Dotcom Radio

Ik heb hem al gepromoot Henk
Morgen gaan wij betogen in Antwerpen, 12u , museum voor schone kunsten, Operatie Freedom, op fb gemakkelijk te vinden ..
Nodig iedereen die je kent uit om mee te gaan, als het qua afstand te doen is, we kunnen alle hulp gebruiken

Als trouw luisteraar van jullie programma heb ik wat vragen voor Henk en Mike.

-Jullie hadden in april als het ware je lot verbonden aan q. Hoe kijk je daar nu op terug?

-Benauwd het jullie niet dat het hele q-verhaal in feite in handen ligt van 1 man. Trump. Persoonlijk vind ik dit erg dunnetjes om de wereld te veranderen. En wat als hem onverhoopt iets overkomt?

Groet,

Erwin

Zie de posts van QAnon. Trump heeft voorkomen dat ze 'Plan Z' hebben uitgevoerd, een militaire coup. Mocht Trump toch iets overkomen, ondanks de uiterst strenge en tot nu toe zeer effectieve beveiliging van hem en zijn familie, dan wordt Plan Z alsnog uitgevoerd. Onderdeel van het plan is dat het succes of falen ervan niet kan en mag afhangen van 1 persoon, zoals destijds het geval was met JFK en later zijn broer RFK.

Voor wat betreft mijn lot verbinden aan Q, dat staat nog steeds. I'm trusting the plan. En je ziet het nu uitkomen, met de vrijspraak van Flynn en de vrijgegeven overheidsdocumenten waar nu driftig doorheen gespit wordt en waarvan we nu al explosieve info naar buiten zien komen. Daarnaast de medische revolutie met HCQ en vele andere niet-gepatenteerde en spotgoedkope remedies die nog gaan volgen. Ik ben dus nog volledig en volop aan boord!

Mike

Tjonge Henk. Wat woon je daar in een prachtige omgeving.

Bedankt voor jullie antwoorden. Zo'n filmpje met zo maar wat losse gedachten om te delen is wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Inzichtelijk en leerzaam.

Erwin

het wordt in ieder geval een hete aflevering zondag .. het verzet begint op gang te komen en de eerste barsten in de corona-leugen zijn zichtbaar
u mag een verslag verwachten van het Belgische front morgen, dan zal er slag geleverd worden in Antwerpen ..

u mag een verslag verwachten van het Belgische front morgen, dan zal er slag geleverd worden in Antwerpen ..

Strijder?? Heel veel succes morgen en we wachten jouw verslag af, ben zeer benieuwd!

Leuk Henk je vlogs, je hebt talent!
En een uitzicht om helemaal jaloers op te worden ;-)

En Herrsens heel veel succes bij de slag van Antwerpen!

Duidelijke woorden Henk! En keiharde waarheid!
Mooi uitzicht daar waar je woont. Hopelijk maakt dat het verplicht binnen zitten enigzins draagkijk!

Herr Sens, succes morgen! ??

dotcom.radio aflevering 204 van 10-05-2020

Deze week in aflevering in aflevering 204 Enkele oplettende bijdragen van luisteraars — Mijn statement video – Corona ontspoort en ouderen in gevaar – Corona onderzoeker vermoord? – Kwik, Kwek en Kwak bij Jensen – Rutte en zijn konijntje – Kim Jong-Un leeft weer – Veel ophef over de NWO omdat, om,dat het nu staat op de website van het World Economic Forum – Q nieuws en meer.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/10/dotcom-radio-aflevering-204-van-10-05-2020/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan