Positieve energie -UITZENDEN- wat houdt jou tegen?
Ik merk het overal waar ik artikelen lees en reacties van de lezers zie. Negatieve artikelen trekken al even negatieve reacties aan. Wat je zaait dat oogst je ook. Dat geldt natuurlijk ook voor dat -onschuldige- gesprek dat je voert, …
negatief positief
Mijn vraag is, wat ga je bereiken met de negativiteit? Mensen meeslepen in je negatieve gedachten, is dat je doel. Jezelf verder in de put praten, want dat is het resultaat van je actie.
Alle energie die je -UITZEND- krijg je ook als een boemerang weer terug op eigen bordje.
Zeker nu in deze tijd waar mensen heen en weer geslingerd worden in hun emoties, een tijd waarin ze gedwongen worden om na te gaan denken, gedwongen worden te ontwaken in de wereld van vandaag.
Om er vervolgens achter te komen dat de wereld waarin ze dachten te leven een hele andere wereld laat zien achter de schermen met ongekende giga criminaliteit en misdaden.
Ja ik laat ze die wereld ook zien, maar ik poog steeds weer een oplossing aan te dragen, een uitweg uit al die ellende, en dat is essentieel en het is vooral nodig om rust in je hoofd te creëren. Weten dat er gewerkt wordt aan de oplossing.
Een betere situatie, iets creëren wordt altijd gedaan vanuit een positieve gedachte, dus als -JIJ- negatief denkt draag je totaal -NIETS- bij. Een nutteloze actie die negatieve gedachte die je uitzend.
En toch geloof ik dat de persoon achter zo’n negatieve gedachte of negatief artikel precies het zelfde wil als een ieder ander.
LEVEN IN EEN BETERE OPRECHTE WERELD.
Wat weerhoudt jou er dan van om die knop om te zetten naar een positieve gedachte?
Elke magneet heeft een negatie en een positieve kant, -ELKE- magneet dus, –ELKE– !!
https://gedachtenvoer.nl/2020/03/31/positieve-energie-uitzenden-wat-houdt-jou-tegen/