Dotcom Radio

je zegt het zelf Jon "als Wageningen een onderzoek produceert waarin bewezen wordt dat de natuur zo werkt" Heel frustrerend maar zo wordt je eeuwig aan het lintje gehouden. Maar de laatste loodjes want werkelijk alles gaat op zijn kop komend jaar
zeker frustrerend, ..ja, zet de sluizen maar open.
 
Mijn petitie zit nu op 71 stemmen en die laatste komen van de Fransen. Maar daarvoor ben ik gisteren wel de gehele dag bezig geweest ten koste van ... dotcom radio want ik kan niet alles tegelijk

-mijn- gezondheid staat immers op het spel

 
Chemtrails, zwijgen is ook een bewuste keuze

Reactie van Marie; “Ik groet uw inzet en uw mobilisatie, helaas denk ik niet dat het inschakelen van politici, die allemaal deel uitmaken van het systeem en die allemaal tot in de kern corrupt zijn, iets kan veranderen… vooral via Macron, ...

Mijn reactie:

Terug naar mijn plannetje de politiek via de burgermeester bij de Chemtrails te betrekken is heel simpel. Ik laat de politiek publiekelijk zien [What Has Been Seen Cannot Be Unseen] en maak ze daarmee medeplichtig als ze geen actie ondernemen in woord en daad.

Daarmee kan ik iemand nazien, onthalen op de ongemakkelijke waarheid, ontrieven, ontsieren, een stukje gezag ontzeggen, en aanzien kunnen ontnemen, als …

Als ze niet in verzet komen en onze zaak ondersteunen;
Stop Chemtrails


In het stukje was een hele stoere reactie geplaatst van een Franse dame. 3 x gevraagd om toestemming om het te gebruiken, na 24 uur nog niets. Dus geplaatst met de voornaam "Marie" Kreeg zojuist het uitdrukkelijke verzoek om het te verwijderen. want zo voelt gevaar van big brother. Met bange mensen gaan we geen oorlog winnen was mijn reactie en ... tsja natuurlijk kwaad., hele epistels werden er geschreven als reactie. Mijn laatste reactie was "Amen" en weer ontplofte ze.
 
Henk je heb er vast wel aan gedacht maar mocht je er om een of andere toevallige niet aan hebben gedacht, dat de zon staat niet precies om 1 uur precies op het noorden het is namelijk een tijdzone. En ik heb gehoorde dat heermoes en zonnebloemen ook toxische stoffen uit de grond halen. Heermoes groeit op voedings arme gronden en haalt voedingsstoffen uit de diepte op, ik heb twee tips gezien om het uit je tuin te krijgen die daarmee te maken hebben. Een is de heermoes steeds los trekken en er boven op leggen een ander was lavameel strooien.
 
Henk je heb er vast wel aan gedacht maar mocht je er om een of andere toevallige niet aan hebben gedacht, dat de zon staat niet precies om 1 uur precies op het noorden het is namelijk een tijdzone. En ik heb gehoorde dat heermoes en zonnebloemen ook toxische stoffen uit de grond halen. Heermoes groeit op voedings arme gronden en haalt voedingsstoffen uit de diepte op, ik heb twee tips gezien om het uit je tuin te krijgen die daarmee te maken hebben. Een is de heermoes steeds los trekken en er boven op leggen een ander was lavameel strooien.


Heermoes, die tip al gekregen maar dat is een hardnekkige plant die je beslist niet in je grond wilt hebben. hij gaat woekeren en is bijna niet weg te krijgen. lava heb ik al 200 kilo gebruikt, ben nu met mijn laatste zak bezig. En de zonnebloemen die ik in het voorjaar gezaaid heb zijn niet opgekomen. Bovendien, ik heb 1100 meter tuin en zonnebloemen kan ik verder niets mee
 
Chemtrailzzz Zijn je hersenen al aangetast, ... Fr/Eng/NL

Mijn grootste zorg is dat er bewijs is dat ze tonnen aluminiumverbindingen van nanoformaat sproeien. In de wetenschappelijke en medische literatuur is aangetoond dat nanodeeltjes oneindig veel reactiever zijn en intense ontstekingen veroorzaken in een aantal weefsels

een paar jaar geleden had ik nooit last van mijn keel. nu heb ik er bijna dagelijks last van een kriebel die gewoon niet weg gaat.
 
Heermoes, die tip al gekregen maar dat is een hardnekkige plant die je beslist niet in je grond wilt hebben. hij gaat woekeren en is bijna niet weg te krijgen. lava heb ik al 200 kilo gebruikt, ben nu met mijn laatste zak bezig. En de zonnebloemen die ik in het voorjaar gezaaid heb zijn niet opgekomen. Bovendien, ik heb 1100 meter tuin en zonnebloemen kan ik verder niets mee
Daarom had ik er ook bij geschreven wat ik er van weet hoe je het zou kunnen krijgen. De standaard manier van onkruid weghalen werkt niet omdat het hele diepe wortels heeft, het kan goed zijn dat het zo weg gaat als de condities waarin het groeit (voedingsarme grond) er niet meer zijn. Lavameel was bedoelt om de heermoes weer weg te krijgen als het de toxines uit de grond heeft gehaald niet om zelf toxines uit de grond te halen Er zijn nog heel veel meer manieren om de grond voedselrijker te krijgen behalve lavameel. Ik denk niet dat het niet erg is als je niks met zonnebloemen kan je wilt de toxines uit je tuin hebben dus als ze zijn uit gebloeid moet je dan ook de zonnebloem uit je tuin halen (je kan eventueel een paar op een vaas zetten) als je ze gaat composteren of aan de kippen voeren (geen idee of jij die hebt) komen de toxines weer in de tuin. Het waren gewoon wat optie waarschijnlijk halen alle planten met diepe wortels toxines uit de grond. Misschien werkt smeerwortel ook is ook moeilijk weg te krijgen al heb ik iemand gehoord die het weg heeft gekregen door te vaak alle bladeren weg te halen. dus je kan ook duizenden stekjes smeerwortel in je tuin zetten paar keer maaien en alles of voeren en na 2 jaar elke week maaien om de smeerwortel weg te krijgen 1100 m2 ben je wel even mee bezig met maaien.

Zonnebloem kan je trouwens ook eten en niet alleen de zaadjes
 
Laatst bewerkt:
Daarom had ik er ook bij geschreven wat ik er van weet hoe je het zou kunnen krijgen. De standaard manier van onkruid weghalen werkt niet omdat het hele diepe wortels heeft, het kan goed zijn dat het zo weg gaat als de condities waarin het groeit (voedingsarme grond) er niet meer zijn. Lavameel was bedoelt om de heermoes weer weg te krijgen als het de toxines uit de grond heeft gehaald niet om zelf toxines uit de grond te halen Er zijn nog heel veel meer manieren om de grond voedselrijker te krijgen behalve lavameel. Ik denk niet dat het niet erg is als je niks met zonnebloemen kan je wilt de toxines uit je tuin hebben dus als ze zijn uit gebloeid moet je dan ook de zonnebloem uit je tuin halen (je kan eventueel een paar op een vaas zetten) als je ze gaat composteren of aan de kippen voeren (geen idee of jij die hebt) komen de toxines weer in de tuin. Het waren gewoon wat optie waarschijnlijk halen alle planten met diepe wortels toxines uit de grond. Misschien werkt smeerwortel ook is ook moeilijk weg te krijgen al heb ik iemand gehoord die het weg heeft gekregen door te vaak alle bladeren weg te halen. dus je kan ook duizenden stekjes smeerwortel in je tuin zetten paar keer maaien en alles of voeren en na 2 jaar elke week maaien om de smeerwortel weg te krijgen 1100 m2 ben je wel even mee bezig met maaien.

Zonnebloem kan je trouwens ook eten en niet alleen de zaadjes

En allemaal tevergeefs werk want het chemtrailen gaat intussen gewoon door, dus dat moet stoppen

mijn petitie al getekend ? Zit nu al op 107 stemmen, zelfs te weinig om een nieuwsbrief vermelding te krijgen daar ... op dat platform
 
klopt maar als je het uit graaft en je laat een klein stukje wortel zitten dan groeit het gewoon weer aan. Dan kan je het dus beter uitputten door steeds alle blaadjes weg te halen.
Hoe zien jullie dat op 1100 m2. Moet ik dan fulltime boer worden en stoppen met dotcom radio want ik kan maar 1 ding tegelijk. Ik neem dus jullie antwoorden hoe goed bedoeld ook niet erg serieus. Bovenal als je vergiftiging niet stopt blijf ik constant aan het werk, opnieuw, en opnieuw
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.142
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan