Dotcom Radio

He Medusa, vergeet ook hier niet te kijken waar het gehele verhaal is vertaald, al zijn daar de puntjes niet op de i gezet vanwege het vele werk

https://gedachtenvoer.nl/2019/07/10/nwo-onthullingen-manipulatie-deel-1/

Hé super Henk! Kan zomaar zijn dat ik door jouw artikelen destijds verder ben gaan zoeken ;-) Soms weet ik niet goed meer wie of wat me op het spoor bracht om dingen te onderzoeken....

Durf jij de waarheid onder ogen te zien?

Supermarkten die met hun kunstmatige voeding mensen ziek maken op grote schaal, dokters die het leven letterlijk vernietigen met chemische middelen. De chemie die overal te vinden is en een verdere aanslag pleegt op de gezondheid via het water, het milieu en de lucht.

De onoverbrugbare tegenstellingen tussen de globalisten en zij die eerlijk, gelijkwaardig en rechtvaardig landelijk en lokaal bestuur nastreven.

De immense kloof tussen arm en rijk waar nog nooit echt een oplossing gezocht is door de ‘welgestelden’ die blijven volharden in meer en meer … voor zichzelf.

De politieke tegenstellingen tussen links en rechts, tussen luidruchtigen en rechtvaardigen, tussen ik en wij, tussen macht hebben en ruimte geven, tussen dictatuur en democratie, tussen regering en het volk (referendum), tussen machthebbers en hun slaven.

Een maatschappij van duurzaamheid of de maatschappij van nu met hun geldverslindende wegwerpproducten.

TUSSEN EEN MAATSCHAPPIJ VAN OVERVLOED EN SCHAARSTE
Deze EVOLUTIE is op een kruispunt aangekomen waar slechts een enkele keuze meer mogelijk is geworden: Revolutie

Durf jij DIE waarheid onder ogen te zien?

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/21/durf-jij-de-waarheid-onder-ogen-te-zien/

Virusangst: Het CoronaVirus, de oplossing, …

Het was vandaag op 22-01 het alom bekende script wat uitgerold werd door de propaganda media virusangst. Wat een nep nieuws. Elke dag vallen in er in elk land elke grote plaats meer doden door het farmaceutisch kartel dan wereldwijd aan dit hoax “virusje’. Maar let wel, elk griepje kan ernstige gevolgen hebben voor het immens grote deel ondervoede wereldburgers, de supermarkt -ik eet gezond- generatie.

Ondanks mij biologische volkstuin die ik 8 jaar had was ik steeds weer -niet optimaal gevoed- essentieel voor probleemloos verouderen. Dat gaat komend jaar veranderen, minimale elektrosmog, schone lucht en totale controle over een toenemend deel van mijn voeding.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/21/de-injectie-tegen-het-coronavirus/

Cornona ‘virus’ behandelen zoals elke ‘ziekte’

De krantenkoppen luidden: China plaatst een stad van 11 miljoen over dodelijk nieuw Corona virus in quarantaine. Er is weinig bekend over het nieuwe virus, waardoor het voor autoriteiten een grotere uitdaging is om de juiste actie te ondernemen, zeggen experts.

Helaas zullen ze geen gepaste actie ondernemen omdat ze weigeren te kijken naar de fundamentele zwakte van alle ‘virussen’, die gemakkelijk en goedkoop kunnen worden gebruikt.

Mensen sterven de hele tijd aan virussen, maar de sterftecijfers kunnen sterk worden verlaagd als we het kleed eronder vandaan halen met snelle veranderingen in pH en met hoge doses jodium, selenium en magnesiumchloride. De moderne geneeskunde weigert te kijken naar deze basisgeneesmiddelen, die vaak worden gebruikt op IC-afdelingen die elke dag levens redden; weigert het idee te koesteren dat dezelfde medicijnen perfecte medicijnen kunnen zijn om deze nieuwe virale ziekte zowel te voorkomen als te behandelen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/25/cornona-virus-behandelen-zoals-elke-ziekte/

dotcom.radio aflevering 189 van 26-01-2020

Deze week in aflevering 189 De Amerikaanse frisdrankkartels zijn de grootste killers in Mexico – Timing nieuwe pandemie docu is wel verbazingwekkend – Subcommissie dringt bij FDA op monitoren van menthol vaping – Transparantie ontbreekt bij financiering patiëntenorganisaties door industrie – Roken verhoogt het risico op complicaties na operaties – Verband tussen gedrag kinderen en samenstelling darm microbioom – Obesitas, hartaandoeningen of diabetes kunnen overdraagbaar zijn – Slimme contactlens voor diabetische diagnose en retinopathie – Twijfels gerezen over de effectiviteit van HPV-vaccins – Formulations of glyphosate-based weedkillers are toxic, tests show — bijdragen luisteraars — De kijk op de wereld met Mike en Henk

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/26/dotcom-radio-aflevering-189-van-26-01-2020/

Bedankt weer heren voor deze uitzending!

En Henk wat super dat je volgende week zelfs midden in een verhuizing tijd wilt vrijmaken voor een aflevering!

Ron had het een tijdje terug over Q in het boek "de universele schepping" van Stefan Denaerde.
Toeval wil dat ik dit boek al jaren in mijn bezit heb. Tig keer in begonnen maar wat een zware kost!
Nu toch weer een mooie aanleiding om er mijn tanden weer eens in te zetten, op zoek naar Q.
Op pagina 119 vond ik dit:

Ik ga verder ploeteren in dit boek om te kijken of het verderop nog eens ter sprake komt.....

Bedankt weer heren voor deze uitzending!

En Henk wat super dat je volgende week zelfs midden in een verhuizing tijd wilt vrijmaken voor een aflevering!

Ron had het een tijdje terug over Q in het boek "de universele schepping" van Stefan Denaerde.
Toeval wil dat ik dit boek al jaren in mijn bezit heb. Tig keer in begonnen maar wat een zware kost!
Nu toch weer een mooie aanleiding om er mijn tanden weer eens in te zetten, op zoek naar Q.
Op pagina 119 vond ik dit:

Ik ga verder ploeteren in dit boek om te kijken of het verderop nog eens ter sprake komt.....

Een gevoel van urgentie in de steeds gekkere wereld, …

Een gevoel van urgentie nam al tien jaar geleden bezit van mij. Ik moet een volkstuin hebben om mijn gezondheid zelf ter hand te kunnen nemen, dat was toen de urgentie die er voor zorgde dat de daad snel bij het woord gevoegd werd in korte tijd. Mijn kreet was toen immers; “Neem je gezondheid in eigen handen”.

Dat onbestendige gevoel ging echter door met knagen bij wat ik om mij heen allemaal hoorde en zag gebeuren in de wereld. Ik ging meer artikelen schrijven, een protestliedje (kosten 1350 euro) (en ja dit was een vriendendienst). Ik kwam terecht in de Hoogste Tijd ‘wakkere mensen’ groep want ik wilde meer weten en vooral het -hoe zit het nu echt- gehalte van het nieuws. Kortom, ik werd een nieuwsjunk en dat hoorde je terug in al mijn radio programma’s Gezondheidsradio, dotcom.radio en mijn wekelijkse uurtje -entertainment- op de dinsdagavond bij de locale omroep.

Maar ook op het financieel vlak liet ik mij bijscholen door Ad Broere, door het boek van Willem Middelkoop “Als de dollar valt”. Ik had zelf een eBoek samengesteld “Hoe veilig is ons pensioen” van nu vergeelde berichten die jij ook had kunnen lezen 12 – 16 – 20 jaar geleden die nu een complete puzzel laten zien. Ook daar bekroop mij dat gevoel van onbehagen maar moest wachten tot mijn tijd gekomen was om adequate maatregelen te kunnen nemen.

Al twintig jaar geleden keek ik ook naar de situatie met betrekking tot allerlei zaken in Amerika, hoe dichtbij en snel je daar van welvarend tot een bankje in het park gedegradeerd kan worden. Hopelijk komt zoiets niet naar Europa, dat is wat ik toen dacht, vooral toen ik het daar met eigen ogen aanschouwt had. Buurten waar je niet moet verzeilt raken in het donker. Kijk nu naar onze grote steden, het enige wat nog ontbreekt zijn de hoge hekken om elk huis, al staan die hekken er al wel bij de beter gestelden compleet met een leger bewakingscamera’s. Leuk hé, om zo te moeten leven!

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/27/een-gevoel-van-urgentie-in-de-steeds-gekkere-wereld/

Pharma oprichter krijgt 66 maanden voor het omkopen van artsen die dodelijke pijnstillers voorschrijven

Miljoenen Amerikanen die de financiële crisis hebben doorgemaakt, herinneren zich waarschijnlijk dat geen enkele directeur van een grote investeringsbank in de nasleep is gevangen gezet, ondanks het runnen van organisaties die schijnbaar toegewijd zijn aan het bestendigen van een criminele fraude op bijna elke tegenpartij en klant.

Maar als Amerikanen terugkijken op de opioïdencrisis, zullen ze onthouden dat ten minste één directeur van een grote opioïdenfabrikant en -distributeur werd veroordeeld tot een vrij ‘zware’ straf – vijf en een half jaar (66 maanden) in de federale gevangenis – voor een illegaal smeergeld plan waarbij artsen omkoping werden gebruikt om mogelijk dodelijke doses fentanyl voor te schrijven. Dat klopt: Insys, verpakt onder de naam Subsys, verkocht een pijnstiller gemaakt van dezelfde ultra-krachtige synthetische opioïde die verantwoordelijk is voor tienduizenden doden in heel Amerika.

Volgens de FT, die in samenwerking met PBS’s Frontline een documentaire over de opioïde crisis produceert, werd John Kapoor, de oprichter van Insys, donderdag veroordeeld tot gevangenisstraf nadat hij werd vervolgd onder de RICO-wet – een wet die decennia geleden werd aangenomen om de DOJ te helpen de maffia te vervolgen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/28/pharma-oprichter-krijgt-66-maanden-voor-het-omkopen-van-artsen-die-dodelijke-pijnstillers-voorschrijven/

Het afscheid cadeau van de belasting.

Deze week werd ik er weer aan herinnerd waarom ik zo graag weg wil uit Nederland. Met de btw aangifte kwam nog een andere verrassing uit de hoge hoed van de belasting want ik had natuurlijk weer veel te veel verdient naast mijn AOWtjes en pensioentje en daar eist vadertje staat zijn deel van op. Al die vluchtelingen etc die moeten natuurlijk ergens van betaald worden. Duidelijk is dat werken voor de staat geen nut heeft buiten -het hoofd boven water kunnen houden-. Ik verving afgelopen twee jaar een collega die ernstig ziek was, dus nee zeggen is dan lastig. Toch gaat er een einde komen aan de service dit weekeind als ik zondag vertrek naar Frankrijk.

Het afscheid cadeau van de belasting is een van de redenen dat ik graag weg wil uit Nederland. Het leven is hier veel te duur en geld verdienen kan je het beste door geld te besparen. Daar komt geen belasting bij om de hoek kijken. Lekker buiten in een gezonde leefomgeving met weinig tot geen elektrostress en mooie schone lucht tussen de heuvels en bergen. Eigen voedselproductie opstarten met een gegarandeerd keurmerk: -me myself and I-, dat is de enige persoon die je honderd procent kan vertrouwen als het aankomt op het gebied van veiligheid en kwaliteit.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/30/het-afscheid-cadeau-van-de-belasting/

17:31
dotcom.radio aflevering 190 van 01-02-2020

Deze week in aflevering 190 Kan het resetten van onze interne klok diabetes helpen beheersen? – Zoetstoffen tijdens zwangerschap veranderen darmflora nageslacht – Hoe stedelijke vervuiling het hart beschadigt – Relatie alcoholgebruik en depressie kan behandeling helpen – Open communicatie over medische fouten vermindert emotionele schade – Rookverbod in auto’s zorgt voor 72% daling blootstelling kinderen – Patiënten ondergaan onnodige behandelingen voor onschadelijke kankers – Hoge blootstelling luchtvervuiling veroorzaakt hersenveranderingen – Twijfels gerezen over de effectiviteit van HPV-vaccins – Bayer may halt sales of cancer-linked glyphosate products to private users – Herhaalde blootstelling aan antibiotica in de vroege kinderjaren wordt geassocieerd met een verhoogde kans op obesitas – Nauwkeuriger inzicht in huidige zeespiegel langs de Nederlandse kust – Thyroid cancer, genetic variations, and cell phones linked in YSPH Study — Bijdrage luisteraars — De kijk van Mike en Henk op de wereld

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/31/dotcom-radio-aflevering-190-van-02-02-2020/

Opslag? – De overdosis in Duitsland aan hernieuwbare energie, …

Duitsland genereert nu meer dan 35% van zijn jaarlijkse elektriciteitsverbruik uit wind- en zonne-energiebronnen. Meer dan 30.000 windturbines zijn gebouwd, met een totaal geïnstalleerd vermogen van bijna 60 GW. Duitsland heeft nu ongeveer 1,7 miljoen zonne-energie (fotovoltaïsche) installaties met een geïnstalleerd vermogen van 46 GW. Dit ziet er erg indrukwekkend uit.

Helaas is de werkelijke hoeveelheid geproduceerde elektriciteit meestal slechts een fractie van de geïnstalleerde capaciteit. Erger nog, op “slechte dagen” kan het bijna nul worden. In 2016 waren er bijvoorbeeld 52 nachten met in wezen geen wind in het land. Geen zon, geen wind. Zelfs als rekening wordt gehouden met “betere dagen”, bedraagt de gemiddelde elektriciteitsproductie van wind- en zonne-energie-installaties in Duitsland slechts ongeveer 17% van de geïnstalleerde capaciteit.

De voor de hand liggende les is: als u een stabiele, veilige elektriciteitsvoorziening wilt, dan heeft u reserve- of back-upbronnen van elektriciteit nodig die op min of meer korte termijn kunnen worden geactiveerd om de hiaten tussen de vraag naar elektriciteit en de fluctuerende output van wind en zonne-bronnen.

Hoe meer wind- en zonne-energie een land besluit te genereren, hoe meer back-up capaciteit het nodig heeft.

https://gedachtenvoer.nl/2020/02/02/opslag-de-overdosis-van-duitsland-aan-hernieuwbare-energie/

Het leven is voorbestemd, net om 7 uur aangekomen in het hotel. Ik werd al opgewacht door de eigenaresse uit Belgie die hier al 9 jaar een pension - hotel heeft.

Ze is bovendien zeer actief in de lokale politiek en we hebben net al een uurtje staan babbelen. Die kan mij alle in en outs over het dorpje vertellen en er is al strijd gaande over electrosmog al hebben ze hier nog over de komst van 4G

Wordt leuk hier

Zerohedge Voor het eerst is een meerderheid van de wereldbevolking ontevreden over democratie

"2005 markeerde het begin van de wereldwijde democratische recessie", schreef het rapport "Global Satisfaction with Democracy 2020" van Cambridge University. (noot: EU referendum NL/Fr ?)

"Dat jaar markeerde ook het allerhoogste hoogtepunt voor tevredenheid met democratie." In 2005 was slechts 38,7% van de burgers wereldwijd ontevreden over democratie. "Sindsdien is het aandeel ontevreden burgers gestegen met 18,8% tot ooit 57,5% hoogte. "

De ‘geheimen’ van de natuur.

Geweldig om zo een -nieuwe start- te kunnen maken immers, …

… zijn er mensen die hun laatste centen uitgeven -om die strohalm aan te grijpen- weer beter te worden als het ‘noodlot’ heeft toegeslagen. Zelfs als dit onbewezen experimentele behandelingen betreft.

Wat een voorrecht om kennis te verwerven -uit de eerste hand- van iemand die het beste van wat de natuur te bieden heeft in balans weet samen te brengen op een relatief klein aantal vierkante meters.

Elk lichaam heeft de blauwdruk om gezond te zijn en te blijven, aan ons de taak om het de nodige brandstof te verschaffen om alle benodigde taken uit te voeren, hoe beter wij dat doen, des te beter die blauwdruk gestalte gaat krijgen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/02/04/39583/

Prachtig om te lezen Henk. Volgens mij voel je je nu al als een vis in het water in de Morvan. Dat gaat vast een mooi paradijsje worden daar!

Gelukkig hebben we ook invloed om dat paradijs te creëren medusa, maar je moet ook een beetje mazzel hebben

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan