Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 431 van 08-09-2024

Deze week in aflevering 431: Franse soldaat in Gaza – Familie ontmoeten in Gaza – X in Brazilië – Kerk brand Frankrijk – “ontzien” – The Truth About Cancer – Voeding en detox – Gezag ontnemen – Mike op subtrack – en meer, …

Interresante positie heeft Turkije:
- Lidmaatschap van de NAVO
- Aangemeld bij BRICS
- Gesprekspartner bij SCO

De NAVO kan Turkije niet er uit gooien op basis van het Nood-Atlantisch Verdrag. Wel zou Turkije uit kunnen treden:

Nadat het Verdrag gedurende twintig jaar van kracht is geweest kan elke Partij ophouden Partij te zijn één jaar nadat zij van deze opzegging kennis heeft gegeven aan de Regering van de Verenigde Staten van Amerika, die de Regeringen van de andere Partijen in kennis zal stellen met het nederleggen van elke kennisgeving van opzegging. (Artikel 13 Nood-Atlantisch Verdrag)
 
Hoe zien jullie dat op 1100 m2. Moet ik dan fulltime boer worden en stoppen met dotcom radio want ik kan maar 1 ding tegelijk. Ik neem dus jullie antwoorden hoe goed bedoeld ook niet erg serieus. Bovenal als je vergiftiging niet stopt blijf ik constant aan het werk, opnieuw, en opnieuw
Klopt daarom had ik er ook bij gezet dat 1100m2 maaien wel veel is, dat had ik hier ook bij moeten zetten.
 
Mpox?

Wil jij als slaaf leven is dat je goed recht! Wil je als vrij mens leven is dat ook jouw goed recht. Dan zal je wel de strijd moeten aangaan tegen de onderdrukkers. De NWO, WEF, VN, WHO en de Bilderberggroep zijn allen in handen van de rijken der aarde die een unipolaire wereldregering willen.

 
Dit zojuist gestuurd aan al mijn telegram groepen en personen

Hallo allemaal Ik stop met het posten op allerlei groepen en prive accounts. Het neem veel te veel tijd in beslag zeker nu ik begonnen ben met ChemtrailProtest. Overal over schrijven en artikelen publiceren doen we nu bijna 25 jaar. Ik ga mensen aanspreken op hun verantwoording. Burgemeesters in dit geval, en meer

Dus kom ik tijd tekort, je kunt mij volgen op
en https://t.me/ChemtrailProtest

Het forum wellicht X maar dat is ook bedenkelijk
Zondag ga ik er wel verder op in

Maak er een leuke dag van Henk Mutsaers
 
~ Permettez-moi de vous présenter
~ Introduction
~ Even voorstellen

J’en viens maintenant à mon plan d’action concernant l’empoisonnement massif par les Chemtrails. Mon attitude : « Je n’ai que deux choix à partir de “ce” moment. « a) Est-ce que je vais résister pour rester en bonne santé et retrouver ma liberté ? b) Est-ce que je vais devenir un esclave total et tomber malade ?

Now fast forward to my plan of action regarding the Chemtrail mass poisoning. My attitude; “I have only 2 choices as of ‘this’ moment. “a) Am I going to resist to stay healthy and restore freedom” ~ ”b) Am I going to be made a total slave and sick.”

Snel naar mijn plan van aanpak betreffende de Chemtrail massale vergiftiging. Mijn instelling; “Ik heb vanaf “dit” moment slechts 2 keuzes. “a) Ga ik mij verzetten om gezond te blijven en vrijheid te herstellen” ~ “b) Wordt ik een totale slaaf en ziek gemaakt.”

lire plus / read on / lees verder
 
Het geweten aanspreken

Het geweten aanspreken van hen die verantwoordelijkheid dragen is een krachtig tool zoals een boxer niet onder de gordel mag slaan doe ik dat juist wel. Ik bedrijf namelijk geen sport maar kom op voor mijn basisrecht als mens om gezond te kunnen leven en sla waar ik maar kan raken. De pen is dan een krachtig wapen om iemand te raken op de meest gevoelige plaatsen. Het openbaar te recht stellen !! Een publieke ambtenaar heeft slechts een beperkt recht op privacy als ze bewust wegkijken.

https://gedachtenvoer.nl/2024/09/16/het-geweten-aanspreken/
 
Onderzoek naar gifstapeling rapport

Vraag: “Is er een toename gesignaleerd bij jullie testen van zware metalen in de haar analyses de laatste jaren vooral het jaar 2024”?

Hallo Henk,
We zien een toename in milieubewustzijn en gezondheidsgerelateerde kwalen. Zien we een toename in haaranalyse voor 2024? Dit is een vraag die ik aarzel om te beantwoorden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan