal van 172, dus maw niet genoeg en niet geslaagd.

hierna gaf de koning de kans aan Sanchez, met 122, Sumar met 31 en dan al rest om aan 179 te komen en gelukt. Met dus die amnestiewet voor de Catalanen.

Het feit is dat Cataluña meer rechten heeft dan andere autonome gebieden (bv eigen politie, buitenlandse ambassades, fiscall, ...) en ook telkens bij elke regeringsvoming uitspelen om meer meer gedaan te krijgen. Dit was de laatste keer (2015) bij rechts niet gelukt en vandaar dus uiteiendelijk dat illegale referendum ed.

Illegaal want in de vorm die zij het hebben gedaan onconstitutioneel. Het heeft niets met technisch of moreel te maken, Indien ze het voor de hele spaanse bevolking hadden gedaan wel legaal. Of ze hebben ook de mogelijkheid om eerst een grondwetswijziging te stemmen. En reken er dan maar op dat ze hun onafhankelijk hadden gehad, hetgeen ze ZELF NIET willen. Recentlijke enquete van de Generalitat(Cataluña) : 52% is tegen afscheiding, 41% voor, 7% niks.
Hun onafhankelijkheid met terugbetaling van hun enorme schuldenlast aan Spanje. En een verlies van een afnemersmarkt zijnde Spanje. Want vraag hier maar eens wie er Catalaanse produkten wil kopen ? Zo goed als niemand.

Betreffende die amnestiewet, die is voorlopig alleen voor Cataluña, niet enkel voor het verleden maar ook voor hun toekomstige (mis)daden.

Betreffende het ten goede kpmen van de bevolking van Cataluña. Ik denk alleen maar voor hun eigen portemonee. Het is veiliger in de Bronx dan het is in Barcelona. En het is witter in Senegal dan het is in Barcelona.

Sanchez is daarenboven een permamet leugenaar. Ik kan het volplaatsen van videos van zijn tegenstrijdigheden, mar die zijn uterard in het Spaans. Hier toch eentje, je broekt zakt er spontaan van af :

En het eerste wat Junts (Puidgemont) nu eist : geen Spaanse vlag in het parlement als wij spreken.

Ik sta er niet echt of veel anders in hoor Mike.

Maar ze moeten het dan maar doen op de manier dat het nu in de grondwet staat. En van mij mogen ze onafhankelijk zijn, dat redden ze toch niet, voorlopig althans. Uit Europa, uit de Nato, ... Geen geldstroom meer van Spanje naar Cataluña.

Hetgeen dat hier in Spanje een probleem is dat ieder die niet conservatief is nog steeds een enorm Francocomplex hebben, na dd 25/11 nu al 48j geleden dat ie gestorven is.
Hier wordt gewoon op links gestemd niet uit overtuiging maar gewoon tegen rechts want dat is Franco. Er zijn straatinterviews in linkse buurten waar ze ook tegen Sanchez zijn, maar toch PSOE stemmen om maar niet PP of Vox te stemmen, en niet meer op uiterst links (Sumar) want die komen dan weer af met dat feminisme, LGBTHUJKLN+ gedoe af.
Links schaft heel die geschiednis af, zelfs de stuwmeren voor water vb (en dat is allemaal Franco zijn /werk). In de rest van de wereld ben je racist/fascist als tegen hun bent, hier ben je franquist.

Het probleem is dat dit gevolg heeft dat er
1/geen scheiding is tussen machten
en
2/ een ongelijkheid is in de bevolking, niet iedereeen heeft dezelfde rechten en plichten meer

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan