Dotcom Radio

Dat begrijp ik idd. En dat doe je goed. Heb jou artikel daarstraks alweer gedeeld.

Even wat anders. Weet niet in welk topic ik dit precies kwijt kan maar sluit enigszins wel aan.

Ik moet net de belasting telefoon bellen. Normaal zijn ze om 8 uur bereikbaar. Krijg een bandje te horen.

Ivm met het CORONA VIRUS hebben wij onze openingstijden aangepast om zoveel mogelijk mensen te woord te kunnen staan. Onze openingstijden zijn van 9 tot 5. Een uur korter bereikbaar dus. Leuker kunnen we het niet maken. Attenderen op Corona wel ? hoe bedoel je angstcultuur voeden...

De belasting is er om je te helpen, ...
... ze helpen je van je geld af

helaas krijg ik nu te maken met 2 belasting "diensten"

Krijg nu regelmatig post of ik wil inloggen
Krijg dan organisaties te zien die toestemming vragen mij te mogen mailen
600 km van mij vandaan, hoe kan ik die onzin stop zetten deze SPAM ?

Henk,

als je de site van mijn overheid bedoeld kun je inloggen. Die bedrijven niet selecteren maar gewoon op opslaan klikken. Dan kan je naar je menu en instellingen en zie je een lijst staan met bedrijven die aangevinkt zijn. Vinkjes uitzetten en klaar. Bij de Franse site weet ik het niet. Zie hier een voorbeeld van hoe je het uit kan zetten

‘Vrijheid kent vele gevaren, maar het is toch het veiligste goed dat we bezitten.”

Er is een staatsgreep gepleegd een coup, een coup d’état, de regering heeft zich de totale macht toegeëigend, de democratie, -wat er nog van over was- is buiten werking gesteld, de grondwet wordt met voeten getreden en de nieuwe machthebbers hebben een set met regels opgesteld die de ‘nieuwe’ grondwet is, -zeggen ze-.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/19/vrijheid-kent-vele-gevaren-maar-het-is-toch-het-veiligste-goed-dat-we-bezitten/

Net mijn radio programma opgenomen voor vandaag op slog.nl 20.00 uur. Frits zit er deze keer ook in met zijn nummer en verder het gehele artikel van vandaag.

De te verwachten reacties: GEEN !!

www.slog.nl

Media Host: “Het is onze taak om te controleren wat mensen denken”

Vanaf dag èèn heeft Donald Trump Twitter gebruikt om rechtstreeks met het volk te kunnen communiceren omdat hij -de Media- niet vertrouwd. Dit heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken en in het begin in vrijwel elke pers bijeenkomst en politieke rally ergens in het land duidelijk gezegd: Jullie zijn -fake news-

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/22/media-host-het-is-onze-taak-om-te-controleren-wat-mensen-denken/

President Trump legt de Deep State bloot – Kevin Shipp

Bij elke nieuwe onthulling over wat president Trump ‘Obamagate’ noemt, zie je dat het gordijn wordt weggetrokken en de corrupte spelers worden onthuld die Amerika bestuurden en onze republiek aanvielen. Voormalig CIA-officier en expert op het gebied van terrorismebestrijding, Kevin Shipp, die een boek schreef over de Deep State genaamd ‘From the Company of Shadows’, zegt dat elke hint dat POTUS een instrument van de Deep State is, belachelijk is.

Noot: Elke keer als president Donald Trump ter sprake komt, en dat is door reguliere media volgers vrijwel altijd in negatieve bewoordingen, gooi ik de knuppel gelijk in het hoenderhok. Geweldige president, hard op weg de beste president -ooit- te worden. Als ik dan de berichten in vele alternatieve media zit te lezen over Trump dan heb ik wel eens het gevoel de reguliere krant te lezen. Zoals ze altijd zeggen -time will tell- de tijd zal het leren, zo zie ik nu al alle seinen op groen staan. – HM

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/23/president-trump-legt-de-deep-state-bloot-kevin-shipp/

Als het nu oorlog was zat ik in het verzet, … oh shit het is oorlog !!

Ik –HAAT– het wereldbeeld dat mij nu geschetst word door verdorven politici die mij niet alleen van mijn volledige vrijheid hebben beroofd, al 10 weken, maar ook nog willen dat ik aan alle regels ga voldoen om deel te –mogen uitmaken– van ‘hun’ wereld.

Ik krijg al een onbestendig onderbuik gevoel als ik iemand in politie uniform zie en kijk al gelijk naar zijn of haar gezichtsuitdrukking en houding om een eerste indruk te krijgen over de persoonlijkheid en levenshouding van de agent.

De agent die al op min 5 punten staat omdat die -nog steeds- het uniform draagt waarmee een duidelijke keuze is gemaakt om de wet te -blijven- vertegenwoordigen. Een wet die ik aan mijn laars lap, -HET IS DE GEWIJZIGDE WET VAN DE DICTATUUR-

DE NIEUWE WERELD ORDE,
… is niet uit de lucht gevallen.
Geen enkele regel in geen enkele –GRONDWET– heeft onder geen enkel beding het recht mij van mijn -vrijheid- te beroven en mij bloot te stellen aan gevaarlijke verplichte medische handelingen of sociale afstand.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/24/als-het-nu-oorlog-was-zat-ik-in-het-verzet-oh-shit-het-is-oorlog/

dotcom.radio aflevering 206 – de NWO week 10

Deze week in aflevering 206: Ik kan hier een lange lijst met onderwerpen maken die aan de orde komen in de uitzending. 40, 50 of meer, gewoon luisteren en vooral delen als je het tenminste erg vindt te leven onder een staatsgreep.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/24/dotcom-radio-aflevering-206-de-nwo-week-10/

Lockdown, net als je denkt dat het over is, … komt het China Sociaal Controle Systeem, …

Hoeveel mensen gaan wellicht dit jaar nog -in 2020- hun smartphone bij het groot vuil dumpen? Die handige telefoon, -je beste vriend- wordt steeds meer in rap tempo een besmet item dat als een DDR Stasi 2.0 app verraad waar je uithangt, of je voldoende afstand aanhoudt, volgens de staatsregels leeft, geen overtreding begaat en, of je wel gerechtigd bent je te begeven in een bepaald gebied, vervoersmiddel of gebouw? Of, ook en mogelijkheid, dat je gespot bent in een gebouw waar op dat moment een COVID 19 besmet persoon zich bevond en je daarom twee weekjes in quarantaine moet, en gezien je vorige naleving van de ‘vrijwillige’ quarantaine is er een opvangplek voor u geregeld in een speciaal opvangkamp. Dit alles is geen sciencefiction maar in China heeft zich dit, en vindt dit plaats !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/25/lockdown-net-als-je-denkt-dat-het-over-is-komt-het-china-sociaal-controle-systeem/

Wordt je een Supermens, … of hou je het liever bij het oude?

Vandaag op zoek naar wat info op het World Economic Forum stuitte ik op dit artikel en video. “The Fourth Industrial Revolution: what it means, how to respond

De vierde industriële revolutie: wat het betekent, hoe te reageren

Een prachtig gepolijst wereldbeeld dat ons moet verleiden tot deelname, Wat hebben we immers te verliezen?

De mogelijkheden van miljarden mensen die zijn verbonden via mobiele apparaten, met ongekende verwerkingskracht, opslagcapaciteit en toegang tot kennis, zijn onbeperkt. En deze mogelijkheden zullen worden vermenigvuldigd door opkomende technologische doorbraken op gebieden als kunstmatige intelligentie, robotica, het internet der dingen, autonome voertuigen, 3D-printen, nanotechnologie, biotechnologie, materiaalkunde, energieopslag en quantum computing.

de verleidelijke tekst van het: World Economic Forum
Als ik die prachtig gepolijste video bekijk moet ik ook denken aan de mensen die deze wereld hebben vormgegeven de laatste honderd jaar, met nep geld, giftige voeding, giftige medicijnen, chemtrails, kunstmatig gecreëerde schaarste, vluchtelingen, oorlogen, honger, pedofilie, Satanisme, kinderhandel en adrenochrome, om slechts een paar dingen te noemen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/26/wordt-je-een-supermens-of-hou-je-het-liever-bij-het-oude/

@mike: de dotcom uitzending net beluisterd, voelde jou boosheid echt tot in de woonkamer dit keer! Geweldig, zo herkenbaar!

Je zei trouwens in de uitzending dat het duidelijk allochtonen waren op het strand in Ijmuiden maar het waren dit keer echt duidelijk onze eigen Hollanders. Het meisje in bikini met blond haar en die jongens ook gewoon donkerblond haar en geen allochtonen uiterlijk. En 9 van de 10 keer zijn het ook allochtonen die dit soort dingen doen maar dit keer dus niet.

we zijn weer begonnen klets, klets, rechts links om de oren op de radio, zolang we nog mogen (?) www.slog.nl

Henk, ben live aan het luisteren. Wat doe je het leuk en wat doe je het goed. klets klets klets...

dit is geen gezwets!

Geweldig en wat een durf!!!

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug