Dotcom Radio

Chelatie- en detoxtherapie met magnesium, bicarbonaten, klei, zeoliet en Haley’s NBMI

Metaal chelatie en ontgifting van chemische verontreinigingen zijn complexe en ernstige zaken. Het is een feit dat u na chelatie in een slechtere gezondheid terecht kunt komen dan toen u begon als u niet goed geïnformeerd bent en niet zorgvuldig te werk gaat onder de hoede van een bekwame arts in de gezondheidszorg. De blootstelling van de mens aan zware metalen is de afgelopen 50 jaar dramatisch gestegen, dus de behoefte aan ontgifting en chelatie is exponentieel toegenomen.

Veel van de problemen met chelatie kunnen worden verminderd wanneer een persoon voldoende magnesium krijgt. Het begin van veilige chelatie en ontgifting begint met magnesium. Magnesium is een van de belangrijkste mineralen voor het menselijk lichaam. Vóór 2009 geloofde men dat het een vereiste co-factor was voor meer dan 325 enzymsystemen, maar sindsdien is dat aantal volgens onderzoeken van Dr. Andrea Rosenoff meer dan verdubbeld tot bijna 800 enzymen.

Chelatietherapie moet niet worden gescheiden van minerale therapie

Iedereen die magnesiumgebrek heeft, heeft een gecompromitteerd ontgiftingssysteem en is kwetsbaarder voor neurotoxines die in toenemende mate aanwezig zijn in onze voedingsmiddelen en omgeving. Het tekort heeft uiteenlopende effecten en is mogelijk verantwoordelijk voor meer ziekten dan andere voedingsstoffen. Het is belangrijker dan calcium omdat zonder voldoende magnesium calcium giftig wordt.

In minerale therapie begrijpen we dat bepaalde mineralen zowel de oorzaak (als ze deficiëntie zijn) als genezing van veel ziekten zijn. Mineralen helpen bij dagelijkse lichaamsprocessen, verminderen het risico op bepaalde kankers, versterken spieren en weefsels en helpen organen te ontwikkelen en te voorkomen dat ze verslechteren. Mineralen zijn essentieel voor het leven, gezondheid en geluk. Mineralen zijn nodig om de delicate cellulaire vochtbalans te behouden, om bot- en bloedcellen te vormen, om te zorgen voor elektrochemische zenuwactiviteit en om spierspanning en activiteit te reguleren (inclusief orgaanspieren zoals het hart, maag, lever, enz.)

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/04/chelatie-en-detoxtherapie-met-magnesium-bicarbonaten-klei-zeoliet-en-haleys-nbmi/

dotcom.radio aflevering 186 van 05-01-2020

Deze week in aflevering 186 Wanneer je eet net zo belangrijk als wat je eet – Plan regering Trump electronische sigaretten schiet tekort – Voeding bepaalt de kwaliteit van sperma – Wat is katerangst na gebruik van alcohol? – Om borstkanker te voorkomen is uitroeien van BLV virus in vee cruciaal – Bedwingen van chronische ontsteking kan ziekte verminderen en levens redden – 5G is een serieus risicovolle straling – Studie verklaart hoe infecties de symptomen van autisme verminderen – Calciumkanaal speelt een sleutelrol bij de ontwikkeling van diabetes – Een dieet met weinig vet en veel eiwitten kan mannelijke vruchtbaarheid bevorderen – Teveel vet blijkt diabetes type 2 te veroorzaken — Bijdrage luisteraars – Mike en Henk met een bomvolle uitzending wereldnieuws

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/05/dotcom-radio-aflevering-186-van-05-01-2020/

Net geluisterd naar Dotcom. Goeie uitzending. Ik wil graag reageren op het bericht van Ron over de studie van het verhogen van testosteron.
Hierin word gezegd dat vetten juist slecht zijn en eiwitten goed. Ook heb ik het artikel gelezen.
persoonlijk geloof ik die studie niet zo om de volgende redenen.

Er is niet gesproken over welke eiwitten men het heeft. Dierlijke eiwitten of plantaardig? Ik vraag mezelf of hier niet de bewuste klimaat agenda achter zit en mannen over een poosje alleen nog maar plantaardige eiwitten consumeren. Daarnaast lijkt er ook of de feministische agenda hierachter zit.
Hoe meer mannen minder testosteron hebben hoe beter voor de agenda van de elite. Dit heeft echt niks te maken met wetenschappelijk onderzoek. Eerder met misleiding van de bevolking.

Gisteravond nog was er een hele heisa op de twitter account van superjan. Dit naar aanleiding van deze tweet. En hij heeft gelijk. Netflix lijkt wel een sponsor van die feministische agenda en hij ziet dat. Vervolgens komen er dus reacties van zielige mannetjes die zich persoonlijk aangesproken voelen. Zie onderstaande tweets. Wat krijg je dan? Haatzaaiers die de boel lopen verdraaien.

?s=20

?s=20

?s=20

Het zijn zomaar voorbeelden van een omgekeerde wereld wat dus precies de bedoeling is. We weten juist dat verzadigde vetten goed zijn. Teveel eiwitten maken juist dik wat niet bevordelijk is voor het verhogen van testosteron. Volgens dit wetenschappelijk onderzoek ligt de oorzaak van de onvruchtbaarheid bij de man. Lijkt me heel sterk. Ze willen al die gezonde mannen juist verzwakken.
Maar dit is slechts mijn idee bij dit artikel.

Net geluisterd naar Dotcom. Goeie uitzending. Ik wil graag reageren op het bericht van Ron over de studie van het verhogen van testosteron.
Hierin word gezegd dat vetten juist slecht zijn en eiwitten goed. Ook heb ik het artikel gelezen.
persoonlijk geloof ik die studie niet zo om de volgende redenen.

Er is niet gesproken over welke eiwitten men het heeft. Dierlijke eiwitten of plantaardig? Ik vraag mezelf of hier niet de bewuste klimaat agenda achter zit en mannen over een poosje alleen nog maar plantaardige eiwitten consumeren. Daarnaast lijkt er ook of de feministische agenda hierachter zit.
Hoe meer mannen minder testosteron hebben hoe beter voor de agenda van de elite. Dit heeft echt niks te maken met wetenschappelijk onderzoek. Eerder met misleiding van de bevolking.

Gisteravond nog was er een hele heisa op de twitter account van superjan. Dit naar aanleiding van deze tweet. (had eerst alle tweets in dit bericht gezet maar hierdoor word het bericht niet geplaatst. Ik plaats de tweets dus nu 1 voor 1 in aparte berichten. Maar ze behoren bij dit bericht. En hij heeft gelijk. Netflix lijkt wel een sponsor van die feministische agenda en hij ziet dat. Vervolgens komen er dus reacties van zielige mannetjes die zich persoonlijk aangesproken voelen. Zie onderstaande tweets. Wat krijg je dan? Haatzaaiers die de boel lopen verdraaien.

?s=20

Het zijn zomaar voorbeelden van een omgekeerde wereld wat dus precies de bedoeling is. We weten juist dat verzadigde vetten goed zijn. Teveel eiwitten maken juist dik wat niet bevordelijk is voor het verhogen van testosteron. Volgens dit wetenschappelijk onderzoek ligt de oorzaak van de onvruchtbaarheid bij de man. Lijkt me heel sterk. Ze willen al die gezonde mannen juist verzwakken.
Maar dit is slechts mijn idee bij dit artikel.

Wanneer deugdzaam de grootste misdaad is?

Wie zijn zij?

Achter hun slappe glimlach staat een brullende oven van woede.

Ze geloven dat liefde hen motiveert. Liefde, en de aanbidding van een leider die staat voor liefde.

Deze waan kan een samenleving en een beschaving ten val brengen.

Ze hebben geleerd goed te zijn. Ze zijn op die manier getraind en ze omarmen hun training als zowel een schild als een zwaard, terwijl ze de wereld wilden veranderen.

Het zijn er miljoenen.

Wie zijn zij?

Ze pleiten onbeperkt voor ‘delen en verzorgen’. Dit is hun religie. Voor hen is er geen plafond voor het ondersteunen van mensen in nood, en er zijn geen negatieve gevolgen. Er is geen afname van Peter om Paul te betalen. Het bestaat niet.

Als je deze soldaten voor het goede zou vertellen dat ze een deur konden openen en 30 miljoen immigranten ‘s nachts het land binnen konden laten, zouden ze zonder aarzeling de deur openen. Nadeel? Irrelevant. Goed zijn is het enige dat telt. Het is de noodzaak. Om te verraden zou het een onvergeeflijke zonde zijn en hen, deze heilige soldaten, te vernietigen.

Aan de andere kant, als je zei dat je een plan had om twee miljoen werkloze Amerikanen morgen weer aan het werk te zetten, zouden ze onverschilligheid registreren. Dat idee past niet in hun wereldbeeld. Terug naar het werk betekent WERKEN. Brood op de plank krijgen. Een zekere mate van verantwoordelijkheid, eigen verantwoording. Zelfredzaamheid. Sterkte. Waar is de CHARITY daarin? Waar is het onbeperkte geven? Waar is de liefde?

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/06/wanneer-deugdzaam-de-grootste-misdaad-is/

Hyperactief in de wereld van NU, met een gevoel van urgentie

Zo af en toe stuur ik privé wel eens een bericht om iemand te informeren, en dat is soms wel eens -elke week-. Ik kreeg nu een bericht terug waarbij ik -in positieve bewoordingen- toch wel het stempel -hyperactief- opgespeld kreeg. Wellicht heeft ze gelijk, want in 2019 schreef of vertaalde ik twee artikelen per dag.

hyperactief
Afgelopen week in de uitzending werd ik wel een beetje hyperactief door alle mensen die nu nog VVD, D66, Groenlinks of andere linkse partijen aanhangen om met onmiddellijke ingang de radio cq podcast uit te zetten, ophoepelen, je hoort hier niet thuis!

pffff opluchting !!
Deze mensen geven duistere machten een podium om ons land naar de donder te helpen en dat meen ik uit de grond van mijn hart, dat was wel duidelijk te merken aan mijn stemverheffing.

Had dat nut, nee, … want ik denk niet dat we überhaupt luisteraars hebben binnen die kringen maar het lucht wel even lekker op.

Weet je, … je kan die mensen nog niet eens wat kwalijk nemen. Ze kregen op school nooit te horen hoe je een probleem dient te analyseren, logisch leren nadenken, connecting the dots. Ze krijgen het nieuws voorgekauwd met de waarschuwing dat het internet bol staat met fake nieuws. En als je dan eens toevallig op zoek gaat, 10 tegen 1 dat men de verkeerde zoekmachine gebruikt.

Ik nam dit zoekwoord als voorbeeld omdat dit de nieuwsbron bij uitstek is de laatste 2,5 jaar. Google, daarvan is bekend dat men een zwaar gecensureerde ‘wijsheid’ serveert, Startpage en DuckDuckGo vielen mij beiden ook tegen nu ik een nieuwe zoekmachine gevonden heb. Qwant.

Hieronder de resultaten van alle vier in de volgorde van slecht naar goed.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/07/hyperactief-in-de-wereld-van-nu-met-een-gevoel-van-urgentie/

Utopische fantasieën versus een betere wereld

“Als je het hebt over wie dingen moet ‘repareren’, de overheid of particulieren, kun je je handen opsteken en bekennen dat geen van beide keuzes werkt, in het geval je een terminale ziekte hebt en een prima excuus om niets te doen; of je zou kunnen terugverwijzen naar de principes van de Republiek en begrijpen waarom de “Founders” de overheid hebben geketend, en misschien vind je een aanwijzing voor het navigeren uit het doolhof. ”(The Underground, Jon Rappoport)

Dit stuk is voor iedereen die het kan begrijpen – maar het is ook voor DE ONDERNEMER, die in zijn ziel iets groots, helders en radicaals en succesvols wil doen, om het tij van menselijke zaken in een enorm goede richting te keren en, ja, nog steeds een aanzienlijke winst maken.

En nee, “het universum” sluit niet uit dat deze twee motieven naast elkaar bestaan.

De Verenigde Staten werden gecreëerd als een republiek.

Dat betekende een zeer beperkte centrale overheid.

Waarom?

Omdat de oprichters de lange ervaring van Europa kenden: overkoepelende tirannieën; opgeblazen koningen aangemoedigd met de leer van goddelijk recht om te regeren; theocratieën; gigantische diefstal van land; kracht, dwang; slavernij.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/10/utopische-fantasieen-versus-een-betere-wereld/

Zijn organische groenten wel organisch? (95% niet)

VERHAAL IN ÉÉN OOGOPSLAG

High Mowing Organic Seeds is een van de weinige bedrijven geworden die biologische zaden produceren van biologisch geteelde planten
Hun missie is om biologische zaden te kweken die afkomstig zijn van een biologische bron met een hoge weerstand tegen ziekten en insecten, een hoge opbrengst en die smaakvolle gewassen produceren
Ze kweken nu meer dan 600 erfstukken, open bestoven en hybride zaden, inclusief groenten, fruit, kruiden en bloemen, voor hoveniers en commerciële kwekers
Vijfennegentig procent van het areaal van biologische groenteboerderijen wordt beplant met conventionele zaden
Het kiezen van biologische zaden is belangrijk voor het vermijden van pesticiden en het kweken van de hartigste, meest veerkrachtige planten

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/11/zijn-organische-groenten-wel-organisch-95-niet/

Als vrij individu -vs- de Geheime Regering

De mensen die de samenleving leiden, zijn bezig systemen en structuren in elkaar grijpende afstemming te brengen, om steeds grotere machines te creëren.

Ik blijf terugkeren naar dit territorium, omdat de hele dynamiek van de moderne beschaving het individu uitroeit.

Machteloos, slecht opgeleid, driftig in technologie, gezien als een eenheid verbonden met een enorm collectief – dit is het beeld van het individu.

Laten we teruggaan naar af. Het individu staat fundamenteel op gespannen voet met de staat. De staat wil controle. De staat wil loyalisten, aanhangers, schrijnwerkers, conformisten. Het individu wil vrijheid, als hij enig idee heeft van zijn eigen kracht.

De basisopbouw van de staat wordt gepromoot als een “Wij”. We willen dit. We hebben dit nodig. We verdienen dit. Daar zijn we het allemaal over eens. Het alomtegenwoordige Wij zweeft expres. Het doel is om de “Ik” uit te roeien. Het individu.

De staat wil dat alle argumenten zich concentreren op wat “we” moeten krijgen. Moeten we dit of dat krijgen? Moeten we A of B hebben? Wat is het beste voor “ons”?

Dit is waar alle problemen beginnen.

De staat gaat dat probleem niet oplossen omdat zij het creëert.

Aan de andere kant weet de persoon die vrij is wat hij wil. Of kan het ontdekken. Vroeg of laat beseft hij dat de meeste mensen om hem heen niet vrij zijn. Die mensen hebben zich zo diep in “Wij” ingebed dat ze er niet buiten kunnen zien. Het idee van vrij zijn is voor hen zinloos.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/12/als-vrij-individu-vs-de-geheime-regering/

dotcom.radio aflevering 187 van 12-01-2020

Deze week in aflevering 187 Alzheimer: hersenprestaties verbeteren met nieuwe ultrasone methode – Hogere niveaus van tau gedetecteerd bij jonge mannen na één nacht zonder slaap – Broccoli kiemen ter ondersteuning bij behandeling maagzweer – Antipsychotica vergroten kans op hersenletsel bij personen met Alzheimer – Hoe de telecomindustrie mbt 5G de sigarettenindustrie tactieken gebruikt – Ontbrekende schakel kan allergische reacties op cosmetische producten verklaren – JUUL levert aanzienlijk meer nicotine dan vorige generatie e-sigaretten en sigaretten – Negen minder bekende oorzaken van een hoge bloedsuikerspiegel – Invloed van dieet op de geestelijke gezondheid – Cafeïne kan sommige gezondheidsrisico’s compenseren van diëten met veel vet – Dr. Shaviv – onderzoek naar de rol van de zon in klimaatverandering — Bijdragen luisteraars – Mike en Henk met hun kijk op de roerige wereld van vandaag

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/12/dotcom-radio-aflevering-187-van-12-01-2020/

Briefje van Jan zegt doei tegen complotdenkers

10 januari is door Jan Dijkgraaf uitgeroepen tot dag van de complot gekkies, nou moet ik zeggen dat daar best -zo-nu-en-dan- een kern van waarheid in zit! Maar om nu alle complotten onder de kop -gekkies- te scharen is wel heel kort door de bocht.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/14/briefje-van-jan-zegt-doei-tegen-complotdenkers/

Ons immuunsysteem kan (bijna) alle gezondheidsproblemen oplossen

Ons immuunsysteem kan (bijna) alle gezondheidsproblemen oplossen

Over het immuunsysteem wordt veel gesproken maar aan klachten wordt meer aandacht en onderzoek besteed. In plaats van te onderzoeken door welke zwakke plekken of overbelasting van het immuunsysteem de klachten en ziektes zijn ontstaan, worden juist de klachten uitvoerig onderzocht en beschreven.

Er wordt dus aandacht, geld en tijd besteed aan het in kaart brengen van de gevolgen van een verzwakt immuunsysteem in plaats van te zoeken naar de oorzaak en deze aan te pakken. Het gevolg is steeds meer klachten en ziektes, geldverspilling aan tijdelijk werkende symptoom onderdrukkende toxische ‘geneesmiddelen’ met bijwerkingen en afhankelijkheid van medicijnen en behandelaars.

Het symptoom wordt onderdrukt en de oorzaak niet aangepakt…
Is het niet onbegrijpelijk dat we ons bij gezondheidsklachten en ziektes vooral richten op de gevolgen van verstoringen in plaats van de oorzaak?

In plaats van ons te richten op een uitgebreide beschrijving van de klachten en daartegen een onderdrukkend specifiek middel of behandeling te zoeken zou het vele malen effectiever zijn om naar de oorzaak te zoeken.

repareer je het dak of ga je emmers bijkopen?
Repareer je het dak of ga je emmers bijkopen ?
Dat doe je ook bij andere problemen, bijvoorbeeld als je dak lekt. Dan ga je kijken waar het lek zit, je dicht het en daarna ga je de schade oplossen. Stel je voor dat je het gat niet dicht en je voortdurend blijft richten op de steeds toenemende waterschade. Je gaat opnieuw behangen, koopt emmers om het water op te vangen, doet plastic over de stoelen…en kijkt niet naar de oorzaak.

Iedereen zou je voor gek verklaren, toch is dat precies wat we doen bij gezondheidsklachten. Er wordt geïnvesteerd in pijnstillers, ontstekingsremmers, antidepressiva, slaapmiddelen, laxeermiddelen, antihistaminica en nog veel meer. Al die chemische middelen hebben bijwerkingen en lossen het probleem niet op. En zelfs als er doden vallen zoals onlangs in het nieuws kwam door gebruik van een dieetpil worden we niet wakker. Er is kortdurend wat ophef maar medicijnen met aangetoonde schadelijke werkingen worden toch voorgeschreven door artsen en mensen slikken ze als snoepjes. Zelfs goed gedocumenteerde boeken als ‘Dodelijke medicijnen en georganiseerde misdaad’ waarin de kwalijke rol van de farmaceutische industrie uit de doeken wordt gedaan verandert niets aan het blinde vertrouwen in pillen. Volgens de schrijver hoogleraar Peter Goetsch maakt de farmaceutische industrie zelfs meer slachtoffers dan de maffia in haar hoogtijdagen,.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/14/ons-immuunsysteem-kan-bijna-alle-gezondheidsproblemen-oplossen/

De Dag Van: Wapenbezit – Koningshuis GB – “Q” – Trump

Soms kom je wat berichten tegen die niets met elkaar te maken hebben, tekort voor een artikel en zonde om niet te delen. In tijden dat nieuws een fulltime baan is geworden wil je voor jezelf de goede beslissingen nemen. Het doorgeven van die kennis is de volgende optie, nu ik nog even tijd kan vrijmaken.

A by-product of American gun ownership is a culture of responsibility and accountability for most (not all). You have a lethal weapon in your hands, and you can’t blame the government for what you did with it. People who are free to act (I guess) are more likely to think freely.

Martin Geddes

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/15/de-dag-van-wapenbezit-koningshuis-gb-q-trump/

Waterstof inhalatie geneest hersenkanker

Een belangrijke case study van een 47-jarige vrouw die aan meerdere hersentumoren leed, toonde aan hoe belangrijk waterstofgeneeskunde in de toekomst van de geneeskunde en moderne oncologie zal zijn. In mijn boek over waterstofgeneeskunde heb ik al geschreven over het gebruik van waterstof voor kankerpatiënten. Deze studie ondersteunt wat ik heb geschreven en wat ik geloof, en waarom alle kankerpatiënten er in zekere mate baat bij zouden hebben bij het gebruik van waterstof inhalatie therapie. Hetzelfde geldt voor diabetici en mensen die lijden aan metabole syndromen, evenals alle neurologische patiënten.

De studie was met een 44-jarige vrouw met de diagnose longkanker met meerdere metastasen in november 2015. Orale gerichte medicijnen werden gestart na het verwijderen van hersenmetastasen, en de meeste laesies bleven 28 maanden stabiel.

In maart 2018 werden intracraniële meerdere metastasen, evenals accumulatie van hydrocephalus in de derde ventrikel en laterale ventrikels, en metastasen in bot, bijnier, lever opgemerkt.

Monotherapie met waterstofgas werd gestart om de tumor een maand later onder controle te houden. Na 4 maanden was de grootte van meerdere hersentumoren aanzienlijk verminderd, en de hoeveelheid hydrocephalus in de derde ventrikel en laterale ventrikels aanzienlijk verminderd.

Na 1 jaar waren alle hersentumoren verdwenen, hoewel er geen significante veranderingen waren in metastasen in de lever en de longen.

Deze gegevens tonen aan dat, nadat standaardbehandelingen hadden gefaald, monotherapie met waterstofgas een significante effectieve controle van tumoren veroorzaakte (vooral die in de hersenen), en de overlevingstijd werd verlengd.

Niet-kleincellige longkanker (NSCLC) is de tweede meest gediagnosticeerde tumor ter wereld en is de belangrijkste oorzaak van sterfgevallen door kanker.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/16/waterstof-inhalatie-geneest-hersenkanker51/

dotcom.radio aflevering 188 van 19-01-2020

Deze week in aflevering 188 Sojaolie veroorzaakt genetische veranderingen in de hersenen – Vlamvertragers en pesticiden halen zware metalen in – Bloedvaten van vrouwen verouderen sneller dan mannen – Minder seksueel aktief dan meer kans op vroege menopauze – Darmbacteriën kunnen beschermen tegen ziekte van Parkinson – Suiker verandert de chemie van je hersenen – BPA activeert immuunrespons bij muizen die generaties lang doorgaan – Prenatale blootstelling aan vlamvertragers gelinkt aan leesproblemen – De beste eetlustremmer is resistent zetmeel in bonen – Het verminderen van aluminiuminname kan gezondheidsrisico’s verminderen — Bijdrage luiseraars — De kijk op de wereld met Mike en Henk

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/19/dotcom-radio-aflevering-188-van-19-01-2020/

Bedankt voor de uitzending er ging weer een hele hoop info doorheen en niet eens tijd voor het impeachment van Trump.

hey Henk, bedankt voor de uitzending weer, ik ben er elke week erg blij mee weer.
Jullie hadden het in de uitzending over luchtzuivering. In een dicht huis, of een raampje open, kan je de lucht prima zuiveren met "mijn" oliën. Kijk eens in het draadje essentiele olie, laatste onderwerp van Dr. Axe.

Bij het gelekte cabal document wat I E T 17 plaatste op zijn Twitteraccount en waar TRU reporting ook een aflevering aan besteedde moest ik denken aan de de toespraak van dr. Day in 1969.
Misschien al eens voorbij gekomen, maar zeker de moeite waard om te beluisteren.
De tapes zijn hier te vinden: https://drrichardday.wordpress.com/audio/
Ook te vinden op YouTube als je zoekt op dr. Richard Day.

Over dr. Day:
There was a meeting of paediatricians and students which took place on the 20th March 1969 at the Pittsburgh Pediatric Society, which was located on Ridge Avenue in Pittsburgh.

One of the speakers was Dr Richard Day, an eminent professor and physician, and Medical Director of the organisation ‘Planned Parenthood’.

‘Planned Parenthood’ was established in 1921 (then under the name of the ‘American Birth Control League’) in the United States by Margaret Sanger, a proponent of birth control, and a member of the American Eugenics Society, which lobbied for women’s rights to have access to birth control methods and education. The organisation grew, and established clinics all over the USA (and has expanded into the world market), and is now the USA’s leading sexual and reproductive healthcare provider – and is the leading provider of abortion services. ‘Planned Parenthood’ has been the subject of intense criticism since its establishment, from anti-abortion organisations and campaigners, to those who have criticized that way the organisation is funded, both by the government, the Rockefeller Foundation (a family known to be part of the globalist elite, and has funded ‘Planned Parenthood’ since its inception in 1921), and private donors.

At the meeting on the 20th March 1969, Dr Day asked the attendees not to take notes or record what he was about to tell them. Something which Dr Dunegan said he found unusual for a professor to ask of his audience. The reason Dr Day implied was that there would be negative repercussions – possibly personal danger – against him if it became widely known that he had talked about the information he was about to relay to the group. Dr Day told the group that what he was about to say would make it easier for them to adapt if they knew what to expect beforehand, something of an ambiguous statement which became clearer as Dr Day spoke.

Dr Dunegan got the impression that Dr Day was talking as an ‘insider’, rather than as a person who was presenting a theory or speaking in terms of retrospect. Dr Day’s knowledge was concrete as he talked about the future and the strategies of people and organisations that had a defined plan for the world, and were in a position to make sure that plan was executed.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan