Dotcom Radio

Ik moet elke dag -wat- doen. Dus net een brief opgesteld die ik af ga geven op het gemeentehuis. Als ze geen actie ondernemen ga ik zelf die brief huis aan huis afgeven.

de brief eindigt met, "... ik wens jullie veel slapeloze nachten toe"

Het artikel over het geweten komt morgen ook in het Frans online te staan

Het ego van de westerling werkt destructief, …

Vroeger knokten mannen hun meningsverschil uit door elkaar een paar stoten op de bek te geven, scholden elkaar verrot, de zwakste werd tegen de grond geslagen maar kreeg ook de hand toegereikt om op te krabbelen. Men gaf elkaar de hand en dronken samen een biertje in de kroeg. Tegenwoordig gaat het gevecht via whatsapp vanuit ieders eigen koppige bubbel en de oplossing van het probleem blijft uit.

Ben ik echt een staatsgevaarlijke burger…..?

Mag ik mij even voorstellen: Sylvia, 66 jaar oud, verpleegkundige met dertig jaar werkervaring die elke dienst pakte die er open stond, een trotse merendeel alleenstaande moeder/oma die haar kinderen opvoedde met eigen financiële middelen, altijd trouw belasting betaalde, kortom een brave fatsoenlijke burger.

Mijn bloed begint aan de kook te geraken, « nodedju »

Op onze keukentafel staat zo’n mini computer fotolijstje met roterende afbeeldingen van onze bijna 5 maanden oude kleinzoon. Een echt lachebekje en de gedachte dat zo’n onschuldig manneke nu al te maken krijgt met zware metalen vergiftiging en dat op het moment dat de hersenen in de prille ontwikkelingsfase zitten « !! »

Meme's: Deze week zijn we al weer beland in 4,5 jaar “zichtbare” dictatuur sinds de beruchte dag 17 Maart 2020 met de ingang van de lockdown. Een herinnering die voor mij net zoveel impact had als 9/11 toen ik in de VS was. Ik reed nog tussen 12 en 1 ‘s middags op straat hier in Frankrijk waar ik net 6 weken woonde, bijna in mijn eentje een uur lang. Surrealistisch die ervaring.

dotcom.radio aflevering 433 van 22-09-2024

Deze week in aflevering 433: Opnieuw moord aanslag Trump – Zijn er ook chemtrails in Rusland – Mijn bloed begint aan de kook te geraken – Het westerse ego – Wordt de oorlog in de Oekraïne gerekt tot na de verkiezing in de VS of … – Forum inside – Zware metalen detox – Mijn bloed begint te koken – NAVO valt Rusland aan met Raketten en meer, …

Dat van Spanje bestond voordien ook al hoor. Het enigste verschil is dat het nu gedigitaliseerd is (verplicht) terwijl dit voordien op papier verstuurd kon worden.
Daatnaast moet het nu ipv naar de Guardia Civil of Polica Nacional naar het Ministerie van Binnenlandse zaken verzonden worden.
En het moet nu binnen de 24h gebeuren en van alle gasten terewijl het voordien nadien nog steeds kon.

Uiteraard kan ik aannemen dat dit vroeger dus niet echt gecontroleerd kon worden en nu wel daar het verplicht digitaal is.

Mijn bloed begint aan de kook te geraken, « nodedju »

Op onze keukentafel staat zo’n mini computer fotolijstje met roterende afbeeldingen van onze bijna 5 maanden oude kleinzoon. Een echt lachebekje en de gedachte dat zo’n onschuldig manneke nu al te maken krijgt met zware metalen vergiftiging en dat op het moment dat de hersenen in de prille ontwikkelingsfase zitten « !! »

Update

[Researchgate] Ook deze website heeft te maken met censuur. Op zoek naar de naam "Stefan Lanka" werden de resultaten van Sri Lanka vertoont. Pas via de freespoke zoekmachine werd Stefan Lanka getoond en met als bron researchgate, AHA dus ook censuur aldaar. In het document wat ik vond en in tegenstelling van de meerderheid van alle rapporten dit rapport vrij te downloaden was.

Hoeft niet per se censuur te zijn. De zoekmachina geeft resultaten op de veel voorkomende termeb 'Stefan' en 'Lanka'. Wellicht dat als je 'Stefan Lanka virus' invoert je sneller komt bij het gewenste resultaat.

Mike

Laatst bewerkt:
Hoeft niet per se censuur te zijn. De zoekmachina geeft resultaten op de veel voorkomende termeb 'Stefan' en 'Lanka'. Wellicht dat als je 'Stefan Lanka virus' invoert je sneller komt bij het gewenste resultaat.

Mike
"Stefan Lanka", zonder verdere toevoegingen nadat ik van alles geprobeerd had alleen via freespoke wel gevonden. Dat zelfde resultaat ook met pubmed dus een tip om extern te zoeken op een domein

Chemtrails : Lettre au maire : c’est un appel à l’aide.
~ Chemtrails: Letter to the mayor: a call for help.
~ Chemtrails: Brief aan de burgemeester: een oproep tot hulp.

~ Il s’agit du plan d’action. 1. Lettre au maire. 2. Rapport pour que nous puissions mettre à jour la carte et que tout le monde soit au courant de la situation. 3. Nous n’allons plus « déranger » les maires mais distribuer le même dépliant à tous les résidents.
~ This is the action plan. 1. Letter to the mayor. 2. Report so that we can update the map and everyone is aware of the situation. 3. We will no longer “bother” the mayors but distribute the same leaflet to all residents.
~ Dit is het actieplan. 1. Brief aan de burgemeester. 2. Verslag uitbrengen zodat we de kaart kunnen bijwerken en iedereen op de hoogte is van de situatie. 3. We gaan niet langer de burgemeesters “lastig vallen” maar zullen dezelfde flyer verspreiden onder alle bewoners.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan