Dotcom Radio

Ja, jullie moeten in elk geval doorgaan. Maakt niet uit waarover, je vindt wel wat interessants.
Zal moeilijk zijn om exact die 10 dagen door te komen zonder jullie. Maar we moeten allemaal daar doorheen. In ieder geval heel veel dank voor al die uitzendingen die ons zo verder geholpen hebben.
Pluim voor jullie alledrie!!!

Dorothé

Zit nu dotcom live op de radio te luisteren, ik had gehoord dat het een goede uitzending was dus ook eens luisteren, ... slog.nl

Ik moet de uitzending van vandaag nog luisteren. Komt er helemaal geen uitzending meer als wat Q zegt gaat gebeuren? Dat zou best jammer zijn eerlijk gezegd.

Ja alleen waarschijnlijk volgende week niet Binc. Omdat zoals Q zegt het internet voor 10 dagen uit gaat.

We gaan het beleven.

Die 10 dagen zonder internet zijn een educated guess. Q heeft geen datum of 'geen internet' genoemd. Ik heb voor 10 dagen voedsel in de vriezer, maar ga ervan uit dat 1 april een 'gewone' dag is. Er is zeker wat aan de gang maar keiharde uitspraken kunnen ook teleurstelling brengen. Ik hoop uiteraard dat de grote ontwaking onderweg is.
Leuke uitzending weer.

Dankjewel voor de verduidelijking Johnny. Als alles plat gaat is dat logisch natuurlijk. En als dat gebeurt dan willen we daarna natuurlijk wel een dotcom horen.

Goeie uitzending idd, ik denk dat velen het onder ons zouden smaken als jullie de uitzendingen zouden kunnen verder zetten, zelfs na dit corona-gedoe.
Onderwerpen genoeg.
Gewoon verder doen mannen, steengoed.

net de laatste hand gelegd aan een nieuw artikel waar ik al even op zat te broeden

Over negatieve of positieve energie die je uitzend

Keihard nodig in deze tijd

Positieve energie -UITZENDEN- wat houdt jou tegen?

Ik merk het overal waar ik artikelen lees en reacties van de lezers zie. Negatieve artikelen trekken al even negatieve reacties aan. Wat je zaait dat oogst je ook. Dat geldt natuurlijk ook voor dat -onschuldige- gesprek dat je voert, …

negatief positief
Mijn vraag is, wat ga je bereiken met de negativiteit? Mensen meeslepen in je negatieve gedachten, is dat je doel. Jezelf verder in de put praten, want dat is het resultaat van je actie.

Alle energie die je -UITZEND- krijg je ook als een boemerang weer terug op eigen bordje.
Zeker nu in deze tijd waar mensen heen en weer geslingerd worden in hun emoties, een tijd waarin ze gedwongen worden om na te gaan denken, gedwongen worden te ontwaken in de wereld van vandaag.

Om er vervolgens achter te komen dat de wereld waarin ze dachten te leven een hele andere wereld laat zien achter de schermen met ongekende giga criminaliteit en misdaden.

Ja ik laat ze die wereld ook zien, maar ik poog steeds weer een oplossing aan te dragen, een uitweg uit al die ellende, en dat is essentieel en het is vooral nodig om rust in je hoofd te creëren. Weten dat er gewerkt wordt aan de oplossing.

Een betere situatie, iets creëren wordt altijd gedaan vanuit een positieve gedachte, dus als -JIJ- negatief denkt draag je totaal -NIETS- bij. Een nutteloze actie die negatieve gedachte die je uitzend.

En toch geloof ik dat de persoon achter zo’n negatieve gedachte of negatief artikel precies het zelfde wil als een ieder ander.

LEVEN IN EEN BETERE OPRECHTE WERELD.
Wat weerhoudt jou er dan van om die knop om te zetten naar een positieve gedachte?

Elke magneet heeft een negatie en een positieve kant, -ELKE- magneet dus, –ELKE– !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/31/positieve-energie-uitzenden-wat-houdt-jou-tegen/

Elke dag, soms meerdere keren ontvang ik mail berichten van Tjeerd

Ik sta in de kopie lijst van Xandernieuws en Niburu

Vandaag stuurde ik hen onderstaand artikel, dat niet veel gelezen wordt ,....

Ik heb het hem gestuurd en kreeg als reactie
:Jee wat soft. Dit gaat ons niet helpen vrees ik.

Ik heb mij toem maar vriendelijk afgemeld voor zijn berichten, ..
-en- in de volgende mail: Volgens mij ben jij niet wakker

vervolgens heb ik het bericht doorgestuurd naar WantToKnow, Ellaster en de langemars

met de vraag of zij het door willen plaatsten voorzien van hun eigen bijdrage

Van alle negativiteit kun je iets positiefs maken

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/31/positieve-energie-uitzenden-wat-houdt-jou-tegen/

Hey mannen, ik begrijp dat jullie Ron eruit hebben gewipt? Vind ik jammer. Begrijp best dat hij er een andere mening op na houdt, maar dat geeft juist gelegenheid tot uitleg en twijfel wegnemen.
Als je zelf overtuigd bent kun je dat best hebben, ik zie Mike hier ook niemand blokkeren die het niet eens is met Q (of heb ik iets gemist?). Afgelopen zondag hoorde ik jullie nog zeggen dat jullie ondanks meningsverschillen al 10 jaar samenwerken.
X22 en SGT report konden deze week ook samen sparren over de afloop, ik denk dat dit een interessante discussie was: https://www.youtube.com/embed/Ms4wVhl235w

Ik vind het in elk geval spijtig, vond juist de combinatie van jullie 3-en altijd mooi.

Waar haal je dat vandaan, Tanja? Ron is er niet 'uitgewipt', hoor. Ben benieuwd wat je bron is?

Mike

Juist de combinatie informeren én een alternatief bieden is super krachtig, de 2 zijn nodig
Bijv. rond de hele bankencrisis is het belangrijk te weten wat er gaande is, hoe de vork in de steel zit, ook al is dit schokkend nieuws maar daarnaast kan je dan ook tegelijkertijd een nieuw positief alternatief bieden; zo bestaan er reeds al enige tijd over de hele wereld initiatieven om naast de reguliere munt een locale munt in omloop te hebben. Zo creëer je een parallelle economie die schokken in de wereldeconomie ev. kan opvangen en die ecologisch, duurzamer en eerlijker is voor de locale boeren en handelaars.
Dat zijn positieve verhalen die nog te weinig het nieuws halen.
Ook de talloze coöperaties tussen locale boeren die de commerciële tussenstations uitschakelen en direct aan de consument leveren zijn in opmars en kennen veel succes !! Het haalt de banden binnen een gemeenschap aan en iedereen wint erbij. Iedereen zal sowieso terug meer actiever betrokken worden in zijn gemeenschap. Meer en meer mensen dat die globalisering nefast is voor iedereen. Die beweging is zo goed als dood.
En dit alleen een voorbeeld op economisch vlak.
Ook op medisch gebied gaan de ontwikkelingen supersnel en kunnen mensen op meer manieren dan ooit tevoren alternatieven raadplegen.
Het is inderdaad zeer belangrijk energie en tijd te investeren in oplossingen anders word je op den duur ongeloofwaardig. Zo geef je mensen hoop en creëer je positieve energie als tegengewicht tegen de angstige energie waarin men mensen wil vangen.
Muziek, dans, voeding .. manieren genoeg.
Ooit al eens geproefd van de energie van een geweldig concert ?
Zo'n krachtenbundeling van positieve energie van mensen kan bergen verzetten !

Mike, Ron heeft dit op zijn Facebook pagina zo gecommuniceerd. Vreemd dat jij hier niets van weet.
Ik ben blij dat het wellicht op een misverstand berust.

Voor zover mij bekend hebben Henk en Ron elkaar gesproken vanmiddag en is er in onderling overleg besloten dat Ron even een paar weken pauze zou nemen. Dit is op z'n zachtst gezegd een nogal opmerkelijke manier van communiceren die Ron laat zien!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan