Dotcom Radio

Donker en licht: de revolutie van binnen uit

Intellectuele intelligentie zoekt waarheid buiten ons; intuïtieve intelligentie is waarheid in ons. We groeien door beide soorten wijsheid en leren te verenigen.

“Als een ei wordt gebroken door externe kracht, eindigt het leven. Als het wordt gebroken door innerlijke kracht, begint het leven. Grote dingen beginnen altijd van binnenuit. ‘

Wij [moeten] niet kijken naar de dingen die worden gezien, maar naar de dingen die niet worden gezien: want de dingen die worden gezien zijn tijdelijk; maar de dingen die niet worden gezien zijn eeuwig.

Ontwaken is een diep persoonlijke innerlijke reis die grotendeels uniek is voor degene die het ervaart. Hoe sneller we leren vertrouwen op ons eigen proces en de waarheid die we in ons vinden, hoe sneller we de behoefte aan externe validatie kunnen loslaten. Dat is waar vrede en kracht samenkomen met liefde.

Iedereen heeft een ander stel angsten en trauma’s om te integreren, dus geen twee “ontwaken” zijn hetzelfde. De duisternis gaat niet weg, maar wordt in plaats daarvan een draaglijke aanvulling op het licht. Het eindspel is een acceptatie van alles wat er is, zowel licht als donker, intellectueel en intuïtief, vergankelijk en eeuwig.

De mensheid bevindt zich al lange tijd in traumatische duisternis en ervaart momenteel meer genezend licht – ons collectieve ‘donker tot licht’. Desalniettemin remmen we een “donkere en lichte” kosmos, waarbij het donkere (kwaad) een noodzakelijke aanvulling van het licht is (goed). De wijzen zullen deze symbiose van donker en licht herkennen, niet hun oppositie.

https://gedachtenvoer.nl/2019/11/26/donker-en-licht-de-revolutie-van-binnen-uit/

Het perceptie probleem: Hoe definieer je ‘realiteit’?

Er zijn veel redenen waarom mensen totaal verschillende conclusies trekken over wat “echt” is. We onderzoeken enkele van de oorzaken van tegenstrijdige percepties.

De afgelopen weken heb ik veel gesprekken gevoerd met vrienden, familie en medewerkers in de Verenigde Staten. Deze gesprekken vallen globaal in een van twee sociale contexten:

Degenen die geloven dat CNN, MSNBC, NYT en WaPo legitieme journalistiek zijn; comedyshows ‘s avonds laat zijn grappig en informatief; Hollywood maakt filmkunst; Donald Trump is een criminele narcist die het land verpest.
Degenen die geloven dat CNN, MSNBC, NYT en WaPo criminele ondernemingen zijn; comedyshows ‘s avonds laat zijn verachtelijk en bedrieglijk; Hollywood maakt kwade propaganda; Donald Trump is een eervolle krijger die het land redt.

De context van vandaag is aantoonbaar een onconventionele digitale oorlog waarbij de massamedia betrokken zijn als actieve bewapende deelnemers. De context van onze betekenisgeving van wat ‘echt’ is, is een kluwen van valse vlag bedrog, prik operaties, tweeledige verhalen, dubbelzinnige interventies en gefabriceerde afleidingen. Deze worden uitgevoerd door geavanceerde acteurs op staatsniveau.

https://gedachtenvoer.nl/2019/11/28/het-perceptie-probleem-hoe-definieer-je-realiteit/

In het land van de blinden WAS één oog koning, …

Deze week kreeg ik op dotcom.radio een bijdrage van Rob; “Europees Parlement krijgt van 700 prominente wetenschappers te horen dat er geen klimaatcrisis is. (Bron)

Diezelfde dag lees ik ook; “Het Europees Parlement roept de noodtoestand over het klimaat in Europa uit. In een resolutie die met 429 stemmen voor en 225 tegen in Straatsburg is aangenomen, eist het parlement dat er dringend ambitieuzere maatregelen moeten komen voor de bestrijding van de klimaatverandering”.

Deze zelfde week zag ik deze video van Viktor Schauberger met: “Extreem weer, is de mens de oorzaak? Kennis uit begin 19de eeuw, de kaalslag in de bossen was de oorzaak dat de regencyclus duidelijk verkort was waardoor deze cyclus sneller plaatsvind, dus meer regen en meer kans op extremen.

Maar politici schijnen er andere agenda’s op na te houden, een debat voorafgaande aan besluiten, ben je gek, Boem, wij gaan de zaak eens even goed opschudden en de Europese burgers bedreigen, angst zaaien, zo gaan we het doen. Punt! Jullie gaan dit betalen, want er komt altijd een rekening.

De schouders ophalen en doorgaan, … Nee natuurlijk niet !!

Er gaan volgende maand weer verkiezingen plaatsvinden in het niet meer zo Verenigde Koninkrijk, de linkse dictatuur die het Brexit schouwspel tot een farce maakte gaan hun Waterloo vinden en op 31 januari gaat het eindelijk gebeuren. Een van de grooste spelers binnen de EU gaan het globalisten toneelspel verlaten, gaan het zinkende schip verlaten. Want Brexit zal een gat creëren als meerdere landen het idee krijgen; “Goed voorbeeld doet volgen”. Het kaartenhuis gaat in elkaar vallen, … storten, … donderen.

Dat wordt de Nieuwe Realiteit

Ondertussen aan de andere zijde van de oceaan is men het moeras aan het droogpompen, “Drain the Swamp” De eerste zaken zijn al aan het licht gekomen en de lijken komen al uit de kast “Jeffrey Epsein” met in zijn spoor Randy Andy, (Randy = sexueel opgewonden) want zo wordt Prince Andrew nu al genoemd. Het moeras droogleggen is een internationale aangelegenheid met vele ‘hoogwaardigheidsbekleders’ en ander bekend gespuis. Sommigen gaan een verhuisbericht sturen uit Guantanamo Bay, anderen worden ter dood veroordeeld door een militair tribunaal, zo groot is de gepleegde misdaad.

Dat wordt de Nieuwe Realiteit

https://gedachtenvoer.nl/2019/11/29/in-het-land-van-de-blinden-was-een-oog-koning/

Geheime genootschappen herzien

Bilderberg Group, CFR, Trilateral Commission – ik noemde deze en andere dergelijke groepen “Architects of Reality”. Met hun acties proberen ze onze perceptie van de wereld op te bouwen.

Wat is die perceptie? Het is een eindeloze reeks crises en halfslachtige resoluties – zo horen we dingen te zien. We mogen niet zien wat er echt is in de wereld en hoe het werkt.

Want wat werkt is vrijheid en alles wat daaruit voortvloeit.

Met andere woorden, geheime genootschappen proberen het idee van vrijheid te begraven onder een voortdurend proces van het produceren van wanhopige situaties die alleen kunnen worden aangepakt door grote organisaties – overheden en zogenaamde publieke belangengroepen.

“DE GROEP ZAL ALLES OPLOSSEN.”

“HET INDIVIDU IS TE ZWAK.”

“DE VRIJHEID VAN HET INDIVIDUELE IS PASSE, WANT ALLEEN GROTE GROEPEN KUNNEN DE CYCLUS VAN EVENEMENTEN BEÏNVLOEDEN.”

Met naar schatting 40-60 miljoen mensen in de VS die elk jaar kalmerende middelen gebruiken, lijkt dit programma te werken. Een chronische gebruiker vertelde me eerlijk gezegd: ‘Ik kan de realiteit niet meer aan. Tenzij het een chemische realiteit is. “

https://gedachtenvoer.nl/2019/11/30/geheime-genootschappen-herzien/

dotcom.radio aflevering 181 van 01-12-2019

Deze week in aflevering 181 Franse wet bepaalt dat op apparatuur de stralingswaarde vermeld moet worden – Russische wetenschappers bewijzen negatieve impact smartphones op kinderen – Burgemeester Bad Wiessee in Beieren wijst uitrol 5G af – Sporten als behandeling voor depressie via onderdrukking van ontstekingen – Darmflora sleutelfactor bij het voorkomen van diabetes – Ontstekingsprocessen stimuleren de progressie van hersenziekten – Stamceltherapie helpt gebroken harten op onverwachte wijze te genezen – Toekomstige artsen zullen genen die hartaanvallen veroorzaken uitschakelen – Dieetgewoonten dragen bij aan de hoeveelheid gifstoffen in het lichaam – Moedermelk kan hartaandoeningen door vroeggeboorte helpen voorkomen – Pas op met zwemmen bij diepe hersenstimulatie bij ziekte van Parkinson – Genen die roker overleefden hebben lange geschiedenis mbt bestrijden toxines – Gebrek aan slaap kan oorzaak zijn van meer hartaandoeningen bij arme mensen – Medicijngebruik van de moeder kan later diabetes bij kinderen veroorzaken – Gelekte documenten handelsbesprekingen VS en VK mbt voedsel – Koffie vermindert risico op metabool syndroom – Kinderen van mishandelde moeders hebben 50% meer kans op laag IQ — Bijdragen luisteraars – Mike en Henk duiken weer in het alternatieve nieuws en de wereld van Qanon

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/01/dotcom-radio-aflevering-181-van-01-12-2019/

Je zal maar verpleegkundige zijn, … ?

Je ziet het in vele beroepsgroepen, mensen lopen tegen barrières op waar ze geen handen en voeten aan kunnen geven. Waar ze geen greep, op hebben, de bouwvakker kan niet functioneren omdat er een pfas stofje is dat het werk lam legt. De politieagent fungeert als stootblok waar ze het eerste aanspreekpunt zijn geworden voor het ongenoegen in de maatschappij, de opleiding van onze jeugd is al lang geleden ontspoord. De wetenschappers mogen van alles vinden en onderzoeken wat gesponsord wordt met financiële ondersteuning, al het andere is vrijwel kansloos waar meningen en emoties leidend zijn zoals bij de grote tegenstellingen ten aanzien van de opwarming van de aarde hoax.

Mensen werkzaam in de verpleging geloven al lang niet meer in de werkzaamheid van de gebruikte medicijnen en methoden. Dat mag eens en temeer blijken uit de (terechte) weigering van deze groep om zicht te laten vaccineren. Ondanks de grote dwang die er uitgeoefend wordt. De informatie over de schadelijke bijwerkingen van vaccinaties en medicijnen zijn overweldigend. Bovendien kunnen zij dit als geen ander in de dagelijkse praktijk waarnemen en beoordelen, en mensen voor je ogen achteruit zien gaan moet geen aangename motivatie zijn om je werk uit te oefenen, … uit te blijven oefenen, … ?

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/04/je-zal-maar-verpleegkundige-zijn/

Voor zover ik de Geo politiek kan volgen dan is de kans aanwezig dat de banken vallen.

Via Q berichten hoor ik dat de Duitse bank in zwaar weer verkeert. Ik begrijp dat alles te maken heeft met de oorlog tegen de Deep State (centrale bank).

Hebben jullie enig idee hoe de bankwereld er na de "Storm" uit ziet?

Hebben jullie enig idee hoe de bankwereld er na de “Storm” uit ziet?

Ik hoop zo:

De Gold Standard is onvermijdelijk en zal de banken op hun knieën brengen. Gouden tijden voor de volkeren van de wereld zullen in 2020 aanbreken. De gestolen Macht en Rijkdom moet worden teruggegeven aan het volk. De overvloed zal worden gedeeld, voor het grotere goed van allen.

http://finalwakeupcall.info/blog/2019/12/04/het-trump-rapport/

Je zal maar politicus zijn?

Politieke debatten volg ik zelden of nooit, deze week zat ik echter het FvD betoog van Thierry Baudet over scholing te bekijken, … respect dat je in zo’n wereld nog kan en wil functioneren, wat een geluk dat die mensen er nog zijn, vijandige agenda’s waar je steeds weer opnieuw van het onderwerp wordt weggeleid door die interrupties, ik dacht al in termen van; “nee ik zeg niks !” Mijn tijdsspan dat ik mijn gedachten erbij kan houden is al verbruikt. Ik kijk wel naar de FvD promotie video zonder interruptie microfoon. Even volhouden want het is allemaal oude realiteit, even volhouden dus voor de politici die het hart op de goede plaats hebben zitten.

Bij mijn artikelen, Je zal maar politieagent zijn, Je zal maar leraar zijn, Je zal maar verpleegkundige zijn, was er steeds die ondertoon dat ik medelijden had met oprecht goede intenties van de meerderheid in die beroepsgroepen die gevangen zitten in een harnas en geen vluchtweg zien omdat ze nu eenmaal ooit gekozen hebben voor dit beroep en in de basis het een vervulling geeft in hun leven.

Als er een beroep is waar ik in de meerderheid -totaal- geen respect voor heb dan is dat van politici. Gezien de -overdonderende- lage opkomst bij de verkiezingen waar we een lollig clubje blije politici zien juichen over een -overwinning- die in de basis alleen maar gezien kan worden als een debacle een farce, een afgang.

Als de opkomst lager als 51 procent is zou eigenlijk bij wet de verkiezing ongeldig verklaard moeten worden en goed beschouwd zou dit getal zelfs 75 procent moeten zijn. Driekwart van de Nederlanders die mede een beleid richting geven lijkt me een minimum. Met eenderde opkomst en dan nog staan juichen, dan ben je echt een clubje zielige acteurs, clowns, maar vooral marionetten poppen die het beleid van de Nieuwe Wereld Orde ten uitvoer brengen, agenda 21, agenda 2030.

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/05/je-zal-maar-politicus-zijn/

Twijfel jij nog aan de toekomst, … een betere wereld … of ben je een verrader van je eigen droom?

Laten we eerlijk zijn een betere, eerlijke wereld willen we allemaal. Maar willen we die wereld alleen voor onszelf of voor iedereen? Als ik de agenda’s zie van de linkse politiek en de mensen die daarop vaak -onnadenkend- op stemmen, zijn dat niet de verraders van hun eigen dromen. Je kunt nooit een vredige evenwichtige wereld krijgen door -anderen- achter te stellen, punt!

Momenteel wordt er keihard gewerkt om die mooier betere wereld te scheppen, “draining the swamp” je zult er inmiddels wel eens van gehoord hebben -hoop ik- (?) Maar ondersteun je in gedachten dit nobele streven wel?

Ben jij ook geen verrader van je eigen dromen.
Niemand kan je dromen stelen alleen jijzelf !

Elke keer als iemand jou een vraag stelt over de positieve veranderingen die nu toch wel al te duidelijk zichtbaar zijn en je hebt zelf nog twijfel dan ben je een verrader voor je eigen droom. Een ander merkt die korte aarzeling als je niet gelijk een kordaat antwoord geeft. Die boodschap geef je ook af aan je eigen onderbewustzijn, aan iedereen waar je direct mee in contact komt en aan het universele bewustzijn.

In de Engelse taal hebben ze daar een mooie uitdrukking voor; “Get your act Together”, je bent met ons of tegen ons, dat zou je ook kunnen zeggen.

Met twijfelaars gaan we de oorlog niet winnen, want vergeet niet, het is een oorlog die gaande is, een informatie oorlog, een fake nieuws oorlog, een bewustzijn oorlog. En een oorlog kun je winnen of verliezen, …

EN WE HEBBEN SLECHTS EEN ENKELE KANS !!

… maar die kans is er zoals nooit tevoren. Hoe kan je daar dan aan twijfelen? Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen verraad ten opzichte van zichzelf plegen? Ik snap er geen sodemieter van.

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/06/twijfel-jij-nog-aan-de-toekomst-een-betere-wereld-of-ben-je-een-verrader-van-je-eigen-droom/

dotcom.radio aflevering 182 van 8-12-2019

Deze week in aflevering 182: Studie vindt BPA (plastic,kassabonnen) niveaus bij mensen dramatisch onderschat – EMA update over vervuiling diabetes medicijn Metformine – Toevoeging van aluminium in vaccins: de ontbrekende informatie – Baby’s op intensive care units worden blootgesteld aan schadelijke stoffen in plastic – Gebruiker e-sigaret heeft dezelfde littekens in de longen als metaalbewerkers – Verbod op twee synthetische insecticiden die Sulfoxaflor bevatten in Frankrijk – Belangrijk hersengebied kleiner in gebruikers van anticonceptiepillen – Blootstelling kinderen aan roken verhoogt kans op gedragsproblemen – Manuka honing kan sleutel zijn tot het bestrijden van infecties bij operaties – Overslaan ontbijt gelinkt aan lagere examen cijfers – Een goede nachtrust is belangrijk voor een betere botgezondheid – Medisch vakblad verklaart oorlog aan big pharma – Exposure to cooking fumes during pregnancy linked to higher risks of hyperactivity in children – Can Baking Soda Remove Pesticides from Produce? – Wi-Fi vermindert het beschermend effect van melatonine en verhoogt hippocampale neuronale schade bij opgewekte beroertes bij proefdieren. — Bijdragen luisteraars — Het wereld nieuws met Mike en Henk

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/08/dotcom-radio-aflevering-182-van-8-12-2019/

Nederland – Het grootste belastingparadijs ter wereld?

Dit is Nederland, een fijn land van bloemen, windmolens en losse regels rond de fijnere dingen in het leven. Dit land is in veel opzichten zoals veel zeer ontwikkelde Europese economieën die we eerder op het kanaal hebben onderzocht, zeer hoge levensstandaarden, goede sociale mobiliteit, een sterke economie en gezonde ongelijkheid, maar Nederland verbergt een beetje een geheim achter zijn mooie bloemrijke glimlach , het is een van de grootste belastingparadijzen ter wereld.

Maar hoe is dit logisch, Nederland heeft een hoog inkomstenbelastingtarief van meer dan vijftig procent voor topverdieners, het heeft een vennootschap belastingtarief van 25%, en er zijn zelfs geen bijzonder strenge wetten rond zaken als bankprivacy zoals er zijn in landen als Zwitserland, dus dit alles maakt dat Nederland al met al een behoorlijk verschrikkelijk belastingparadijs klinkt, dus waarom is het zo populair?

In deze video zullen we het ontdekken!

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/08/nederland-het-grootste-belastingparadijs-ter-wereld/

De speurneus waar je het over hebt Henk is dat deze Amerikaanse dame niet?
Amazing Polly

&fbclid=IwAR0ZllcyUwgkg-A4bHeGeLvZfx9qgWK2cn1InjlPnauEQxGP1LqEowBycfA

Inderdaad Johnny, ik had de video al opgenomen in een ander artikel maar ik ben niet zo goed in namen als Mike. Geweldige speurneus die Polly

Ik blijf niet graag “onder de radar’, van ‘binnenvetter’ naar extrovert of ergens daar tussen in.

In België staan ‘de Hollanders’ bekend als extrovert, mensen die zeggen wat ze denken. In extrovert zijn, ook daar heb je allerlei gradaties. Als je heel veel je kop hebt gestoten zou je wel eens wat voorzichtiger kunnen worden, daar staat tegenover dat, ‘je kop stoten’ ook gewoon een leer proces is.

Een overtreffende trap van extrovert zijn is elke dag je mening vertolken op je burger journalisme blog. Voordeel is wel dat je niet zomaar iets kan roepen maar eerst de zaken moet overdenken en soms ook je mening bijstellen -omdat je weer iets geleerd hebt- wat je nog niet -zo gezien had- vanaf die kant.

Vroeger, op de lagere school, stond op mijn rapport altijd; “Te stil”. Dat ging stap voor stap veranderen toen ik in 1970 discjockey werd in een discotheek, na lang oefenen op de slaapkamer. Dat werden elke week weer kleine stapjes om de grenzen te verleggen, daarna evenementen presenteren, zingen en schrijven voor locale en regionale kranten over motorsport wegraces. En toch ging ik een cursus persoonlijke ontwikkeling volgen toen ik in gesprek kwam met vele artsen om -de stemmetjes in mijn hoofd- te elimineren. Een gebrek aan zelfvertrouwen op dat punt. En geloof me, alles wat je doet begint op enig moment met twijfel, “kan ik dat wel?”

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/09/ik-blijf-niet-graag-onder-de-radar-van-binnenvetter-naar-extrovert-of-ergens-daar-tussen-in/

En een VROUW. Ze kunnen het wel, als ze maar gewoon iets neerzetten en niet lopen te zaniken en te drammen!

Mike

Vijfduizend uitvindingen in het ongewisse en onder “geheimhouding plicht” bij het US Patent Office

“Er waren 5.135 uitvindingen die onder geheimhoudingsbevel waren aan het einde van het boekjaar 2010, vertelde het Amerikaanse Patent and Trademark Office aan Secrecy News. Het is een stijging van 1% ten opzichte van het jaar ervoor en het hoogste totaal in meer dan een decennium. “

“Op grond van de Invention Secrecy Act van 1951 kunnen patentaanvragen op nieuwe uitvindingen worden onderworpen aan geheimhoudingsbevelen die hun publicatie beperken als overheidsinstanties geloven dat openbaarmaking” schadelijk zou zijn voor de nationale veiligheid “.”

“Aldus geeft de lijst uit 1971 aan dat patenten voor fotovoltaïsche zonne-generatoren onderworpen waren aan herziening en mogelijke beperking ALS DE FOTOVOLTAICS MEER DAN 20% EFFICIËNT waren. Energieconversiesystemen werden eveneens onderworpen aan herziening en mogelijke beperking ALS ZE CONVERSIE-EFFICIËNTEN AANGEBODEN ‘IN OVERTREFFING VAN 70-80%’. ”

“Je kunt je tamelijk afvragen of de openbaarmaking van dergelijke technologieën echt‘ schadelijk voor de nationale veiligheid ’zou kunnen zijn, of dat het tegenovergestelde dichter bij de waarheid zou liggen. Men kan zich verder afvragen welke vergelijkbare technologische vooruitgang op dit moment aan beperkingen en niet-openbaarmaking kan worden onderworpen. Maar er worden geen antwoorden gegeven, en het geheimhouding systeem van de uitvinding blijft bestaan ​​zonder waarneembare externe beoordeling. ”

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/12/vijfduizend-uitvindingen-in-het-ongewisse-en-onder-geheimhouding-plicht-bij-het-us-patent-office/

Wordt de Schroevendraaier het belangrijkste stukje gereedschap voor de ‘moderne’ dokter?

Onder ‘ouderwetse’ dokters wordt hier verstaan de dokters die hun kennis verworven hebben via duizenden jaren kennis overdracht van de echte ‘weten’schap. De wetenschap dat iets in de praktijk werkzaam is om mensen beter te maken, onderschreven met de eed van Hippocrates:

https://gedachtenvoer.nl/2019/12/13/wordt-de-schroevendraaier-het-belangrijkste-stukje-gereedschap-voor-de-moderne-dokter/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.544
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan