Dotcom Radio

Gabriel Araujo, een forensisch computerdeskundige denkt niet dat de aanval uit Iran kwam, maar uit Catalonië.

Waarom?

1/ Als Iran het had gedaan, zou Vidal dood zijn.
y
2/ De jongeren van Junts (Puidgemont) vierden de aanslag en hun leider wordt beschuldigd van terrorisme.
3/ Het werd uitgevoerd op dezelfde dag als de aankondiging van het pact, als waarschuwing voor het geval het pact niet wordt nagekomen.
4/ Het diende ook als waarschuwing voor alle constitutionalistische Catalanen die het niet eens zijn met het afscheidingsstreven, voor het geval ze zich net als Vidal tegen hen zouden verzetten.

Bovendien,

is er 1.300.000 euro ontdekt dat betaald is aan Pujol, 1.300.000 euro, aan zijn oudste zoon via een adviesbureau en niemand weet waar dit geld vandaan komt.

Waarom juist op dat moment?

Laten we ook niet vergeten dat alle radicalen die geïnfiltreerd zijn in de demonstraties van de afgelopen dagen, er verschillende getuigen zijn die gezien hebben dat ze betaald werden door een persoon in een bar.

En wat is de droom van Puidgemont? Madrid in vlammen zien opgaan.

Nu de infiltranten/romo's problemen veroorzaken bij de demonstraties is er veel aandacht voor dit feit, namelijk gewelddadige protesten, etc. Maar over die aanslag zijn er in de media nauwelijks woorden besteed.

Een ander feit is bijvoorbeeld dat Iran ook Pablo Iglesias heeft gefinancierd met ongeveer 9.000.000 euro. Maw de andere zijde van het politieke spectrum van Vidal.

De gerechterlijke politie blijft voorlopig enkel de lijn Iran onderzoeken.

Meer nog, blijkbaar mag de lijn Cataluña NIET onderzocht worden.

dotcom.radio aflevering 389 van 19-11-2023

Deze week in aflevering 389: grootschalig C19 vax onderzoek – 7 oktober valse vlag bewijs – Israel heeft het recht zich te verdedigen – Miskraam percentage – 19 vulkanen barsten uit – Het doel van de Q boodschappen – Hamas wil een Palestijnse staat afdwingen – en veel meer nieuws, …

Hier zegt Willem dat moslims ook een grote groep wakkeren zijn. Dat de regeringen zich hebben vergist want ze dachten die paaien we wel en kiezen voor ons, niet dus! Hoogmoed komt voor de val!
Gister ook geplaatst maar hij lijkt verdwenen of ik was te slaperig, geen idee maar nog een keer dan maar:

Vanochtend deze tweet geplaatst, gaat hier ook over:

Rechts is in de val gelokt door moslims als het probleem te zien. Ik ben daar deels ook.in getrapt, geef ik ook toe in Dotcom gisteren. De poppenspelers op de achtergrond zijn Zionisten en moslims hebben ze al die tijd door gehad!

Mike

Vanochtend deze tweet geplaatst, gaat hier ook over:

Rechts is in de val gelokt door moslims als het probleem te zien. Ik ben daar deels ook.in getrapt, geef ik ook toe in Dotcom gisteren. De poppenspelers op de achtergrond zijn Zionisten en moslims hebben ze al die tijd door gehad!

Mike

Grappig ik heb hem net vertaald en hij staat morgen op de site

3 personen gearresteerd voorlopig.

1 een spaans genationaliseerde sjiiet, niet de schutter en een spaanse genationaliseerde engelse die voorgaande huisvestte. (beiden Lanjaron/Granada)
en
een persoon uit Fuengirola (Malaga) die een dag na de aanslag aangifte deed van de verdwijning van zijn moto.

Nog op zoek naar een Tunesier, ook gezocht in Frankrijk voor een moord.

De soep is begonnen.

Gisteren gevonden met 2 kogels in zijn borst: de verdachte.
Zijn flat, die toebehoort aan een PSOE-lid, heeft twee verkeerscamera's in de buurt die twee dagen geleden handmatig zijn veranderd, volgens expert Gabriel Araujo.
De politie zegt dat het onderzoek intern werd verijdeld, wat leidde tot 3 arrestaties in Malaga en Granada.
De overledene is een man die uit Frankrijk kwam, van Arabisch-Maghrebijnse afkomst, een voortvluchtige voor moord.
De man die de moordenaar twee dagen voor de moordaanslag een som geld gaf in een hotel in Madrid wordt nog gezocht.

De overledene werd 48 uur voor de moordaanslag gearresteerd door de Guardia Civil. De politie ondervraagt de Guardia Civil en het personeel van de herberg.

Het diepgewortelde rot van alle ministers.

Voor de tweede keer is Thierry Baudet aangevallen, de belager hoopte dat het bierflesje zou breken. Was dit gebeurd had het met zeer ernstig letsel kunnen aflopen. Dit alles omdat Yesilgoz weigert Baudet beveiliging te geven

Helder artikel Henk. Het stemmen is dan nu wel geweest maar wil toch een toevoeging doen. Ik merk dat er nog een partij is die een zaken kabinet wil. Dat is Bvnl. Ik weet dat er toch wel voorstanders zijn van deze partij maar voorzie met bvnl ook problemen. Ze willen van het aerius model af en werken met gemeten waarden. Dit noemen ze onder het kopje landbouw. Nu lijkt me zo dat dan alsnog een niet bestaand probleem ter discussie blijft en een klimaat word gecreëerd waarbij er helemaal niks van tafel gaat. Ook zijn ze voor afschieten van wolven. Maar die worden bij mijn weten vaak moedwillig geplaatst. Ervan uitgaande dat dit laatste echt zo is en geen fabeltje om dat gebied om te toveren tot natura 2000 gebied is niet de discussie wolven afschieten maar natura 2000 gebieden afschieten. Van Haga zal het goed bedoelen maar ik het de indruk dat er veel hiaten in het programma zitten die niet kloppen. En ja, ook hun hebben het zaken kabinet gejat van Fvd. Ergens jammer dat Sieta van FdF niet bij forum aangesloten is.

Quote:
Israël controleert de regeringen en daarmee het buitenlands beleid van alle grote westerse landen wereldwijd.
Unquote

Deze zin viel me op in de vertaling.

We hebben het altijd over de Deep State. Is dat dan uiteindelijk IsraeL en hun regering.

Ik weet wel dat er gezegd werd - Israel komt op het laatst.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan