Dotcom Radio

dotcomradio.nl aflevering 421 van 30-06-2024

Deze week in aflevering 421; Mogelijke valse vlag vuile kernbom – Verkiezingen VS geen stempas ID vereist (opnieuw) – witte fosfor munitie op Libanon – Assange vrij – Bom aanslag in Rusland – Meer censuur Frankrijk – Omvolking wereldwijd volgens plan – en meer, veel meer, …

 
Rusland vreest een NAVO-aanval. Hier is waarom dit reëel is

De mogelijkheid van een trans-Europese oorlog is nu dichterbij dan ooit sinds het midden van de 20e eeuw. Westerse analisten bespreken verschillende scenario’s van een mogelijk conflict, terwijl functionarissen openlijk speculeren over de waarschijnlijkheid ervan en zelfs specifieke tijdshorizonten bespreken.

 
[Aleid] Prions: Gekken koeien ziekte
Het door het lichaam geproduceerde eiwit door modRNA is MISVOUD - zelfs als de chemie hetzelfde blijft. De antilichaamtest kan dezelfde chemie bevestigen, maar de geometrie is gespiegeld. Sommige verkeerd gevouwen eiwitten (stereoisomeren) staan bekend als PRIONS die hersendegeneratieve ziekten veroorzaken. Dit is het onderwerp waar Luc Montaigner over spreekt! -- Dit verkeerd gevouwen eiwit zal alleen een ADE-reactie uitlokken wanneer ze een nieuw virus loslaten. En met ADE wordt de overreactie van het lichaam dodelijk. Ik wees correct op het sleutelprobleem (de misvouwing) maar miste het aanvalsmechanisme. Luc Montaigner leerde me iets anders > het gaat misschien over prionen. Misvormde eiwitten die het "gekke koeien syndroom" of iets dergelijks veroorzaken. Dat is het perfecte vertragingswapen.Het perfecte en het ENIGE met zo'n vertraging, precies bekend: 3-4 jaar.

Wat Luc Montaigner TEKSTELIJK zei: "Er zijn sequenties die lijken op PRION-sequenties in het RNA van Coronavirus. Deze prionen zouden de natuurlijke eiwitten in de hersenen kunnen VERSTOREN door ze te modificeren tot prionen". Deze uitspraak is enorm!


Een groot document om te lezen, ...

Wie duikt er met ons in voor komende zondag ??

Ook hier komen we het hardnekkige shedding spook weer tegen dus, ...

The INCUBATION of prion diseases [2-4 years] corresponds to the "end of Pfizer clinical tests" in 2023. When it's too late > everyone will get the disease either by vaccine or by the contact with vaccinated.
 
[Aleid] Prions: Gekken koeien ziekte
Het door het lichaam geproduceerde eiwit door modRNA is MISVOUD - zelfs als de chemie hetzelfde blijft. De antilichaamtest kan dezelfde chemie bevestigen, maar de geometrie is gespiegeld. Sommige verkeerd gevouwen eiwitten (stereoisomeren) staan bekend als PRIONS die hersendegeneratieve ziekten veroorzaken. Dit is het onderwerp waar Luc Montaigner over spreekt! -- Dit verkeerd gevouwen eiwit zal alleen een ADE-reactie uitlokken wanneer ze een nieuw virus loslaten. En met ADE wordt de overreactie van het lichaam dodelijk. Ik wees correct op het sleutelprobleem (de misvouwing) maar miste het aanvalsmechanisme. Luc Montaigner leerde me iets anders > het gaat misschien over prionen. Misvormde eiwitten die het "gekke koeien syndroom" of iets dergelijks veroorzaken. Dat is het perfecte vertragingswapen.Het perfecte en het ENIGE met zo'n vertraging, precies bekend: 3-4 jaar.

Wat Luc Montaigner TEKSTELIJK zei: "Er zijn sequenties die lijken op PRION-sequenties in het RNA van Coronavirus. Deze prionen zouden de natuurlijke eiwitten in de hersenen kunnen VERSTOREN door ze te modificeren tot prionen". Deze uitspraak is enorm!


Een groot document om te lezen, ...

Wie duikt er met ons in voor komende zondag ??

Ook hier komen we het hardnekkige shedding spook weer tegen dus, ...

The INCUBATION of prion diseases [2-4 years] corresponds to the "end of Pfizer clinical tests" in 2023. When it's too late > everyone will get the disease either by vaccine or by the contact with vaccinated.

Ik zie nu dat het document al van midden 2021 is en daarmee dus al ontkracht want jaar 3 is al voorbij
 
dotcom.radio aflevering 422 van 07-07-2024

Deze week in aflevering 422: Mijn anti Israel artikelen en Meme’s irriteren – Zionisten coupe verkiezingen Frankrijk – Machtstrijd WEF elites. Schwab voor de bus gegooid? – MUST SEE interview George Galloway / Scott Ritter – Isreal wil totale oorlog – Gekken koeien ziekte – en meer nieuws

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.156
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan