Dotcom Radio

Stem, stemmen, … stemming [?]

Dat laatste, ben je wel in de goede stemming … om te gaan stemmen [?] Ik kan mij zo voorstellen dat mensen moedeloos worden van wat ze om zich heen zien gebeuren. Maar zorg in ieder geval niet dat je bij de groep hoort die zelf meegraven aan de afgrond en onderneem positieve actie, zie mijn rijm hieronder, …

De duistere oorsprong van Davos’ Great Reset

Belangrijk om te begrijpen is dat er geen enkel nieuw of origineel idee zit in de zogenaamde Great Reset agenda van Klaus Schwab voor de wereld. Noch is zijn agenda voor de Vierde Industriële Revolutie, noch zijn bewering dat hij het begrip Stakeholderkapitalisme heeft uitgevonden een product van Schwab, schrijft F. William Engdahl.

Deze maar even hier omdat jullie het er ooit over hadden in DC. radio. Voor @henkie misschien wel heel fijn om te lezen!
Het nieuwe kabinet krijgt al voor het aantreden met een fikse tegenvaller te maken. De Hoge Raad oordeelt dat het huidige beleid voor het belasten van vermogen niet door de beugel kan. Daardoor moeten waarschijnlijk veel belastingbetalers miljarden euro's aan compensatie ontvangen.

Het gaat om de manier waarop belasting wordt geheven in box 3, zoals over rente op spaargeld, koerswinst op aandelen of inkomsten uit woningverhuur.
De Hoge Raad oordeelde dat het huidige beleid nog steeds inbreuk maakt op het discriminatieverbod en het eigendomsrecht. Dit betekent dat het kabinet de gedupeerden moet compenseren over de jaren dat ze te veel belasting hebben betaald. Ook moet er nieuw beleid komen waarin vermogenden belasting betalen over het werkelijke rendement.

Deze maar even hier omdat jullie het er ooit over hadden in DC. radio. Voor @henkie misschien wel heel fijn om te lezen!

Krijg net de aanslag binnen die ik voor 19 juli betaald moet hebben voor uitstel. En als het niet veranderd gaat het huis in de verkoop.

dotcom.radio aflevering 418 van 08-06-2024

Deze week in aflevering 418 – Excuses ongevaccineerden in Japan – Fauci bedreigt – Vechten voor je land – Oversterfte MSM nieuws eerst in DL nu de UK – mRNA doden minstens 35 miljoen – en veel meer, …

Zou dit voorstel voor wapenstilstand tussen Israël en Hamas een soortgelijke situatie ontstaat als tussen Noord- en Zuid-Korea, waar sinds 1953 een wapenstilstand is, maar nog geen vredesverdrag.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan