Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 392 van 10-12-2023

Deze week in aflevering 392: Voorkennis beurs 7 oktober – Video’s grens Gaza verdwenen – Maffia organisatie opgerold – Gaten in NL duinen – Obama geboorte certificaat vervalst – NZ klokkenluider gearresteerd – Gaza bomming – VS stopt met de Oekraïne te financieren – Hate speech Bill – en meer nieuws …

Zojuist heb ik gereageerd op een email van een luisteraar van Dotcom.Radio die mij en Henk graag wil bijpraten over waarom de joden in het algemeen het probleem zijn en niet alleen de zionisten. Deze uitgebreide reactie wil ik mijn forumleden niet onthouden:

Hoi,

Je noemt jezelf niet bij naam in je mail naar ons, maar dank voor je bericht met daarin het aambod om.ons bij te praten ovet 'joden'.

De reden waarom ik dat woord tussen aanhalingstekens zet is omdat we met bedriegers te maken hebben wier geschiedenis idd verder teruggaat dan de zionistische beweging die door Theodor Herzl in 1897 is gestart.

Hier in Europa begon het met de Khazaren, met als uitvalsbasis het huidige Oekraine. Geen toeval dat Oekraine de tweede psy op werd na COVID en dat de derde nu Israel is. Ong. 800 jaar na Christus ontmantelden de Russen dit satanische koninkrijk en zij die konden vluchten belandden in Oost-Europa, met name het huidige Polen. Daar noemden ze zichzelf de Ashkenazi-joden en het is geen toeval dat de laatste twee lettergrepen 'nazi' zijn.

De reden waarom de Khazaren/Ashkenazi's zichzelf graag voordeden als joden is omdat alles draait om.het omgekeerde doen van Gods wil. Als je nog verder gaat graven kom je tot de onvermijdelijke conclusie dat we hier te maken hebben met afstammelingen van de Nefilim, een hybride ras voortkomend uit de gevallen engelen en hun rebellie tegen God. De hoofdprijs is de vestiging van een Nazi World Order in Jeruzalem door de bouw van een derde tempel op de Tempelberg (Zion), waar nu de Al Aqsa-moskee staat. Vandaar hun ijver om alle moslims uit de weg te ruimen, met name de Palestijnen in Gaza en in de West Bank, de afstammelingen van het volk van Jezus. Daarna komen de christenen aan de beurt, om te voorkomen dat Christus terugkeert. Daarna ieder ander die zich verzet tegen hun wereldheerschappij.

Ze hebben ook een geschiedenis in het midden-oosten, in het oude Babylonie. Daar waren ze de Farizeeers, een groep nepjoden die uitgingen van een 'mondelinge traditie' en die nooit een officiele joodse stam was. Uiteindelijk schreven ze ook een boek, een satanische herschrijving van de Torah, de Talmoed. Ze trokken eveneens naar het Heilige Land en wierpen zich op als een 'joodse autoriteit'. Jezus had hen door en noemden hen duivelskinderen die de Synagoge van Satan leidden. Ze waren ook de geldwisselaars die door Jezus uit de tempel werden gejaagd met een zweep. En dus leverden ze hem uit aan de Romeinen, hun handlangers in het kwaad. We hebben dus nu te maken met judeo-nazi's, moderne Farizeeers.

Zoals je ziet beschik ik over de nodige kennis over 'joden'. Door hun gedrag hebben ze in de loop der eeuwen veel vijandschap opgewekt, wat heeft geleid tot pogroms en jodenvervolging en uiteindelijk de Holocaust, die maar wat goed uitkwam voor de vestiging van de 'joodse staat' Israel in 1948, drie jaar na de oorlog. Ga jij me maar vertellen hoe ik zo'n groot verhaal moet vertellen in een radio-uitzending van een uur waarin we tig onderwerpen van alleen al die week moeten doornemen. Het beste wat ik.kan bieden is een vervolg op mijn eerste Nazi World Order-artikel waar ik momenteel op aan het broeden ben.

Hopelijk heb je wat aan dit antwoord. Laatste opmerking is een waarschuwing:

Verwar hen die een religie kapen voor hun eigen agenda niet met hen die de oorspronkelijke religie beoefenen, of het nu christenen, moslims of joden zijn. Blijf altijd kijken naar het hart en karakter van het individu.

Mike

Laatst bewerkt:
jij (Mike) zei het nog in de afgelopen dotcom uitzending:

De dreiging vanuit het rechts-extremisme en "anti-institutioneel extremisme" is ook onverminderd aanwezig, zegt Aalbersberg.
Wel meldt de NCTV dat van de anti-institutionele beweging in het algemeen en "zelfverklaarde soevereinen" geen geweldsdreiging uitgaat.

Als er geen geweldsdreiging van uitgaat, wat voor dreiging dan?
Waarom staat dan in het dreigingsbeeld terrorisme en veiligheid?

Dat 'dreigingsbeeld' is dus zeer troebel.

“Gevaarlijke samenzweringstheoretici moeten worden geëlimineerd”

Een topfunctionaris van het World Economic Forum (WEF) heeft opgeroepen om zogenaamde “samenzweringstheoretici” de toegang tot het internet te ontzeggen vanwege hun “gevaarlijke” overtuiging dat een wereldwijde elite de wereld beheerst

Yuval Harari is in mijn beleving de hofnar van Klaus Schwab.

Dick

Meme’s van 12-12-2023 tot, …

Onlangs ben ik begonnen met instructie te geven over meme’s en berichten in het algemeen met onderaan de opmerking alleen DELEN, Delen, delen is actie voeren alleen een hartje / like geven is onvoldoende. Waarom? Omdat google en sociale media algoritmes gebruiken die mede bepalen hoe zichtbaar de boodschap zal zijn, en jij bepaald dat mede !!

dotcom.radio aflevering 393 van 17-12-2023

Deze week in aflevering 393: Extreme regenval en … – Meme v/d week – Actie bereidheid – Israel en Gaza – Bloelijn zuiver houden – Ongezien op pad met je telefoon – en meer, …

@henkie Jammer van de RUIS die je de hele tijd hoort. Maar voor de rest een mooie uitzending weer! Weet niet waarom je die ruis hoort, misschien een ander programma dat jullie nu gebruiken?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan