Dotcom Radio

Hij is wel negatief zeg maar. Terwijl bij dotcomradio juist de vlag uit gaat ;).
Hij zegt: de illuminatie heeft in deze gewonnen.

hij is realistisch in zijn zienswijze dat de meerderheid zich bij de neus laat nemen

dotcom.radio staat nu op 600 bezoekers, meer als normaal maar geien de situatie bijzonder zwak

Vandaag contact gehad met het bestuur om extra promotie te krijgen maar nog geen reactie
Een van de bestuursleden heeft de uitzending al wel gehoord, hij gaat over een paar minuten live

Welkom in de wereld van -VANDAAG- !

De grote vraag is: Is dit een Corona Crisis of wordt dit een -Systeem Crisis-, ik denk het antwoord wel te weten, …
Nog nooit in onze moderne tijd hebben wij met z’n allen zo’n scenario zien ontvouwen, dat is te zeggen wellicht de mensen die de grote recessie bewust hebben meegemaakt in 1929, maar dat was een wereld zonder globalisering en zonder -last minute production- !

In navolging van onder andere België en Frankrijk zijn in Nederland ook de Horeca zaken gesloten. Veel bedrijven hebben hun personeel naar huis gestuurd en bij veel mensen heerst het -onzekerheid gevoel-.
Minister Wiebes vertelt de ruim èèn miljoen ZZPers, jullie hebben pech gehad en relen niet op enige hulp.
Overal worden grenzen gesloten dus de internationale handel komt stil te liggen en daarmee komen snel andere zaken aan de opervlakte, ..
De impact van globalisering, producten die in een ander land gefabriceerd worden, zal snel zichtbaar worden door producten die niet meer verkrijgbaar zijn of wellicht gelimiteerd? Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen?

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/16/welkom-in-de-wereld-van-vandaag/

Bezoekers aantallen nu bijna op 50.000 dankzij de twee artikelen / samenvattingen / vertalingen van het Q gebeuren. Allebei met stip binnen gekomen in de top 10 in twee dagen tijd. Dotcom.radio al boven de 11.000.

Maar dat kan morgen weer anders zijn als Google ontdekt dat ze alternatief nieuws doorlaten

Google heeft toch een andere baas of had ik dat niet goed begrepen?

Als dat zo is: nieuwe wetten.?

Ik hoor net in de podcast van X22report dat de Algoritmes langzaam gaan veranderen om mensen aan het echte nieuws te laten wennen.

Hebben ‘we’ het wel gezien na de eerste “Q” kennismaking?

Voor de recente ontdekkers van het “Q anon” fenomeen is het spitsroeden lopen en onbegrijpelijk cryptisch taalgebruik en afkortingen, vandaar even terug naar het begin met onderstaande video. Ik ben blij dat ik vanaf november 2017 dit alles volg, het geeft mij peace of mind en vertrouwen in de toekomst.

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/19/hebben-we-het-wel-gezien-na-de-eerste-q-kennismaking/

Al zes dagen in lockdown, verplicht huisarrest, van de nood een deugd maken.

#Lockdown, een woord dat trending is nu men er in Nederland al dagen over aan het debatteren is wel of niet in lockdown te gaan voor het “levensgevaarlijke” virus (kuch).

Maandagmorgen 16 maart 08.45 uur, ik zat wat te werken aan mijn site bekeek de statistieken en wat RSS feeds, op zoek naar nieuws. Een mailtje van de autoverkoper die ik ingeschakeld had om samen een auto te gaan bekijken, het was afgesproken voor zaterdag, of ik over een uurtje bij de garage wilde zijn dan gaan we de auto halen. Zo die is snel dacht ik. Even later kreeg ik een WhatsApp uit Nederland met een bericht en de opmerking; “Heb je nu huisarrest?”.

Het scheen dat Macron die avond ervoor dit afgekondigd had, ik wist van niets terwijl ik toch bovenop het nieuws zit. Om 10.00 uur was ik bij de garage en we vertrokken gelijk, een uurtje rijden naar Magny Cours waar we de auto gingen bekijken / oppikken, gedurende de rit werd mij duidelijk dat dit huisarrest minimaal 15 dagen zou gaan duren. De terugreis met de auto begon op het moment dat Frankrijk al in lockdown ging 12.00 uur en het was al vrij stil.

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/21/al-zes-dagen-in-lockdown-verplicht-huisarrest-van-de-nood-een-deugd-maken/

dotcom.radio aflevering 197 van 22-03-2020
Deze week in aflevering 197 PFAS Chemical Producers Under Criminal Investigation – Ananassap blijkt ontstekingsremmende en pijnstillende eigenschappen te hebben. – Speelde DDT een rol bij de kankers van mijn familie? – Music could help treat delirium in ICU – Lactobacillus Gasseri – Korean researchers found substance inhibiting COVID-19 – Hoe Big Pharma de schade verborg die medicatie veroorzaakte – The Adverse Effects of Genetically Modified Maize – How air pollution may lead to Alzheimers disease – Breast milk can help protect preterm infants from harmful gut bacteria. –  Wat doodsangst doet met longen volgens natuurwetten Hamer – Medication taken by millions of people could increase the risk of catching coronavirus — Bijdragen / vragen luisteraars — De kijk op de week met Mike en Henk

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/22/dotcom-radio-aflevering-197-van-22-03-2020/

henkie de link hierboven loopt dood, ik luister nu via mijn mobiel en als ik daar op dezelfde link klikt loopt die ook dood. Eerst werkte het dus wel.(LockDown?)

Ik zou namelijk even achtergrond info van het cruiseschip kijken maar dat lukt dus niet.

Bizar , Nu werkt het weer wel. excuus voor de onrust.

Als je in lockdown zit al een week moet je innovatief gaan nadeken wat je allemaal wel en niet kunt doen. De volkstuin / permacultuur gaat even in een lagere versnelling

De een zegt eenmalig ploegen dan kun je gelijk aan de gang, maar de mensen die dat doen mogen niet werken en de boer heeft wel wat anders te doen in het voorjaar. Een andere heeft weer een nood oplossing maar gebruikt zijn hersenen niet. Neem 8 pellets, zwart tuinplastic en .... he hallo, we mogen de deur niet uit, mijn auto is nog niet verzekerd. DUS.

Aan Mike vroeg ik gisteren al wat ik kon doen met sel gris, ik heb nu dit gevonden:

Verder kan Keltisch zout worden gebruikt als bemesting voor gazon en planten. Zee mineralen voor de moestuin Op 10 lt. water ong. 5gr. Zeemineralen zijn een natuurlijk alternatief waarmee je werkt met de bouwstoffen van het leven en in volmaakte harmonie met de natuur.

Maar nu, hoeveel is 5 gram, want te veel zout is een ramp weet ik al uit eigen ervaring. Kom niet aan met een kwart theelepeltje want theelepels zijn er in alle formaten.

Wie kan mij verder helpen om zo snel mogelijk van grasland bouwgrond te maken. Dekzeilen heb ik wel een aantal in huis. Mail de bijdragen ook naar mij de@uitdaging.net want mijn RSS feed geeft tekens maar de laatste 10 resultaten en het factsforum draait al twee weken op hogere snelheid dan mijn feed

PS ik zit op leemgrond die net zo hard is als kleigrond in Brabant en die is nu nog best nat die leem

Mike: Kan je de webmaster vragen om bovenaan de bijdrage de naam te zetten in plaats van onderaan, Dan weet ik gelijk wat ik -persoonlijk- kan overslaan. `Of wellicht een pol waar we -democratisch- bij meerderheid van stemmen laten we het ruim nemen 75% iemand weg kunnen stemmen van het forum?

Morgen heb ik er een artikel over om 04.00 uur op de site, ben er klaar mee met negatievelingen die niets bijdragen maar alleen lopen te zuigen

Het hoort er allemaal bij, Henk. Het wordt nu wel heel erg duidelijk waar iedereen staat, of niet dan?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan