Dotcom Radio

@henkie Jammer van de RUIS die je de hele tijd hoort. Maar voor de rest een mooie uitzending weer! Weet niet waarom je die ruis hoort, misschien een ander programma dat jullie nu gebruiken?
Volgens mij zit het in het opname niveau. Ondanks de dubbele compressor komt Mike knal hard binnen waardoor er overspraak ontstaat en dat is al vanaf het begin dat we overschakelden van brave talk naar signal. Het maakt niet uit welk programma je gebruikt het volume mag nooit te hard staan. Ik gooi er steeds een gate op maar die kapt ook de woorden af

“Predicted programming” – Voorspelde programmering, zou ik dat ook kunnen [?]

Voorspelde programmering, zou ik dat ook kunnen [?], of beter gezegd: Zou ik dat ook mogen [?] jullie, jou een beetje van positieve programmering voorzien. Hoe eerder iedereen zich open stelt voor al dat negatieve nieuws, ... en daardoor de oplossingen ook in zicht krijgt, kunnen we helen en de juiste weg inslaan.

Noot: Over de opname kwaliteit. Het hoge volume waarmee Mike aanlevert in de Signal app kan ik nu onderdrukken tot een aanvaardbaar niveau maar de ruis blijft een probleem in de gratis Signal app. Daar staat een zogenaamde gate functie op bij Garageband die de ruis onderdrukt maar bij onverklaarbare pieken hoor je die kort. Ruisonderdrukking via het Audicity programma haalt heel de helderheid van de stemmen weg. Dus ook geen optie. Brave Talk was hetr beste wat we ooit gehad hebben maar dat kost momenteel 7 euro per maand, en aangezien we altijd alles al gratis doen is dat geen optie.

dotcom.radio aflevering 394 van 23-12-2023

Deze week in aflevering 394: Nieuwe oktober 7 aanval ontdekt (?) – Israel is nu al aan het verliezen – C40 steden R’dam & A’dam – Formele aanklacht van EU tegen X – Boeren protesten Duitsland (& Frankrijk) – FvD moet 7 dagen zwijgen – Jeffrey Epstein onthullingen – Immigranten terugsturen – e veel meer, …

Brave Talk was hetr beste wat we ooit gehad hebben maar dat kost momenteel 7 euro per maand, en aangezien we altijd alles al gratis doen is dat geen optie.
Ik neem aan dat het gaat om 7 euro p.p.p.m en dus 14 euro totaal.
Is het een idee als er 14 luisteraars/forumleden maandelijks 1 euro overmaken zodat jullie dan weer gebruik kunnen maken van de voordelen van Brave? Ik wil mijn (kleine) steentje dan best bijdragen hoor. 😇

Ik neem aan dat het gaat om 7 euro p.p.p.m en dus 14 euro totaal.
Is het een idee als er 14 luisteraars/forumleden maandelijks 1 euro overmaken zodat jullie dan weer gebruik kunnen maken van de voordelen van Brave? Ik wil mijn (kleine) steentje dan best bijdragen hoor. 😇

Ik zat net te kijken hoe dat met de betaling moet, per maand of het hele jaar en ik kon weer gratis inloggen. Dus dat gaan we weer proberen, volgend jaar !!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan